EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

11 Mart 2010

30-33

evet nihayet 30 haftayı bitirdim. bebişim 33 haftalık kadar olmuş ama:))))) hemde 1945gr:)))))
dr amcası kocaman olacak bu dedi. hemde şekerini ayarlamışsın aferin, ya birde şeker ayarlanmasaydı ne olacaktı ki? dedik güldük. çok şeker yüzü yumuk yumuk :)) yanakları tombul:) onun dışında kalbini yine gördük. karacigerini, midesini, hepsine baktı dr amcası, ölçtü biçti... en son diyaframını kullanırken bak ne numaralara başlamış bu annesi, kocaman oldu artık dedi:))) evet oğluşum nefes almaya hazırlanırken diyaframını şişiriyordu bu yeni marifetini bizede gösterdi. pek çok insan elini karnıma koyunca hareket etmeyen oğluşum maşallah ekran önünde pek bir rahat:))) ayaklarını topuklardan birbirine çatmış yakaladı fotoğrafladı:))) hareketlerini sordu. herşey iyi önümüzdeki ay doğum hesaplaması, planlaması yaparız dedi. kilosuna göre çatına bakarız doğumu hesaplarızda dönmezse normal doğum olmaz ama diyede uyardı hala makat pozisyonunda oturuyor oğluşum. midemde kafası:)))
bu arada benide tebrik etti, aslında hiç de kolay bir hamilelik geçirmedin diyerek. nefes alamıyordun kız aklımızı aldın diyor her seferin. ee birde zaten animosentez yeter bir hamileliğe travma olarak zaten dedi. ama sen olumlu bir hamilesin, bebeğinle o kadar mutlu oldunki atlattın bunları bak dedi. teşekkür ederim dedim. o sıradada en büyük endişem onun iyi olmasıydı, siz o iyi gelişiyor dedikçe olumlu olabildim dedim. dr bana ben dr a teşekkür ettik:)) evet dr amcamız çoook sakin...
sabahta benim çocukluk arkadaşım aramıştı ben evden çıkmadan. uzuuun bir süre telefonda konuştuk sürenin büyük bir kısmında teyzesi oğluşumu sordu, onun hakkında konuştu. onada telefonda dedim tamam bu bebeği biz yaptık ama gelirken kullanma klavuzuda olmayacak bizde bilmeyecez, birlikte öğrenecezz. tamam babamız babalığı biliyor ama, ben hem anneliği hemde oğlumu aynı anda öğrenecem dedim. o bize kendi kabul ettirecekleri ile gelecek, bizim vereceklerimizle de pekişecek.
bu arada dr amcası çocuk cerrahlarının yeni eğilimin yeni doğan sünnetlerinden gittikçe uzaklaştığı yönünde olduğunu söyledi. şaşırdık. eğer tıbbı bir neden yoksa erken yapılmaması yönündeymiş şimdiki akedemik eğilim. ihtiyaç halleri hariç siz neden istiyordunuz dedi. bende şaşırdım aslında. şimdi babası üniversitenin yeni doğan ünitesinde ki bir başka hocayı çocuk dr u olarak düşündüğünü paylaşında bende onu önerecektim dedi. onunlada görüşülecek bu konu ama sanırım onunda görüşü ertleme yönünde olacak. anneannesi, dayısı bu işe çok sevinecek:))
dr çıkışı klasik mother&care e uğradık babası sonunda oğluşuna ingilizce babasının küçüklüğü yazan tişörtü aldı ben hiç karışmadım ama ala ala 9-12 ay boyunu almış eve gelince yani dedim. sen biliyorsun diye karışmayayaım dedim ama... yazık biraz üzüldü, biraz güldü:)) tamam değiştiririz dedik:))) birde kışa giyebileceği montlara baktı inanılmaz ucuzlamışlar. belki haftaya alırız. oradan zara ya geçtik. zara baby nin tüm ürünleri 3 ay sonrasına hitap ediyor sanırım biz daha küçük bir şey bulamadık. hem zaten biraz daha pahallı idi. ama inanılmazda güzel şeyler vardı. bayıldım. rüzgarlıklar falan:)))))))))
bu gün sabahtan akşama oğluşuma ayrılmış bir gün olarak yaşandı.
her ne kadar az önce babası ile tartışmış olsakta, ve bu tartışma tansiyonumu zıplatmış olsada:( çünkü tansiyonda dr um için önemli bir değer. bu gün kontrollerime tansiyonuda ekledi. ancak benim sürekli kullandığım bilekten ölçen aletler içinde tam güvenli olmadığı yönünde görüş bildirdi. bizzat kendi babasında yaşamış sürekli normal çıkan değerler yüzünden çok zor günler geçirmişler. bizde onu kontrol amacı ile tutumaya özellikle ben yanlızken kulllanmaya ama onun değerlerini sık sık klasik aletle kocacış tarafından ölçülüp onaylama yönünde karar verdik. şimdi birde o eklendi listeme... şeker kontrollerimi yazdığım çizelgeyi çok paratik buldu dr um. şimdi listeyi ona mail ile göndereceğim bundan sonra hastalarına onun boş halini verecekmiş. nereden geldi kız aklına bu dedi:))))))))))
ama ne kadar bebek mağazı da gezmeye başlamış olsak bu gün d&r a girmeden yapamadık. arkadaşımın tavsiyesi üzerine osho nun kitaplarına baktım. kişisel gelişim üzerine ama benim okumayı sevdiğim türden gelmediler bana, gözüme kestirdiğim hafif romantik bir şeyde bulamadım gibi bir şey almadım. ancak iyiki yanlış adama rasladım ki doğru adamı buldum gibi adı olan bir kitap vardı sanki çok hafif bir şeymiş gibi geldi???

Hiç yorum yok: