EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

6 Nisan 2009

BENİM OLABİLİR Mİ?

üzgünüm yine bir pazartesi sabahı üstüne üstlük ben birde nezleyim. nezle nezle yataktan kalk işe gel, hemde daha geçen hafta uyku hallerimi size anlattım. ancak akşam daha bir az uyuduğum daha dorusu uyuyamadığım sıksık uyandığım için az uyumuş olduğum bir gecenin sonunda yinede iyi idare ediyorum. ben iş yerine girdikten bir kaç sn sonra başlayan yağmurda var havada yani tam uyku havası.. dedim ya ama yinede iyi idare ediyorum bu gün en azından uyuklamıyorum:))) geçen hafta resmen uyukladım çünkü:))))

cuma akşamı eve girdiğim gibi yine beze yapmaya başladım hafta sonu için çok çok yapayımda dedim... yaptım da, sanki çok lazım onca yapmışken torba ile sıkmayı denedim. hem oysaki demiştim size demi denemelerimi küçük ölçülerde yapıyorum diye ama şeytana uydum işte... ki torba patladı, zar zor bir şeyler yaptım bu şekilde tepsiler yetmedi falan...

tam fırına koyacağım sırada inanılmaz bir başdönmesi başladı... fırına koydum geldim yattım.

ben beze yaptım ya nasılsa yemek ne olursa olsun demişim gibi oldu ama:)))))))))))

yaklaşık 1 saati geçen bir başdönmesine önceleri göz kararması fenalık baygınlık falanda eşlik etti. ben en çok geçen sene yaşadığım vertigodan korktum, o sırada gelen teyzem öncellikle hamileliğe yordu, geçen seferki hamileliğimi an be an takip eden teyzem olunca, anneme kendisinin bu konuda daha tecrübeli olduğunu söyleyerek, bunda belirtiler çok erken başlıyor olabilir dedi.

benim mi hiç bir fikrim yok henüz...

teyzem haklımı evet haklı geçen sefer testten 10 gün önce çok belirgin belirtiler başlamıştı, hatta sonra biz bile şaşırmıştık nasıl olduda bu kadar erken belirti verdi diye, teyzem o hiç bir tahlilin bile bilemediği 8 günlük sürede bile tepki veriyor diyor.

veee geçenlerde elimize düşen bir bilgisayar proğramının demo su sayesinde burada epey eğlenmiştik. programın adı maker baby idi:)))) orada kocacışla benim kızımız olsa nasıl olura bakmıştık. aslında sağlamasınıda yapabilirdik ama ben yapılanlara bakmadım çıkan resmi çok beğendim böyle bir kzım olabilir ben buna inanmak istiyorum dedim. sağlamasını yapmayalım ben inanmakistiyorum dedim şimdi sizinlede paylaşmak istiyorum. karşınızda sanal olarak beklenen bebeğim:)))
secret, quantum falan duy sesimi kaç kere diyecektim istiyorum diye:)))
bu arada soracam bu bebek benim olabilirmi diye ama benim yüzümü gören kimse kalmadı ki blog aleminde kim ne diyecek işte benimkide iş mi? ama olsun....
NOT: lale ablanın yorumundaki gizliden bir haber değil bu, ama çalışmalarım son sürat devam ediyor bu haberi vermek için... :)))

bezelermi ne oldu ben baş dönmesi ile fırın ısısını 100C nin biraz üzerine çevirmiş ve fark etmemişim oldukça kuru ve amam yinede inanılmaz lezzetli oldu. demekki 100C kritik sınırmı asla aşılmamamıymış...

fırın tepsileri dolunca kullandığım borcamlar, beze pişirilmesi için bence yeterince iyi bir fikir değil. mümkünse uzak durulacak....



cumartesi halamlar yeni bir mağazalarının açılışını yaptılar pek bize uygun olmasada aşırı spor ve gençler için bir outlate açtılar. oraya bir uğradık hayırlı uğurlu olsun dedik. annem de bizimleydi sonra migros yaptık annem orayı gezmeyi çok seviyor ama ona fazla bir şey alma pazarada yürüyeceğiz ağırlık olur dedim ama kim dinledi, pazardada aldıklarımız ve alamadıklarımızla kocacışla birlikde inatlaşarak beni öylesine gerdilerki, pazardan gergin döndük eve...

ben yine uzandım o sırada çok terledim, hava güneşli olunca, kapalı pazarda elimde ağırlıklarla üzerimde deri ceketle, her şey terlemeye uygundu, eve girdiğimde kan ter içerisindeydim. zaten duş alıp çıkmıştım tekrar duşa girmedim, sonra biraz üşüdüm sıcağa rağmen. il davetiye çıkmış oldu hatta aynı günde bir kaç kez de neyse bir de toplayalım..
akşamda kocacışta hala iyileşemediğinden gündüzden epey plan yapmaya kalksada sızdı kaldı, bende ona eşlik ettim tv karşıısnda pek güzel filmde yoktu, daha doğrusu bize uygunu yoktu. yinede oyalandıkda öyle size anlatılacak bir şeyler yok filmsel anlamda vasattı...

vee pazar günü güneşli bir günde epeycene ağır bir kahvaltı ettik, kahve keyfi yaptık, 1974 yapımı bir film seyrettik seyrederken bol bol kritik yaptık veee ev bakmaya çıktık ki yağmur bastırdı, kafamıza geçirdiğimiz kapşonlar belki bizi korudu ama yağmura rağmen sıcaklığı güzel bir havada eve kanter içerisinde yine hastalığa bir başka davetiye ile döndüm. ilaç içemeyecek olmanın verdiği rahatsızlıkla kötü düşündüm kötü oldu dün nezle oldum. bir burun spreyi birde boğazı rahatlatacak bir şey var kullandığım oda çok çok az miktarda, bolbol sıvı tüketiyorum.

ha ev konusumu: dün bol bol villa baktık. karşıdan o kadar hoş görünen villaların aslında içinin o kadar da matah olmadığı gördüm. kiraları durumlarına göre evhemdi. ancak bunu kocacış annemlerde bizimle otursun diye baktı, onlar oturmayacaklarsa bizim için 4 oda hemde koca koca 4 oda, 4 banyo ve 3 katlı ev delilik olur dedim. bir kaç saat sonra kocacışta haklısın dedi. sonra nedense aslında hiçde bahçeli evde oturmak istemediğimi fark ettim. neden bilmem herkesin çok sevdiği bu villa hayatı benim için hiç de cazip görünmüyor içenden bakınca...

halalarım böyle evlerde oturuyor hele birininki gerçekden muhteşem ama bu evlerinde içine girince aynı şekilde içime sinmedi gibi sanırım.

geldik zaten pek konuşacak halde de değildim.

akşam adaçayı içtim bolbol ama hata yapmışım akşam içitiklerim gece beni yatakda terletince bolbol açılmışım ve sabah dahada kötü kalktım:(((( bu tekrar davetiyesiydi....

şimdilik sadece su içiyorum....

hepinize sağlıklı bir hafta diliyorum..... kalın sağlıkla.... sağlıklı günlerde görüşelim...

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem sen şimdi çaktırmadan bebek beklediğinimi söledin yoksa hı???. Bezeleri henüz deneme fırsatı bulamadım. Bende senin gibiyim şu anda salya sümük nezle, dün çok üşümüşüm. Öptüm seni çoook

zehra dedi ki...

canım allah herzaman senın gonlune gore versın hep mutlu ol ınsallah