EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

9 Mart 2010

yaptım, okudum, gezdim, aldım...

başlıktakilerin hepsini yaptım bu arada, hatta buraları ihmal ettim kim neler yapmış öğrenemedim ben yaptıklarımı anlatamadım. ama olsun yine bir yerden başlarız.
öncelikle bol bol gezdim düne kadar. dün hava karardı, ıslatmaya, üşütmeye başladı dün, bu gün evdeyim. ondan önce her gün vurdum kendimi yollara, gezmelere. akrabaları gezdim, çarşıları gezdim. oğluşuma çorap buldum aldım. kumaş aldım bir şeyler, kılıf neyin gibi bir şeyler dikecem süslerini almadım. bol bol yürüdüm. veee bir kitabı bitirdimde sonrakini de yarıladım size bilgi veremedim. fransız süiti bitti, kurt seyt&suhira ya başladım. geceleri hala bir iki örgü tıklıyorum. film seyrediyorum.
her gün mükellef bir kahvaltı sonrası kendimi dışarı attım. bir kaç gün tahliller için klinikle gözümü açtım oradan annemlere, akrabalara kahvaltıya gittim. sonra çarşı pazar gezdim. ev işini avden açbiaç çıkmadığım günler sabah çıkmadan şöyle bir yaptım. evde kimse olmayınca ev kirlenmiyor:)))))) eve gelince yemekleri kocacışla birlikte yaptık genellikle. yemekten sonra hemencecik mutfağı toplayıp tv başına geçtim. bizim diziler papatyam ve arka sokaklar oldu kocacışla ki, bu sene hiç birine takılyacaz derken. onun dışında film seyrettim. kocacış uyuklayınca ben dizimax takıldım. o sırada elime bir örgü alıp bir iki sırada olsa örmeye devam ettim. artık kışlık yünleri kaldırdımi, yerine merserizeler ebaşladım yazlık:))) lacivert-beyaz örmek için lacivert merserize bulamadım. onun yerine başka renklerle yapıyorum kafama göre. iyi kötü örüyorumişte bir şeyler. zaten o sıralarda oğluşun oyun saati başlıyor onun sakinleşmesini bekleyene kadar pek uyumuyorum. onun oyunlarını seyrediyorum. geçen gün vuruldum oyununa kahkama uyuklayan kocacış uyandı. ben elimi nereye koyup hafifi bastırsam oğluşum orayı tekmelemeye başladı. çok keyifliyfi çok.... sonra uykum gelmeye yakın yatağa geçiyorum. elıyorum kitabı elime oğluşum uyumama izin verene kadar biraz okuyorum. o rahatszı olamayacak kadar uykum gelince yada o uyumaya başlayın ben hop yorgan altına kayıyorum. kaç sayfa okuduğuma bakmaksızın. gerçi artık bebişin hareketlerin pekde rahatszı olmuyorum gariptir, onlar bana aslında bir şekilde huzur veriyorç onun orada oynadığını bilmek. hadi oğlum bir tekmele diyordum. babası kızdı ağresif bir bebek olacak tekme deip durma deyince şimdi oğlum, hadi oyun saati oynayalım seninle diyorum:))))) karnım onun oyun parkı, oda orada oynuyor. hadi dokunmaca oynayalım diyorum. ben elimi karnıma koyup onun oraya gelmesini bekliyorum. bu arada dedim ya fransız süiti bitti. üzgünüm ben pek tutmadım. ne konusunu, ne anlatımını başındaki fikrim hiç değişmedne kitap bitti. ben kendimce ismine yakışır bir romantizm beklerken bir kaç hikaye birazcık iç içe geçirilmeye çalışılmış şekilde öyle havada kaldı bence. ben kendimce hoşlaşmadım. diğer bahsettim kitap nermin bezmen in. onu pek çok okunacaklar arasında en sona saklamıştım. pek ümitli değildim. ama ummadık baş taş yardı. ortaladığım kitap pek bir hoşuma gitti. beklentimden fazlasını karşılayıncada gayet keyifli okumaya devam ediyorum.
perşembe dr a randevumuz rutin kontrolleri. yarın kendime bir bakarım diye düşündüm. tekrar bir banyo yapar ojemi neyimi yenilerim. dr umuza pek bir şık gidiyoruz biz:)))))))) şaka bir yana iki günü kendime dinlemeye ayırdım gibi, kimbilir belki bu gün bakıma alırım kendimi hiç bilmiyorum. çünkü niyetim dündü ama sabah ütü yapıp kasıklaırmda ağrı hissedip bir şeyler atyıştırıp yattımki iç bulantısı ile zor dayandım olunca, pek bir planlar yapmıyorum. bu gün teyzeme torunu gelecek. fotoğraflarda beni gösteriyormuş gelmek istediğini özlediğini anlatmak için. onu görmeye giçerim ama o malum gezmek değil. bu kadar yakın oturunca gezmek o kadar kolay oluyorki gezmek olmuyor:))) bu sabah kahveye teyzeme geçmiştim mesela 35 dk sonra eve döndüm. o ağır misafirleir için yemek hazırlamaya başlayacaktı hemen evime döndüm, yardım etttirmeyince:)))))
daha yazacakalr vardır mutlaka ama ben şimdilik bu kadar
oysa daha karnımdaki siyah çizgiden, büyüyen göbeğimden, hatta kocaman olan göbeğimden bahsetmedim. ama bu günlerde duyduğum şeyi yazmadan edemedim. karnım önüne bir top konmuş gibi, aslında yılbaşında hiç belli bile olmadığını düşünürsek şu an doğuma gidecek kadar büyük olduğunu söylesem ilginçlikliğin biri anlaşılır sanıırm. diğeri ise, pek çok insan filmlerdeki hamile rolu oynayanlarım karınlarına koyduklarına benzetti beni. ben hiç kilo almadan adece kocaman bir karnım olduğu için yani ben gerçekten hiççç kilo almadım ama göbeğim. ama artık kimse bebekmi göbekmi demiyor... :))))))))))

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Şekerimpembem Fransız Süitinde aklım kalmıştı, iyiki de almamışım...

Ne güzel oyunlar oynuyorsun sen öyle oğluşunla:)))

Bir daha o kadar çok ütü yapma:((

Öptüm çok çok

Duygu dedi ki...

Fransız Süiti'ni okuyamamış yarıda bırakmıştım gerçekten bir hayal kırıklığıydı.Kurt seyt&shura 'yı çok beğenmiştim. Bir de Kurt seyt&murka var o da çok güzel.

Anne değilim henüz ama heyecanla okuyorum hamileliğe dair paylaşımlarınızı ve okudukça da sabırsızlanıyorum anne olmak için.

Sevgilerimle...