EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

15 Ekim 2009

yarın oldu

:)))))))))))
evet nihayet yarın oldu, çok zor oldu ama oldu:))
bütün gece doğru dürüst uyumadım, sabah midem kasılıyordu, dr a vardığımızda iyice gergindim ama ne zaman ultroson masasına geçtim kocacış bile benden korktu...
ama korktuğum bu sefer olmadı:)))
evet evet bunca seferden sonra ilk kez büyümenin devam ettiğini gördük 2cm olmuş.
allahıma binlerce kere şükürler olsun, yüzümüz güldü. yinede her an herşeyin ve bununda hayırlısı için allahıma dua ediyorum. kendim için ve herkes için tabiiki...
elbette bunun herşeyin çok başı olduğunu biliyorum, daha dönecek çok viraj, alınacak çok yol var, bu en başı ama bu en başı geçemediğimizi düşünürseniz beni bir parça anlarsınız.

ben herşeyin herkesin gönlüne göre olmasını diliyorum. gönlünüzde neler yatıyorsa hayatınıza girsin dilerim:)))

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

önce yürekten amiiiin. Şekerimpembem çok sevindim ama durmask yok yola devam:))) aynı pozitiflikte devam ediyosun yaşamına. Bu bir emirdir. Çok öptüm seni