EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

2 Şubat 2009

OLANADA ŞÜKÜR

HAFTA SONUM GENEL ANLAMDA PLANA SADIK KALINARAK GEÇTİ.
BU BİZİM İÇİN MUCİZE GİBİ DERMİŞİM:)))
ARAYA EKLEME ÇIKARMA ELBETTEKİ OLDU
EKLEME CMTS KARDEŞİMİN HEDİYE ÇEKİNİ KULLANMAK İÇİN MİGROSTA CEBELLEŞMEMİZ OLDU, İŞİM VARKEN MARKETE GİTMEYİ HİÇ SEVMEM OYSA. ORADAN ÇIKIP GEZMEYE GİTTİM. KOCACIŞLA ORADA BULUŞURUZ DEDİK O BİRAZ GEÇ KALDI, ANNESİNİN BİR İŞİ İÇİN TEKRAR ÇIKMASI GEREKİNCE BİZDE EV SAHİPLERİ İLE ŞÖYLE BİR YÜRÜYELİM, HEM KORDONDA BİRER KAHVE İÇELİM DEDİK ÇIKTIK. İYİDE OLDU. ASLINDA CANIM PATATES TAVA VE BİRA ÇEKTİ. GERÇİ EPEYDİR ÇEKMEKTEDE NEYSE, YEMEK PLANI YAPILINCA KAHVEMİZİ İÇTİK, LAFLADIK EV SAHİPLERİNİN KIZI BİZE EKLENDİ EVE DÖNDÜK. DÖNERKEN YEMEK ALIŞVERİŞİNİ YAPTIK, KELLE YEMEYE KARAR VERMİŞTİK. KELLE ALDIK, EKMEK ALDIK, YALANCI İÇLİ PİLAV MALZEMESİNİN EKSİKLERİ ALINDI. EVE DÖNDÜK HOŞ BİR YEMEKTİ
ANCAK ÇOK UZUN SÜRDÜ, SABAHA KARŞI UYUYABİLDİM. SABAH UZUN YOL GİDİP GÜZEL BAHÇEDE KAHVALTI ETMEK HEPİMİZE ZOR MU GELDİ, YOKSA ÇOK MU ACIKMIŞIZ BİLMİYORUM YİNE KENDİMİZİ KORDONA ATTIK. HOŞ BİR KAHVALTI YAPTIK. ARKADAŞALARIMIZ YENİ GELECEK MİSAFİRLERİ İÇİN AYRILDI, BİZ AYNI YERDE KAHVEYE DEVAM ETTİK, ÖĞLENİ ÇOK GEÇİRDİK.
AKŞAM EVİ ŞÖYLE BİR TOPLADIM, TEMİZLİĞE UCUNDAN KIYISINDAN BULAŞTIM DUŞ ALDIM BATTANİYE ALTINA GİRİP ELİME BİTKİ ÇAYIMI ALDIM EN AZ İKİ FİLM SEYRETTİM ARADA SEYRETTİĞİM ŞEYLERDE VAR.

BİRİ
ÖLMEDEN ÖNCE,
Shadowboxer
Yönetmen:Lee Daniels
Oyuncu:Cuba Gooding Jr,Helen Mirren,Vanessa Ferlito
Türü:
Dram
Yapım Yılı:2005
Yapım Yeri:ABD
Konu
Ölümcül bir kansere yakalandığını öğrenen kadın suikastçı Rose, üvey oğlu Mickey’nin de yardımıyla son bir suikast yapmak ister...




DİĞERİ UÇAN İNGİLİZ
The Flying Scotsman
Yönetmen:Douglas Mackinnon
Oyuncu:Jonny Lee Miller,Brian Cox,Billy Boyd,Laura Fraser
Türü:
Dram
Yapım Yılı:2006
Yapım Yeri:İngiltere-Almanya

Konu
Alçakgönüllü başlangıçlara ve hayat boyu mücadele ettiği depresyona rağmen bu azimli ve becerikli yarışçı, spor dünyasında kendi yoluyla pedal çevirmeye devam etmiştir. 1993'te, Obree metal hurdalarından ve çamaşır makinesi parçalarından bir bisiklet üretti. En zorlu yarışta güçlü rakiplerine meydan okudu ve dünya rekorunu kırdı. Sonunda bu mücadele fırtınasında kendi yerini edindi. Obree'nin bu zaferi sizi de yüreklendirecek.


BU AKŞAMIN PLANLARI ARASINDA DAHA ÖNCEKİ GÖSTERİMLERİNİ KAÇIRDIĞIM

Kızkardeşim Evleniyor VAR...
Margot At The Wedding
Yönetmen:Noah Baumbach
Oyuncu:Nicole Kidman,Jennifer Jason Leigh,Jack Black,John Turturro
Türü:
Dram
Yapım Yılı:2007
Yapım Yeri:ABD
Konu
“Margot at the Wedding”, iki kız kardeşin ekseninde duyarlı ve gerçekçi bir aile öyküsü anlatıyor. Aralarına mesafe girmiş iki kız kardeş, birinin düğünü için yeniden bir araya geliyorlar. İkisinin de dünyayı algılayışları, beklentileri farklı. Biri, evlenmek, diğeri eşinden ayrılmak üzere.


YAPILANLAR PLANLANANLAR ŞİMDİLİK BU KADAR
GEÇEN HAFTA SİZLERLE PAYLAŞMADIĞIM KÖTÜ BİR HABER ALMIŞTIM. ÇOK KÖTÜ BİR OLAY. BİR TANIDIĞIMIZIN OĞLU İNTİHAR ETMİŞTİ. ANNE ŞİMDİ BU GÜN BENİM EVDE, AKLIM EVDE, İŞLER ÖNÜMDE, BİRDE CMTS GECESİ BANA BİR FARANJİT BAŞLANGICI BIRAKIP GEÇTİ...

HERKESE SAĞLIKLI, SEVDİKLERİ İLE GÖNLÜNCE BİR HAFTA DİLİYORUM...

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ah ne güzel bir hafta sonu olmuş. Hele de kelle faslı. Ay nası ağzım sulandı anlatamam. Filmlerde harika.
Bu ara pek keyf yapamadım be şekerimpembem , bu evdeki hastalık havası beni çok yordu. Öptüm seni çooook