EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

31 Mart 2008

ALLAH BETERİNDEN KORUSUN

SİZE YAZIYI YAZDIM YAYINLA DÜĞMESİNE BASTIM VE PLANLAMALARIM VE İŞLEİRMLE BAŞ BAŞA KALMIŞTIM Kİ TELEFON GELDİ TEYZEM HASTANEYE KALDIRILMIŞ... ÖNCE AMBULASIN ONU GÖTÜRDÜĞÜ HASTANEYİ ÖĞRENENE KADAR SADECE DUA ETTİK. ÖĞRENDİK HABER ALDIK DURUMU İYİ AM ANEYİ OLDUĞUNU ÖĞRENEMİYORUZ. FENALAŞMIŞ, İÇİ BULANMIŞ KENDİNİ KAYBETMEK ÜZEREYKEN AMBULASA ALMIŞLAR. AKLIMA İLK KALP KRİZİ GELDİ ALLAH KORUSUN. KARDEŞİMLE KONUŞTUM TEYZMEİN EŞİ İLE BİRLİKDE ÇALIŞIYOR ÇOCUKLARA HABER VERSİN DİYEREK KONUŞTUK ÇÜNKÜ EŞİ YILLAR ÖNCE CİDDİ BİR KRİZ GEÇİRMİŞTİ O GÜNDEN BERİ ONA DAVRANIŞLARIMIZ ÇOK ÖZEL.

NEYSE TOPARLANDI N EOLDUĞU ANLAŞILAMADI AMA ÇIKTI EVE GELDİ. BEN BENİM EVDE BİR ÇORBA YAPTIM BİRDE BİTKİ ÇATYI DOĞRU TEYZEME, ONA ZORLA YEDİRDİM, BİR İKİ LAFLADIM. AÇLIKDAN ÖLMEK ÜZEREYDİMKİ BEN AŞAĞI İNDİN BİRA ZKOCACIŞ ÇIKTI ZATEN UYUKLUYORDU BİZ EVE İNDİK.

CUMARTESİ SABAHI EVDE BİR KAHVE İÇTİM SOLUĞU YİN EONDA ALDIM. BİRAZ DAHA İYİ GÖRDÜM RAHATLADIM. EVİ SADECE TOPARLAR GİBİ YAPTIM BU CUMRTESİDE ANLAYACAĞINIZ DURUM VAHİMLEŞİYOR. AMA TİPİK BEN OLARAK MUTFAK VE BANYO HİJYENİ TAMAM!! :)

ÇIKTIM KOCACIŞ LA BİR PAZAR YAPTIK, ORDAN ANNEMLERİ ALDIM KOCACIŞI BİR İŞİ VARDI GÖRÜŞECEĞİ ORAYA BIRAKTIM ORADAN ÖZEL BİR KURU BAKLİYAT ALDIĞIM BİR YER VAR ORAYA GİTTİM. ALIŞVEİRŞTEN SONRA FIRINDAN EKMEĞİMİ ALDIM KOCACIŞI ALDIM. YOLDA PASTANEYE UĞRADIM TULUMBA TATLISI ALDIM. EVE BİR KISMINI ÇIKARDIK EVE VE BİZ DOĞRU TEYZEME, ORADA BABANEM ANNEM TEYZEMLE OTURDU ÖNCE BEN BİR ÇAY DEMLEDİM. TEYZEME BİR İKİ LOKMA HAZIRLADIM. ANNEMLER ÇAY İÇERKEN BİR YEMEK İŞNE GİRDİM. ONLARIN BENİM GİBİ PİRİNÇ SORUNU OLMAYINCA KOCA BİR TENZERE PİLAV YAPTIM. ANNEMDE ÇORBADA YARDIM ETTİ. EEE EVE AKŞAM ERKEK GELECEK VE HASTALIKDA OLSA EN AZINDNA BAŞLAIRNIN ÇARESİNE BAKABİLECEKLERİ BİR HALE GELSE DEDİK. SONRA O UYUKLAMAYA BAŞLAYINCA İNDİK AŞAĞIYA. BENDE KOCACIŞDA ARABADA KALANLARI GETİRMİŞ. ENGİNAR AYIKLA, BABANEM BAKLA AYIKLADI İK İKLOYU AŞKIN ALMIŞIM. BEN PANCAR TURŞUSU İÇİN PANCARLARI YIKAYIP, DOLABI YERLEŞTİRDİM ANNELE LAHANA TURŞUSU KURDUK. AKŞAM İÇİN YEMEK YAPTIK. SOFRA KURDUK YEMEK YEDİK. ANNEMLEİR BIRAKMAYA ÇIKTIK. ÇIKMIŞKENDE KARDEŞİME UĞRADIK EŞİ ÇOK ÖKSÜRÜYORDU. KEYFİ YOKTU FAZLA DURMADIK DÖNDÜK. EVE GELDİK ZÜERİMİDEĞİŞTİRDİM ATTIM KENDİMİ KOLTUĞA DEDİMKİ GÖRÜNTÜDE NE YAPTIM HİÇ BİR ŞEY NEREDEYSE AMA NE YORGUNLUK, ANNEMLE BABANEMDE YARDIM ETSE HER ŞEY BENDEN SORULDUĞUNDAN. AMA KURU ERZAKLAR HALA YERLEŞMEDİ BİLE... NEYSE NE OLDU YA BU KADAR DEDİM. OTURDUM TV KARŞISINI SAATLERİ İLERİ ALMA GELMEDEN ALDIM YATTIM. PAZAR SABAHI KOCACIŞ KALKMIŞ KAHVALTI HAZIR KALKTIM BEN. AMA AKŞAM ÜZERİNE KADAR YAT YUVARLAN YAPTIM HATTA SAAT KAÇ OLMUŞ HALA PİJAMALIYIM DEDİM. HAVADA SABAH GÜNEŞLİ BAHAR DURUMUNDAYDI, SONRA KIŞ OLDU GÜNEŞ GİTTİ HAVA SOĞUDU. ARDINDAN TOPARLANDIK MARKETE GİTTİK. GİTMİŞKEN BALIK ALDIK. FIRIN VARYA ARTIK BİZİMDE PAZAR GÜNÜ VE GECESİ BALIK GELENEĞİMİZ GERİ GELDİ...

