EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

27 Şubat 2009

cuma

hafta sonu tatiline saatler kaldı

yupiii:)))))))))

şimdi tüm ülke gibi bizim buralarda kar, kış, hafta sonu tatil denilince yine benim aklıma koltuk, battaniye, sıcak çay, tv, çekirdek geliyor.

ama olurmu kocacış için böyle 2 gün geçirmek imkansız kadar uzak.

daha şimdiden cuma akşamı kiminleyiz, cumartesi yapılacaklar, cumartesi akşamı nereye gideriz. pazar kahvaltı planı modundayız

ıyyy dışarısı buz, sıcacık evinde otur demi, yayıl, uyukla. ama yok olur mu;? illa sokakalara atacaz kendimizi bak görürsünüz demedi demeyin.

ayrıca atacaksak da daha şimdiden bunca telaşa ne gerek var? bilmek bile istemiyorum soğukta yürüyüş yapacağımı...

hem dedim kocacışa, bırak bu işleri gel seninle kendimizi eve kapatıp bebek yapalım diye, ama adamın gözü yüksekte her ikisini yapacak kadar zaman var diyor başka bir şey demiyor. ay bir erkeğin gözü eve nasıl döner.


şimdiden beni aşan bu işler bakalım kendi mecrağında, nasıl akacak?


aslında alışveriş yapmak benimde içten içe içimde kaynar gibi, mesela beyaz bir eşofman altı istiyorum, sonra moher kazak. nerede satılırki moher kazak. sonra muflin pişirme kağıtlarım bitmiş, sonra sonra... tayt ve elbise bakmak istiyorum.

aslında en önemlisi dr kararı ile hala bir hallerde dolaştığım saçlarım var. artık uzadılarda, dip boya kelimesi benim durumumda çok basit, enimkonum bir elden geçmesi gerek. hala uzatmak mı istiyorum yoksa kısamı karar veremedim. gerçi kısa düşüneceksem boyatmasamda kes gitsin kalanlar kendi rengi olur gibi:))))

bu arada oraya girmişken bayansal kıldan tüyden sorunlarını da bir çırpıda hal ettirsem ki mümkün değil de ney-se... :((((

yeni oje bakmak istiyorum rakı beyazı olmazsa olmaz da başka renklerde sürmek istiyorum. sanki maniküre gitmişim gibi, ama olsun yinede istiyorum.

takılarımı takmak hatta yeni takılar almak istiyorum.

bakın benimde istediklerim var.

kaçını yapabileceğim? zaten %90 nı planlama öncesi elemeden geçemeyecek. hala yasak, şimdi tehlikeye gerek yok diyerek. kalanlardan ne çıkar hiç bilmem bir tanesini bile yapsam bana yeter durumdayım zaten...

ama gece gece ne misafir ağırlayacak halim var, nede gezmelere gidecek. zaten annemler bende, birde onların yanına misafir hele de kalmalı ev pansiyona döner alimallah... hani öyle yayla gibi bir evimyok ki, olsa bile bir ev kaç yatak kapasisinde olabilirki? ilk evim küçük değildi yani en azından bundan büyüktü ama sadece 2 odası vardı, sonrakinde ikinci oda bile yoktu ki! oda küçük değildi aslında da garip bir stüdyo daireydi, yatak odam epey bir büyük salon kadardı falan:)))) şimdiki evim klasik ev işte 3+1 kutu gibi bir ev, benim eşyalarımla her bir odayı bütün kullanma şansımın olmadığı bir ev. klasik döşense ideal bir ev, mesela baldız hanım, teyzem için gayet optimum bir büyüklük. ay ben bunları yazmışmıydımki?:))) ney-se ya

zaten tatile giriyorum, kendimi germeyeyim. bunlar aklıma nereden geldi, yeni yapılan iş, yerleşim, ,ikamet planları arasından öyle sıçrayıverdi işte:))))

şimdilik benden bu kadar zaten hala yeni klavyeye alışamadım. yazmakta zorlanıyorum. ama yeni ekranım harika, yenilerden prıl prıl, eskiside eskimemişti amam olsun. onlar içeriye gitti...

şimdi bunlar geldi havalar ısınınca ki buradan bakınca şaka gibi görünsede ısınacak aslında, ısındığında birde tadilat var. ay o kısım çok iş çıkaracak bize sanırım. ancak kesinlikle lazım hatta geç kalınmış bile denebilir. hiç yakışmayan görüntü kirliliklerinin yanında sol köşem benim tepememi iner, yoksa ben bodrumamı diye düşündürecek boyutlarda, işi ti ye alıyorsak olsakta, ilk gelen kişi gözü ile kötü bir intibak, durumumuza hiç yakışmıyor. geçen gün yönetim kurulu toplantısında skandal diyen neşeli bir üye hepimizi güldürdü:)))))

bende herkesin yüzünden gülümseme eksik olmasın diyerek, bol kahkahalı bir hafta sonu diliyorum hepinize...

3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

SENİNDE GÜLÜMSEMEN HİÇ EKSİLMESİN ŞEKERİM PEMBEM, BEN ŞİMDİ SENİN HAFTASONU TATİLİNDEN DÖNÜŞ YAZINI MERAK EDİYORUM. ÇOOK ÖPTÜM

zehra dedi ki...

ay ay ne guzel ne neselı bır yazı bu dılerıp her gunun boyle neseleı ve mutlu gecer canım

İlknurundünyası dedi ki...

Kız şeker ne şeker bir yazı bu böyle okurken kendimi öyle bir kaptırmışım ki hızına yetişemedim.
Ayy o yapılacak ve alınacak ylistesinden senenki kadar bende de var,ama hiç enerjim yok:(
Seni tekrar görmek ve okumak güzel,sayfa değişmiş,güzel olmuş,hoş eskisi de güzeldi ya ney-se:)))
öptüm şekerim.