EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

3 Şubat 2009

RÜYA

dün dedim ya keyfim yok diye. boğaz ağrılarım akşama doğru bağrısına döndü ve ben uzandım bol bol uyukladım. gerçi yatağa yatınca uykumkaçar gibi olmuş gibiydi ama hemencecik geri geldi allahtan:)
ve ben uyudumki sormayın sürekli rüya görmüş olmalıyım. hayırdır inşallah diyeyim önce
kayıncalidemi gördüm hemde tatlı tatlı konuşurken hani yanağımdan makas alır pozisyondaydı.
sonra müdürümü gördüm, onunlada tatlı sohpeylerdeydim. iş dışında yada işle ilgili amam iş yeri dışında bir yere gidiyorduk. gruptan kaçtık sanıırm bir başka yola döndük bir yerlere gidip sohpet etttiğimizi hatırlıyorum.
ve rüya bile olsalar oradada aşaşkındım ben.
neler olduğunu sorguluyordum çok iyi hatırlıyorum o kadar şaşkındımki, şaşkınlıkdan olayların gerisini cidden hatırlamıyorum.
tekrardan allah hayırlara çıkarsın...

NOT: akşam planladığım filmi seyrettim. dünkü yazımdan sonra aslında bir kaç film daha eklemiştim planlarımın arasına, ancak gelen giden ve dünkü keyfisizliğim yazdığım gibi sürünce ilk plana sadık kalınarak kardeşim evleniyor seyredildi. ha gerek varmıydı, bilmem.
ama kaçırsaydım bir şey kaçırdım sanırdım. ancak seyredince hani olmasa bir şey eksik olmazmışda dedim:)))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

juno yu izledim akşam eglenceli bir gençlik filmiydi. Tavsiye ederim.

ŞEKERPEMBE dedi ki...

o filmi de izlemeye çalışacağım.
bu arada tanıştığımıza memnun oldum.
şimdi sayfanı bir gezeyim...

Adsız dedi ki...

Bende memnun oldum efendim.Umarım daha sık ziyaterlerde bulunabilirim. Pek yorum yazmam ama film oldumu dayanamıyorum sanırım.

dedigim gibi Juno: güzel,eglenceli bir gençlik bir filmdir. Ama özellikle Soundtrack'i mükemmeldir. Bkz:+

Valla bu kadar cabuk bir iadeyi ziyaretle dona kaldım hiç beklemiyordum. Müzik severseniz sanırım sevebilirsiniz sayfamı? İnsallah.