EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

17 Nisan 2009




MUTLUYUM, HEYECANLIYIM
AMA
AYNI ZAMANDA
KOKUYORUM, ENDİŞELİYİMDE....
GEÇEN HAFTA PAZAR GÜNÜNDEN BERİ ENDİŞELİ OLDUĞUM KONUDA İLK RAHATLAMAYI BU GÜN YAŞAMAKLA BİRLİKTE ;
DAHA PEK ÇOK RAHATLAMA DURAKLARI BENİ BELLİYOR.
LÜTFEN ENDİŞELERİMİN YERSİZ OLMASI İÇİN SİZLERDE DUA EDİN...

BEN HERKESE ENDİŞELERİNDEN UZAK, DUALARININ GERÇEK OLDUĞU GÜNLER DİLİYORUM...

HERŞEY, HERKES İÇİN ÇOK GÜZEL OLSUN...

3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembemmm tüm dualarım seninle ve tüm iyi dileklerimi de gönderdim çooook öptüm

zehra dedi ki...

hayırlısı canım ınsallah mutlugun hep daım olur sananazar degmesın gulum

İlknurundünyası dedi ki...

Geldim arkadaşım evet sana özendim.Bazen insanın canı istemiyor buraya uğramayı, yazı eklemeyi sanma seni özlemediğimi, hele ki İzmir'i...
Çok sıkıntılı günler geceler geçirdim.Biliyorsun çamaşırsuyu içimide yaralar oluşturmuştu...Çok şükür geçti ama artık kimyasallara dikkat etmem gerek ve evde işim çok zor oluyor düşünsene çamaşırsuyu olmadan hijyen olur mu ya da olursa da ben bunu anlar mıyım???
Bu arada blogta da yazdım kızlarla su çiçeği atlattık ben henüz olmadım belki de olmayacağım bilinmez.
Parmağımı da kırdım...
Off Off bu aralar ne oluyorsa kendime gelemiyorum bir türlü .
Eski yazılarını okumadım ama nazar boncuğu meraklandırdı beni yoksa teyze mi oluyorum???
Hadi hayırlısı iyi bak kendine öptüm canım.
İyi ki varsın seni seviyorum ben yokken bıraktığın yorumlar yüzümü güldürdü sağol.