EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

14 Ekim 2009

yarın için

şu an yarın için endişeliyim...
yarın dr kontrolum var, ben bunca seferde hiç bu haftayı sağlıklı atlatamamış biri olarak ister istemez endişeliyim.
içim buruluyor midem kötü falan, elimden eldiğince iyi şeyler düşünsemde heyecan yakamı bırakmıyor.
dua ediyorum, önce her şeyin hayırlı olması için.
tümilaçlarımı düzenli aldım, iğnelerimi yaptım, dilerim her şey yolundadır.

bu arada lale abla beni öldürdü gülmekten:))) polisler estetik ameliyat demedi
daha çok poliseye film gibi yaşamaktan bahsetti, sürekli izleniyormuyum takip ediliyormuyum diye bakınmaktan; o bizi görmeden bizim onu görmemiz polisi arayıp onu yakalatmamız için neler yapılabilir diye konuştular. düzenli hayat süremiyecez, her zaman aynı yolu, aynı aracı kullanmayacaz, aynı saatleri kullanmayacaz. kısacası şu, düzenli hayat sürmeyecez ve polisiye filmde yaşıyormuş gibi davranacaz...

şimdilik dediğim gibi yarına odaklanmış durumdayım, yarın dan sonra görüşene kadar...

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

hehheheeh ama estetik olmak daha kolay ben sana sölim:)))

ak artık yarın oldu, iyi haberlerle döneceksin doktordan ve müjdeyi vereceksin. ook öptüm