EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

17 Mart 2008

BİR HAFTA SONU ÖYLESİNE İŞTE...

geçen hafta kayınvalidem ameliyat oldu,i epidural anestezi ile rahimini aldılar. kocacış gitti geldi.
benim dr kontrolumdan sonraki gün izmire gitti aslında cuma günüde annesi ile kalacaktı ama evde bir baktım ki sürpriz... kocacış evde cumartesi biraz dışarı çıktık. akşam dönünce benim sabah evi toplarken bıraktığım işler vardı onları halettim kocacış yemek yaptı .
(ama laf aramızda hani zeytinyağ tamamda sızma hemde doğal sızma mıdır nedir ondan artık pişmiş yemek de istemiyorum biri kocama söylesin çok ağır geliyor..)
yemkden sonra ben sabahladım. benim sabahlamam kocacışa keyif veren bir şey oldu. nasılmı benim uykum gelemdikçe salonda oturdum benim süre boyunca o koltukda şekerle şekerleme yaptı tv seyrettim sandı ama o sandı aslında seyretmedi. kısaca o en çok sevdiği şey yaptı, cumartesi gecesini tv karşısındaki koltukda geçirdi. aslında bu iş derinlemesine araştırmak gerek. bir inan nasıl olurda yatağına gidip uyumak yerine salonda koltukda uyumakdan zevk alır bunu keyif olur alglar hani akşam yemekden sonra bir süre anladım da böyle sabahlara kadar nedir bu anlamadım.
pazar sabahı kahvaltı sonrası duşunu aldı yine çıktı annesini görmeye gitti, pazar günü başınd ao duracakmış. kayınvalidemin yardımcısı pazra günü duramayacakmış, görümcemde cumartesi çok kalabalıkolur abi sen hiç gelme en iyisi sen pazar gel hem annemle vakit geçirmiş olusun hemde bize yardımcı olur. pek gelen olmaz demiş. oraya gitmek için evden çıktığında öğlen gibiydi. o sıradabir film seyrediyordum ham pazar sabahına göre hafif, tatlı şeyler diye bir film. anlatmaya değecek kadar özel değil ama o sırada çok iyi geldi. film bitince sıkılmaya başladım. gittim banyoyu duş kabinin camlarının (plastiğinin) kireçlerini ovayım dedim. kocacış evdeyken yaptırmıyor o işleri bana, onunla başaladım ki biraz biraz derken tam banyoda bir ıvırzıvırın tozu alınacak yere geldim ki yeri yıkayacam bu sefer aman o ne sular kesiliyor. toz alma kaldı yere suyu döktüm elimi yıkarken kesildi sular. aldım elime bir törpü tırnaklarımı törpüledm tv başında dizimax seyrettim sevdiğim bazı diziler hangi arada kaltı diye baktım mesela dirty sexi maney yeni başalamıştı artık yayınlanmıyor onu araştırdım derken prenses gelin diye bir fantastik bir film başladı ben de müziği açıp elimde kalan son okunmamaış romana başladım çok önce almışım nerede kaldıysa kalmış. bende ki laf 1 yılrdır ik kere taşınırsan kalır bir yerlerde yani... iraz kitap derken alalah tan biri site yöneticisini aramış daha doğrusu bulmuş ki depo devreye girdi bir koşu gidip yıkanayım bari dedim. ama hata etmişim herkesin suyu çektiği saat debi ayarı mı olmuyor neyse su bir ısnıyor bir soğuyor dengesiz akıyorda alal acele yıkandım çıktım. kendime yemeği bir tabağa alıp ısıttım ve şımarık tepsimde tv karşısında yedim bir yandanda rüyakızları syrettim benim çoduk yıllarımı hatıordım nedense işte. belki konu diko müzikleri olduğu için belkide 70 yıllardkai kıyafet ve majyajlarında her neydiyse işte. filmin sonuna doğru kardeşim geldi şaşırdım. baldız hanım onlardaymış. tatsız seyler yaşanmış onu eve getirmişler oda bana uğramış. bizde ik ikardeş başbaşa dertleştik ben sulu göz biraz sulu zırtlak ağladım gibimi ne olduysam sonra uykusu geldi çıktı ben biraz dolandım .sigarayı bırakmam gerekiyorken bir tane daha yaktım. sonra yatağına gittim biraz film aradım yatak odasında kendi anteni ile çekilebilen kanallar var. cine 5 de bir film açtım ama elimede kitap aldım. film neydi bilmiyorum bir kaç sayfa okudum ki uykum gelmiş nasıl olduysa..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

insanız işte değişken... ne zaman ne yapacağımızı bilmiyoruz. bir mutlu bir üzgün. neyden keyif alacağımız muamma...

canım aslında herektli gecmiş günün anladığım kadarıyla.. mutlu bir hafta diliyorum sana:)

angel dedi ki...

Sigara konusunu hiç sorma kanka:(
bende,hadi bi dubleyle bi tane,hadi yemekten sonra,çaydı kahveydi ha bide biliyosun amcaydı,
Agrı ydı derken ben bu ara baya bi abarttım..
Bi kez daha anladımkiiiiiiiii
irade denen şeyden zerre kadar yok bende:))
öptümmmmmmmm

Sibel Bay dedi ki...

Öncelikle ço geçmiş olsun meleğim. Tez zamanda kayınvalidenin iyileşmesini dilerim.
Ne güzel dikkatimi çekiyor eşin sana gayet yardımcı ve bu çok hoşuma gidiyor(: Az önce dertleştim yine bir arkadaşımla, o da kocasında ki vurdumduymazlıktan dertli. Bırak uyusun kocişin koltukta ee yoruluyor şekerim kocan;)) Ben anlıyorum çünkü bu ara spordan ben de koltukla sevişir durumdayım hehehehe:))
İyi haftalar pembem, mujccks...

İlknurundünyası dedi ki...

Canım biliyorum taşındığını ama şehir değiştirdiğini atlamışım nedense sen bakma bana ben bazen böyle olurum,ama yine de teşekkür ederim ne demek emir:)) iyi olduğuna sevindim,kardeşine üzüldüm,kayınvalidene geçmiş olsun,her ne kadar bütün kayınvalidelerden haz etmeyen bir önyargıya sahip olsam da hastalık tabii ki başka bir şey.
Ben de koltukta yatamam,evet uyuklarım ama bir iki saat kadar sonra mutlaka yatağa geçerim,bu ir iki saat bende mutlaka olması gereken bir şeydir ama ,çünkü eğer koltukta uyuyup da daha erken kaldırılırsam uykum bir kaçar beni bir sinir basar ki sabaha kadar otururum artık.
Bu aralar ben de eğer yatak odasında kitap okumaya kalkarsam mutlaka uykum geliyor kendimi görür gibi oldum yazının sonunda
canım iyi bak kendine öpüyorum seni

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem, pek içimden gelmese de kayınvalidene geçmiş olsun.
Sızma yağı bir tek salatalarda kullanıyorum. Sıcak yemekte yine zeytinyağ ama riveria tipi olanından . Sızma sıcak yemeği ağırlaştırıyor. Ama pilav ve makarnada vazgeçilmezim tereyağdır tabiki. Kablosuz kanalda tercihim artık TNT.Seninde seveceğinden eminim. Öptüm seni şekerim pembem aman kendine dikkat et, sigaradan uzak dur. Ev işlerini de biraz salla.