EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

5 Şubat 2009

SİZ BAKMAYIN LAYLAYLOM OLDUĞUMA

ASLINDA BEN NE KADAR FİLM SEYRETSEM, MÜZİK DİNLESEM GEZSEM DE, BUNLARIDA YAZSAM BUNLAR YENİ OYNADIĞIM ROLUMUN BİR PARÇASI, HAYAT BİR GÜN ODA BU GÜN GİBİ HER ANIN TADINI ÇIKARMA KAFAYA TAKMAMA, OLAKİ SİNİRLENDİM, ÜZÜLDÜM GEÇİCİ KILMA PLANLARIMIN BİR PARÇASI.

ANCAK BU ARALAR HERŞEY O KADAR HOŞ DEĞİL GEÇEN GÜN YAZMIŞTIM SİZE BİR TANIĞIMIZIN OĞLU İNTİHAR ETTİ, NE KADAR ÜZÜLDÜĞÜMÜZÜ YAZMIYORUM BİLE 20 YAŞINDA GENCECİK ÇOCUK, ABD DEN ORADA SIKILDIM DİYE DAHA YENİ DÖNMÜŞTÜ KARŞIDAN HİÇ DERDİ YOKMUŞ GİBİ BİR HAYATI OLAN BİR ÇOCUK ŞİMDİLİK KİMSENİN BİLMEDİĞİ BİR NEDENDEN HATAYINA SON VERDİ.


HAFTA SONUNU BİRLİKDE GEÇİRDİĞİMİZ ARKADAŞLARIMIZ, DAHA BİR KAÇ GÜN ÖNCE BİRLİKTE KEYİFLİ SOHPETLER YAPTIĞIMIZ, ARKADAŞIMIZDA ACİL HASTANEYE KALDIRILMIŞ. KALP TE SORUN BULUNMUŞ VE BU ARADA DAHA ÖNCE GEÇİRDİĞİ BİR RAHATSZLIĞIN DEVAMI OLARAK DA AKCİĞERLERDE SU TOPLAMIŞ.


DÜNDE YAKIN ARKADAŞIMIN ANNESİ ACİL AMELİYATA GİRDİ. KARACİGER KANSERİYDİ ZATEN BİR SÜREDİR. PAZARTESİ AĞIRLAŞMIŞ. AZ ÖNCE TELEFONLA GÖRÜŞTÜM HALA YOĞUN BAKIMDA.



HAYAT İŞTE TIPKI KENDİ GİBİ DEVAM ETMEKDE İÇİNDE HER ŞEYDEN BİRAZCIK VAR.

HEPİNİZE İYİ HABERLER ALACAĞINIZ GÜNLER DİLERİM

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Şekerpembe,

Hayat gerçekten kısacık ve bunun tadını çıkaramayanlar, gündelik, dünyevi,... sıkıntılarını her şeyin üzerinde tutan insanlar, kanımca, bu hayatta mutlu olamazlar.

Esasen bu kısacık ömrümüzde ruhumuzun seslerini dinleyerek ulaşabileceğimiz yegâne mutluluğu kaçırıp, mutsuz olup, negatifliği önemli bir karakter özelliğiymiş gibi taşımaya çalışmak, dertlerin sıkıntıların sosyal, kişisel her ne olursa özünü görememek ve onlarla yaşamaya kalmak insanı içinden çıkılmaz bir mutsuzluk ve umutsuzluğa sebeptir. Oysaki insan mutlu olmak isterse önünde ki tüm engelleri aşabilir.

Tembellik ve mutluluk çok benzeşirler, aynen cesaret ve korku gibi. Korkusuz olup cesaretle atılmalı ileriye doğru ve tembellik etmeden mutluluğumuz için çaba sarf etmeliyiz.

İyi günler,

Adsız dedi ki...

hayat bazen insana böyle madikler atar işte şekerim pembem. Ama ne oluyor bu gençlere , duyunca içim cızlıyor,ürperiyor bir korku alıyor içimi. Öptüm seni tüm dertler uzak olsun senden