EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

9 Ekim 2007

RENKLER

EV EV TAŞIN SİTE SİTE TAŞIN... DURUMLARINDAYIM SON ZAMANLARDA YA BİLDİĞİNİZ GİBİ...
ANCAK
1981 YILINDA GİR BİR EVE 2 SENE ÖNCESİ EVLENENE KADAR OTUR O EVDE
SONRA
BAŞLA DEĞİŞİKLİKLERE...
DİPSİZ KUYU GİBİ SONRASI
O NEREDEYDİ, BU NEREDEYDİ
YADA YENİ SİTEM İÇİN BUNDAN YADA ŞUNDAN BAHSETMİŞMİYDİM
DİYE DÜŞÜN
GİTSEN BAKSAN ESKİ EVİN ANAHTARI KAPIYI ZOR AÇIYOR BİR DÜNYA UĞRAŞ DUR..

EN İYİSİ BAHSETTİYSEM BİLE TEKRARI OLUR DEMEK. KOCA KOCA GAZETELER YAPIYOR ULUSAL TV KANALLARI YAPIYORDA ŞUNCACIK BENMİ YAPMAYACAM.

BEN NİHAYET BU EVİMDE FARK ETTİM Kİ BENDE ACAYİP BİR RENK TAKINTISI VAR..

AMA BİR GARİP, ÖYLE FARKINDA OLUNARAK OLANLAR APILANLAR BAŞKA
BAKIN BİRDE FARK ETMEDEN OLANLARA BAZEN ÇOK GÜLÜYORUM

KOLTUKLARIMIN RENGİNİ MOBİLYALARA BEN UYDURDUM BİLEREK. SONRA KOLTUK RENGİNDE SANDALİYE, PERDE DUVAR HEPSİ BEN ÖYLE İSTEDİĞİM İÇİN AYNI RENKLER. ASLINDA YOKTURDA HANİ OLUNCA YERDE Kİ KİLİM MOBİLYA VE KOLTUK RENKLERİNDEDİR.

AYNI ŞEKİLDE YATAK ODAMDA PERDELERİM GARDROBUMLA AYNI RENKTEDİR. ONUN BİR AÇIK TONUNDA TÜL PERDEM VARDIR. O RENKLERE AVİZENİN RENKLERİNİ EKLE YATAK ÖRTÜM VAR.

ŞİMDİ SİZ DEYECEKSİNİZ Kİ EE DAHA NE OLSUN İYİ YA...

EVET BUNLARIN PEK ÇOĞUNU KİRACI OLDUĞUM İÇİN BAZI ŞEYLERİ İLERİ DENK GETİREMEM DE MADEM GETİREBİLDİKLERİM VAR ŞİMDİDEN ONLARI UYUMLU YAPAYIM DİYEREK BİLEREK YAPTIKLARIM.
İYİDE ETMİŞİM.
BİR ÖNCEKİ EVDE HAYAT KURTARDI BU DURUM GÜZEL OLMADI OLMADI AMA BİRDE BÖYLE OLMIYAYDI.. IYYYY ROMAN PAZARI HAVASINDA OLURDU

(HOŞ O DURUMA ÇEYREK VARDI ZATEN DE:))))))))))))))))))))

NEYSE

ŞİMDİ NEVRESİM DEĞİŞİRKEN ÇILDIRMALAR GELMEYE BAŞLADI BANA.
DURMADAN O YATAK ODASI RENKLERİNE UYGUN OLANLARINI KULLANMAYA ÇABALIYORUM..

EE HADİ BUDA TAKINTI OLDU BENDE DEDİM...

DE ODA YETMEDİ BANA

GİDİYORUM NEVRESİMİ DEĞİŞTİRİYORUM DEĞİLMİ O SIRADA KAÇ GÜNLÜK OLURSA OLSUN ORADAKİ GECELİK KİRLİYE VE ÇARŞAFLA AYNI RENK BİR GECELİK YATAĞIN ÜSTÜNE... EVET EVET BEN HER GECE ÇARŞAF RENGİNDE GECELİKLE YATIYORUM.

NEDEN Mİ?

HİÇ BİR FİKRİM YOK İNANIN...

BANADA ARTIK ÇOK KOMİK GELMEYE BAŞLADI. BEYAZ ÇARŞAFTA BEYAZ GECELİKLE..

SAPSARI ÇARŞAFTA SAPSARI GECELİKLE

KOMİK AMA KORKUYORUM YAKINDA BEYAZ KOLTUKLARA OTURMAK İÇİN BEYAZ GİYME ŞARTIDA GETİRİRMİYİM Kİ BEN???????

:))))))))))))))))))))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

huuuuuuuu şekerim pembem, ne o kız her gece assolist edalarıyla yatağa girmeler falan. Her şey aklıma gelirde çarfşafın rengine gecelik uydurmak işte o artık en uç noktadır herhalde.Şimdi sana gelirken düşünmek gerek, evee uygunda giyinmek lazım dimi.Öptüm seni

zehra dedi ki...

EVET EVET BEN HER GECE ÇARŞAF RENGİNDE GECELİKLE YATIYORUM.
bunu okudugumda dedım acep kamufle olma cabasımıdır oncekı hayatında(ınanmıyorum buna ben yaaa:)) bukelamun olma ıhtımalın nedır acep:)))
saka bır yana canım benımmm senın takıntını yerım ben sekerım

Adsız dedi ki...

Çok alemsin şeker:))) Dedim acaba bu bir yok olma çabası yatakta!! Kocadan saklanıp ben yokum yapıp merak uyandırma mı!! Seni şakacı seni;))
Uyum olayını severim ama pek de beceremem. Birbirinin aynı renkleri kullanmayı sevmem mesela. Biri bir yerden çığıracak "ben burdayım, ben başkayım" diye haykıracak;))
Boşver aynı olmasın yaa renkler bir de tersini dene sen de bence;) Hem pijamaların yolunu bulur hem de beynin dertten kurtulu. HeHe öptüm şekerim...