EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

17 Şubat 2009

Marie Antoinette / Marie Antoinette

Tür:Dram
Yönetmen:Sofia Cappola
Oyuncu:Kristen Dunst,Jason Schwartzman,Judy Davis
Yapım:2006 ABD-Fransa-Japonya
Süre:123dk

Dünya tarihinin sıkça kötülenen, üzerine tartışmalar yürütülen, belki de tamamıyla yanlış anlaşılmış en kötü şöhretli kadınlarından biridir kendisi. Sofia Coppola, 18. yüzyılın efsane kişiliğine tarafsız bir gözle bakmaya çalışıyor. Antoinette, filmde ne olduğunu bile anlayamadan felaketin eşiğindeki yoz bir dünyaya itiverilmiş, kafası karışık ve yalnızlık çeken bir genç kız olarak betimleniyor. Daha 15 yaşındayken XVI. Louis ile evlenen, 19 yaşında kraliçe olarak tahta çıkıp Fransız İhtilali'ne dek ülkeye hükmeden genç kraliçenin yaşantısından çok ilginç detay yer alıyor.

ben filmi beklediğimden farklı buldum. müziklerinden ise çok hoşlandım. birde mümkün olursa bir kez daha seyretmek istediğim bir sahne var, kraliçe ayakkabı seçerken orada öylece duran pembe converse görür gibi oldum, yok yok dedim ama...ummazsınız da ben yazdım...
daha öncede yazmistim bu aralar tarihi kostümlü filmler seyretmeyi sevdim.

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

pembe converse mi))). Valla olur mu olur. Filmi iki yıl önce izlemiş ve çok beğenmiştim. Tarihi kostümlü filmleri bende çok severi. Öptüm seni şekerimpembem