EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

2 Ekim 2009

diyetisyene devam

diyetisyene devam.
bu sabah zor kalktım yataktan nedense, kahvaltıyı falan hazırladım sürünerek, babanem bende hazırlamadan sıyırma şansım hiç yoktu anlayacağınız kocacış bir şeyler atıştırmadan gitmişti bizde kahvaltıdaydık ki teyzem geldi. bu gün diyetisyen günümüz dedi. ahaaa kaldım kapıda ben... dedim kaldım. anladı o beni hadi ben bir kahve yapıyorum kendime sende kahvaltını bitir çıkalım dedi. kısa sürede fırladık evden. her şey inanılmaz denk geldi. evden çıktık kapıda dolmuş, indik dr a hayret hiç sıra yok, hop girdik- çıktık oradan alındık. kurumuş meyve almaya gittik. ben postaneye uğradım. ilk işsizlik maaşımı aldım. artık bozdurur bozdurur harcarım:)))
aslında o konu çok garip geldi bana, ben işsizlik sigortasını ilk çıktığı günden beri ödediğim halde son 3 yıl içerisinde rapor aldığım için 2 ay eksik ödenecekmiş. oysaki 3 yıl önce işe girip hiç rapor almamış olan biri bendne uzun süre alacak. bu bence haksızlık. o 1180 gün ödediği için 10 ay alırken ben belkide 3000 günden fazla ödediğim halde eksik alıyorum. dedim ya bence ciddi anlamda haksızlık. şikayet mekanizması yokmu? biri bana mantığını açıklayabilirmi?
neyse işte o parayı aldım eve geldim.
bir önceki yazıma lalae ablanın yorumunu okudum. izmirdeki balık sistemi hakkında.
izmirde balık pişiricileri var. mutlaka istanbuldada vardır. buda onun gibi. güzelbahçede balık hali bir yer var bilinen bu iş balık pişiricileri dışında orada var benim bildiğim. evinede alsan aynı fiyat, onunyanına zamanla kurulmuş pişiriciler bu konuda harikalar yaratıyor itiraf ediyorum. hatta 4-5 yıl önce çok kalabalık bir grup bayramlar soğuklara denk geldiğinde gitmiştik ki içerisi tıklım tıklımdı, yinede lezzette bir eksilme yoktu. ha başka yerde varmı bilmem. ama izmire yolunuz düşerse mutlaka deneyin seveceksiniz. izmir liler zaten bilir onlar bu kısmı okumasın bile.
hani bu yazı sanırım düşman çatlatır gibi oldu demi... nede olsa taze balık, deniz kokusu, harika lezzet, manzara ve hava... ban daha büyük bir lüks düşünemiyorum:))))))))))
şimdi tv karşına geçip seyredecek bir şeyler bulmayı denerim. bulamazsam belki yine gelirim.
:)))))))))))

3 yorum:

angel dedi ki...

şekerimmmmm hatta şekerlerim :)
haklıymışsın konuşarak anlatınca bi çok şey atlanıyomuş ikinci baskı yaptırmıycam sana:))

ve birde geçen gün bi yaının satır arasında okudugum bi söz;

DOSTLUK İKİ YÜREK ARASINDA AKAN NEHİR GİBİDİR,GTİTTİĞİ YERİDE TEMİZLER GELDİĞİ YERİDE...

------
Tıpkı birbirimize onca mesafeye ragmen iyi geldiğimiz gibi...

aslı

angel dedi ki...

Bu arada yazı evet biraz düşman değilde dost çatlatır gibi olmuş:)
bana en yakın denizin 5 saat , ve benımde bu sezon sadece 1 kez denizde yüzdüğüm düşünülürse:)

laleninbahcesi dedi ki...

ah ne güzel Aslıya rastladım burada , içim bir hoş oldu be....

Şekerim pembem burada öyle balık pişirici diye bir sistem yok. Nasıl da güzel bir sistemmiş bu yav. Çook öptüm seni.