EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

28 Ekim 2009

:))))))))))))

bu gün tüm tahlil sonuçları çıktı ve biz soluğu klinikte aldık. obezite sınırındaki kocacış gayet sağlıklı çıktı:)))))))))))))))) dr ları bile şaşırttı neredeys eherkes mutlaka bir sağlık sorunu olduğunu düşünüyordu her ne kadar ben çok sağlıklı beslendiğini söylesemde kimselerin bize inandığı yoktu, eee haliyle o kadar kilo insana sağlığı düşündürmüyor şimdilik en sağlıksız durumumuz süreki bahsettiğim kilolar. gerçi benim için 7 kilo fazlalık vardı, 10 kilo verirsemde harika olurdu ama fazlası fazla olurdu. ancak kocacış benim kadar şanslı değil işimiz çoook......
neyse şimdilik içimiz rahat zayıflama yapacak olmamızda bir şeydir.
klinkten çıkınca benim ilaçlarımın temini için aile hekime gittik, ilaçlarımı yazdırdık ancak yine ilaçları bulma derdine düştük eczane eczane dolandık, depolardan heber bekledik vs.... ilaç piyasasında yaşananları dinledikç. kocacıştı eski bir eczacı oğlu olarak sorunlarıa son derece ilgili bu hafta sonu sanırım raf fiatlarından %12 indirime gidilecekmiş, sonrasındada %20 indirim apılacak olması nedeniyle neredeyse kimse dükkanına ilaç almamaya çalışıyormuş. çünkü bu indirimlerle mevcut sermayelerinde ciddi bir azalma olacakmış. zaten devletten bahsedilen sürelerde ödeme alamadıklarını bu nednele piyasa özellikle benim kullandığım gibi özel ürünlerin bulunmadığını öğrendik. zar zor biryerlerden bulundu.
bizde bir şeyler atıştırmaya gittik. oradan ben anneme gittim kocacış diğer işlerinin peşine ve bir kaç alışverişe gitti. annem ıspanak yapmış yanıma koydu dün dolmalarımıda yapmıştım taze fasulyede vardı, yanına közlenmiş patlıcan şimdilik bize yeter diye gelir gelmez duşa girdim, şimdi örtünün altında sizi gezip tv nin karşısında yemek saatine kadar şekerleme yaparım belki:)

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

valla kocamna kolay gelsin. Bu yol fazlasıyla dikenli:)))))

sen de keyfine bak şekercim, ye iç yat bebişini büyüt. Öptüm çok