EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

13 Şubat 2009

14 ŞUBATA 1 KALA




bu gün cuma....

akşamı iple çekiyorum
eve gidince sanırım her gün olduğu gibi bu akşamda teyzemle kahve faslı yaparız...

ardından yemek yeriz...
ben terapi seansına banyoya girerim....
ama durun bu akşam kaçırdığım, seyretmek istediğim filmlerin tekrarıda var...
ee ben şimdi bu planı nasıl yaparım
kısacık zamana hangi sıralama ile bunları sığdırırım...
filmide seyretmek istiyorum bu aya başka seyredebileceğim tekrarı yok...
teyzemi atlamam.
duşuda atlayamam, yemekden vazgeçsem olurmu:)))

veee daha aslında yarının 14 şubat olmasına gelmedim. bu yıl çok ruhsuzum. ne plan yaptım nede bir beklentim var 14 şubattan... sanırım ben artık özel günler kutlayamaz oldum ne gıcık...
bulaşıcımıdır nedir...

ben herkese gönlündekileri yapabildiği , sığdırabildiği, istediği gibi sevdikleri ile sevgi ile bir hafta sonu diliyorum

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bence güzel bir planla hepsini de yapabilirsin canım. hem duşunu alıp, hem teyzenle vakit geçirip, hem kaçırdıklarını izleyebilirsin ;)

veeee....
14 şubat için plan yapmak için hala vaktin var, bunu atlamamalısın :)
öpüyorum cnm seni. özlemişim seniii... :)

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem boş ver kutla gitsin. Kutlanacak ne varsa kutlanmalı bu hayatta. Öptüm seni

zehra dedi ki...

bır omur sevgı dılıyorum
bırde kucak dolusu sevgı bırakıyorum

@ dedi ki...

Merhaba şekerpembe ben ecem bloğunu beğendim.Sevgiler:)