EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

21 Nisan 2009

ORTAYA BİR KARIŞIK


AYNEN ÖYLE ORTAYA BİR KARIŞIK...

HALA MERAK, ENDİŞE VE SEVİNÇ HALİ ÖYLE KARIŞIK BİR HALDE DEVAM ETMEKTE...

BU SABAH KOCACIŞI ANTEP E YOLCU ETTİM BİR KAÇ GÜN O YOK EVDE YAYILIR KAFAMI DİNLERİM DEDİM Kİ, AKŞAM ANNEMLER ÇIKIP GELDİ...

BEN KENDİ BAŞIMA KALAMAYACAĞIM ANLAŞILDI...


FAZLA BİR ŞEY YAZMAK İSTEMİYORUM, ASLINDA İSTİYORUMDA...

NEYSE

ŞİMDİLİK KALIN SAĞLICAKLA

4 yorum:

zehra dedi ki...

canım bende heyecanla senı beklıyorum rabbım gonlune gore versın

laleninbahcesi dedi ki...

sen şu dilinin altındaki baklayı çıkar bibakim:)). Ben senden mutlu haberler bekliyorum yaaa. Kocana iyi yolculuklar Artık Antepten sana bakalım ne mamalar gelecek heheheheeh

denizyıldızı dedi ki...

bekleyişler umut ettikçe güzeldir pembem...

öpüyorum seni...

İlknurundünyası dedi ki...

Mutlu haber bekelyenler listesine beni de ekle:))))
Canım benim boşver şu dönemde evde yalnız kalmaman en iyisi.
Tüm iyi dileklerin için teşikkür ederim.Öptüm