EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

2 Ekim 2007

hoş geldiniz,



üzgünüm sizi buralara kadar yordum ama malum ben son aylarda taşınmaya çok alıştım evimi taşıdım derken ee sanal evimde de sorunlar yaşanmaya başlayınca ay neden duruyorum ki ben burada dedim ve hop yan tarafa taşındım. benim gibi taşınmaya alışkanlık yapmış biri için ne olacakki...

ancak aslında burası benim için öyle pek yenri bir yer değil, eski olduğunu fark edebilirsiniz ancak kayırlara göre eski olmakla birlikde fiili kullanım yeni başlıyor :))))))))))))

hatta dedimki kendi kendime eşyalarıda bırakayım, ben kendime yeni evimde yeni düzen kurayım nasılsa burası orhan velinin dediği gibi


hava bedava
su bedeva
bedava yaşıyoruz bedeva...


yani burada evinizi düzenlemenin tek maliyeti zaman istediğim gibi dayayıp döşemeye çalıştım sonrada dedimki bu kadarda kasma kendini kızım, bunuda beğenmezsen beğendiklerinle zaman içinde yer değişrirsin:)))))))))) olur biter...


yani anlayacağınız eski yazılarım eski yerimde durup duruyor


zaten girip çıkmak zor tadilat nedeni ile yollar sık sık kapanıyor... sizin yolunuz düşerde isterseniz diye orada bıraktımmm


bu arada ben bu sayfada atılmadan yaklaşık iki saattir çalışıyorum yani bu ev şimdi bana pek bir lüks geldi:))))))))))))

o yeni evimde hemencecik size gerçek yeni evimden fotoğraflar yayaınlamaya başlıyorum elimdkei ilk kare angel78 için gelsin onun için gelse gelse ne gelirki yatak odası değil mi:))))
ve huzurlarınız da



ve lale abla söz senin içinde glecek... senin için çekilen manzalar güzel çıkmamış halletip geliyorumm.. ama bu da benim evimden benim yatağımmm
başka şeylerde geliyor
çok yakında .....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sabah sabah karnıma agrılar girdi gülmekten:))hatta ofiste soranlara sadece ekranda yazanları gösterebildim gülmekten:)ve onların yorumuda ee haksızda deıl hani oldu...
öptüm şekerrrr,sen bi yerleş hele bakarsın bende yanaşırım kıyına;)

Adsız dedi ki...

yaaa sende tasınanlardansın:) zaten blogcuya kılım bende yavastan yavastan ısyan bayranı ceker gordum kendımı bırde yenı sayfan super olmus canım cektı bırde evının resımlerını heyecanla beklıyorum bırde yazıda super olmus... ay bu bırdeler bıtmeyecek ben barı bırde opup gıdım:)

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembemmmmm. Bayıldım ben buraya. Ne güzel döşemişsin. Bir de benimkini gör. Ama ben çözemedim daha burayı ki. Artık takla tukla yapacağız bir şeyler. Arada yardım da isterim dimiii.Öptüm seni