EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

23 Mart 2010

limon da yalanmış, yürü yürü...

hani püf noktaları falan vardır, yada pratik bilgiler onlardan biride karınca için limon denmiş bana. kim demiş, ne zaman demiş hatırlamıyorum ama demiş işte...
geçen haftalarda eve girdik mutfaktan başlayan bir karınca ordusu kolidorda ilerliyor aha... kabus resmen:((( en üst katta otuyorum çatıdan balkona balkondan, kombi bacasının kenarından mutfağa oradan kolidora yol izlemiş ki biz eve girdik... kocış ilaçladı, ben kokusu için teyzeme kaçtım. sonra temizlik. olmadı sabah yine, sonra bir kaç kez daha ilaçladık, bana temizlik işleri düştü derken aklıma limon geldi. hemencecik her köşeye sıkılmış limonların kabuklarını koydum. ahaa oda ne geçen sabah kalktık ki, bizim karınca kovmak için koyduğumuz limonların başına karıncalar üşüşmemişmi:))) bizimkiler kovacağına kendine toplamış:))(( gülermisin ağlarmısın...
pazar günü gezip tozduktan sonra dünü evde geçirdim. ama bu gün dayanamadım kahvaltıyı ettim, teyzem yürüyüşten dönmüş hadi dedi, tamam ama ben giyinip gelecem, bu gün dışarı atacam kendimi diye, bende bende dedi:))) hazırlandım teyzeme geçtim kahveyi içtik hadi dedim, ben üstüme bir şeyler alayım sende hazır ol 15 dk sonrasındna evden çıktık. anneme gittik onuda aldık. bebişe nevresim uyku seti baktım. bir uyku setinin fiyatını görünce oha dedim. çok güldüler. günah o paralara ya... neyse oradan yatak işini hal edelim dedik. annem hastalanıyor ben malum zor aylar geçirdim. babanem hadi zamanda olsa siz bunları hazır edinde gerisi sonrada olur dedi tam yatağı aldım, teyzemn hediye aldı orada, aslında utandımda... sanırım kimse ile alışverişe gitmemeliyim. ama oğluşuma bak şimdiden şanslısın ne çok şeyin oldu oğluşum dedim:))) şimdi olması gerekenlerden bir kaç ufak şey kaldı. sonra oğluşuma kucağa almak için yaptığım şeyin dantellerini aldı annem. dolaşmaya başladık. teyzemle yaptığımız gibi bir simit sarayından sütlü simitlerimizi alıp parka oturduk. vee gerçekten bahardan kalma günde ben yandım durdum. oysaki taytımın üzerine bir ince penye ve üzerine sadece kot mont giymiştim. sistem deki sorunlar nedeni ile çözülemeyen reçete sorununu hal etmişler eczaneye uğrayıp kalanları aldım. oradan sağlık ocağına gittik ebe çağırmıştı, oğluşumun kalp atışlarını dinledik yine, kilo alışım hala normal devam ediyor ona bir teşekkür aldık. aldığım kilalar çağla Şık el dne bile az :))))) ancak tansiyon bir kez daha pek iç açıcı değildi, o nedenle kan idrar tahlili verdim. neyse tahlillerim iyi çıktı:)) oradan anneme geçtik kahvemizi içtik ben bol suyumu içtim, tansiyonumu birde annem ölçtü, o sorunda hızlıcana hale yola girdi. ne kadar gezersem gezeyim mutlaka suyumu içmeliyimi çok iyi anladım. içmeyince bana yaramıyor. ben su kurbasıyım anladım. içmeyince metabolizma bozuluyor...
annemlerde oğluşum ninesine oyunlar oynadı, pek çok kimseye oynamıyor. nazlanıyor ama bana nazlanması pek mümkün değil tahmin edersiniz:)) birde ninesine nazlanmıyor, yoksa ayol bazen babasına bile kapris yapıyor, nazlanıyor. ninesi onu özlemiş merak etmiş diye onun eline doğru dayandı bir iki tekme attı. anneannesine aynı ilgiyi göstermeden sanki sırtıma doğru kaçtı:))
eve vardım ki epey yorgunum aslında yürüdüğümüz mesafe çok değil ama hava bu kadar sıcak olunca bahar bizi yormuş, ama şimdi yayılma dedim kendi kendime, üstümü değiştim, et suyuna şehriye çorbası ile arpa şehriye pilavı yaptım. zeytin yağlıda çeşit çoktu evde, kocacışta salata ekledi oldu bitti:)) yemekten sonra oğluşum bu sefer babasına gösteri yaptı nasıl olduysa:) anneannesinden esirgediği ilgi sevgiyi babasından esirgemedi nasıl olduysa, babasına doğru yüzdü, ona tekme attı, falan:))) sonra bu hareket nedendir diye bir korku girdi içime hemen tansiyon, şeker ölçümü yaptım, her şey yolunda ama oğluşum coştu bir kere:)) aman aman maşallahh, aman nazar değmesin. her şey yolunda olsun, o bol bol hareket etsin, sağlıkla afiyetle büyüsün bu arada da böyle bol bol tekmeler atsın. ben buradayım desin, iyiyim desin. ben o zor günlerde nasıl da bekledim hareketlerini hissedeceğim, bu sayede kendimi daha iyi hissedeceğim günleri. hep hareket etse ben iyiyim burda dese diye diye...
akşamları hala kitap okuyabiliyorum. senatörün karısıda beklediğim hikaye çıkmadı ama hoş başladı. okutuyor kendini. çokmu sürükleyici hayır o kadar değil ama yinede hafif hafif iyi geliyor en azından ha şimdi, ha şimdi diye diye beni uykusuz bırakmıyor. çok sürükleyicinin birde böyle bir sorunu oluyor çünkü:))) sindirella lya ale ablanın tavsiyesi ile bakılacak. ama sanırım bildiğimiz masal değildir demi? çünkü ben okuyalı çoook zaman oldu, çizgi filmini, pek çok filmini falanda seyrettim:)) neyse bende arka kapağını okumalıyım öncelikle anladım, şaka bir yana.
şimdi minicik bir dilim kek yiyeyim sonra yatağa doğru gidiyorum kitabıma ...

Hiç yorum yok: