EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

19 Ekim 2007

BİRAZ SAKİNLEDİM, AMA ÇOKÇA UYKUSUZUM DÜN YOĞUNLUKLA GEÇTİ ANCAK EKSİK UYKU DEPOLANMADAN RAHAT EDEMEYECEĞİM SANIRIM.
AMMA
BU GÜN CUMAAAAA
BENİM BİRAZ DAN EĞİTİM BAŞLAR İŞLER GÜÇLER DERKEN ÇIKAR GİDERİM EVİME HAFTA SONU İÇİN.
EVİME GİDERİM DERKEN. EVİME TELEFON VE ADSL YAZILDIK ANCAK BENİM BAŞVURU GÜNÜMDE TÜRKTELEKOM GREVE GİTTİ
Hİ-Hİ
BEN BU YAZIYI BİTİRİP BU GÜN İÇİN TELEFON BAĞLANMA ŞANSIMI TOPİLLİ TARAFINDAN DENEYEYİM KİMBİLİR BELKİ HAFTA SONU SİZE YAZARIM. YANİ TORPİL ÇALIŞIRSA, YOK OLMADI :
PAZARTESİYE KADAR HEPİNİZ KENDİNİZE İYİ BAKIN...
GÖNLÜNÜZCE BİR HAFTA SONU TATİLİ GEÇİRİN.
ÇOKÇA KENDİNİZE SONRA SEVDİKLERİNİZE ZAMAN AYIRIN.
HAYAT BİR GÜN, ODA DA BU GÜN
DEYİP BİR HAFTA SONU GEÇİRİN EMİ
SİZLERİ ÖZLÜYORUM
SEVGİLERİMLE

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim de aynı valla yaa HeHe bak yine kedi diycem kızma ama:(( "O" işte telefon kablosunu koparttı ki 4 yıldır ilk defa yaptığı bir şey o da yetmedi grev günü yaptı. Kendince grevi tırmaladı galiba;))) Amaaa akıllı süper komşu abilerimiz imdadımıza yetişti halletti. İşte her eve bi erkek bundan şart yoksaaa HeHee:))
Sana da güzel bir hafta sonu diliyorum; bol bol dinlenmeli çokca eğlenceli... Haftaya görüşürüz, öptüm şekeeer:))

angel dedi ki...

:)senin torpil işler, bende oğlanı Pc başından alabilirsem:) görüşürüz
şekerrrrrrr.
Benim fikir ve zikir aşikar ortalarda zatende:)))aynını sanada diliyorummmmmm

Sevgiyle...

gulcinkuju dedi ki...

evet grev işi kötü denk gelmiş :(
beklemekten baska yolu yok ama olsun beklemişsiniz biraz daha bekleyin bakalım :))) bakarsınız size son sürat hızda bomba gibi bi internet baglarlar beklediğiniz.
aynı haftasonu dilekleriyle size selamlarımı ırakıyorum. şeker pembe sayfadan çıkasım da yok ama :)) nasıl olsa hep burdayım...

zehra dedi ki...

yasas�nnnnn
bu gunnn cumaaa
mutlu hafta sonlar�kucak dolusu sevg�ler

velinkam dedi ki...

hayat birgün o da bu gün ü çok sevdim :))

hala iş arıyorum yaa geçen gün yazmışsın iş arıyordun bahsetmiyorsun demiştin ya :) ne yapayım bıktırmayayım milleti dedim iş bulunca müjdeyi veririm artık :)

öptüüümmmmm....

angel dedi ki...

Özledim seni şekerrrrrrrrrrr...
güzel bir hafta diliyorum...
Sevgiyle...