SİZLER İÇİND EBU KEZ FOTOĞRAFLANDI....

BALIKLARIN KOCACIŞ YAPMIŞ OLSADA HER TÜRLÜ HAZIRLIK BENDEN GEÇİYORDA O TEPSİYE SIRALADIĞI İÇİN YAPAN OLMUŞ OLUYOR ÇOK KOMİK YA:)))))))))))

AMA SALAT BAŞTAN SONA BENİM. BENCE ÇOKDA FAYDALI KÖYLÜ PAZARINDAN ALDIĞIM MARUL, ROKA, TERE VE NANE İLE TAZE SOĞANDAN OLUŞAN YEŞİLLİKLEİRN İÇERİSİNE DOMATES VE ORTASINA PANCAR EKLENMİŞ OLARAK ÜZERİNE ELBETTE TUZ LİMON VE SOSLU SIZMA ZEYTİNYAĞINA EK OLARAK KETEN TOHUMU İLE ISIRGAN TOHUMU SERPTİM. YANİ ÇOK SAĞLIKLI BİR YEMEK OLDU

AMA BU SABAH BİYOLOJİK SAATİM YENİ SAAT DİLİMİNE HALA ALIŞAMADI.

İŞE ÇOK ZOR GELDİM...

HERKESE HARİKA BİR HAFTA GELİYORUM. BAHAR GERİ GİTMİŞ GİBİ OLSADA SİZİN BAHARIN HEP İÇİNİZDE SİZİNLE OLSUN:))))))))))
















deep note ilknur için:
keten tohumu evet aynı susam gibi bir yapıda sadece rengi daha koyu. ben onları hiç bir şey yapmıyorum salatada canım istedikçe serpeliyorum o kadar. ısırgan tohumu daha parlak ve koyulu açıklı ancak çok daha küçük onlarıda sadece salataya serpeliyorum.
çekilebilir belki değirmenimde var ama çekmeyi hiç denemedim. bu halini biz sevdik ama senin kızlar yermi bilmediğimden kahve değirmeninde öğütülerekde kullanılabilir. çok aromalı değil. aşırı bir lezzet yada koku için düşünürsen gerek yok. biz sadece faydası için tüketiyoruz. fotoğraflarda susam gibi duranlar keten tohumu diğerleri ısırgan tohumu
tohum demişken, ben kürtaj sonrası hormonal denge için kekeiş tohumuda denen, hayıt tohumu kallanmaya başladım. onunda tendürden tutun da çayına kadar her türlü kullanımı var ben sadece meyvelerini alıp kıtır kıtır yiyorum üzerinde bir miktar su içiyorum. faydasının geç başladığı söylensede ben hemen gördüm.

6 yorum:

İlknurundünyası dedi ki...

Öncelikle büyük geçmiş olsun,Allah bununla gelmiş geçmiş etsin.
Sen hiçbirşey yapmadım desende daha ne yapacaksın ben pazardan aldıklarımı ayıklayıp dolaba yerleşterdem me işin en büyük kısmı bitmiş olur,daha ne olsun.Balıklar çok güzel görünüyor,afiyet olsun ama salataya hayran kaldım çünkü ben hiç ısırgan tohumu denemedim,evde keten tohumu var aldım epey oluyor ama o da nasıl tüketilir bir bilgim yok işin kötüsü çevremdeki kimse bir şey bilmiyor?cahil bir topluluğuz bu konuda yardımını bekleyebilir miyim?bana kullanım alanlarını ve ne şekilde olacağının bilgisini verirsen sevinirim benim keten tohumlarım susuam gibi bir şey öğütülmüşü de oluyormuş her halde.
Öptüm canım.

zehra dedi ki...

cok gecmıs olsun cannım senınde dedıgın gıbı allah beterınden saklasın ayrıca bu resımdekı seyler ne kadar guzel gorunuyorlar boyle ellerıne saglıkk:)))
..............
mutlu basarılı saglıklı sevgı dolu bır hafta dılıyorum

angel dedi ki...

Teyzene geçmiş olsun şekerim..
umarım tekrarı yaşanmaz...
Bay M nin hazıra konup,
"ben yaptım"havası Gurur u hatırlattı bana:)yazmıştım sana bi önceki yazıda...
Bu erkekler büyümüyo mu cidden ya??
öptüm şekerrrr...

deep note:Senin MSNde sorun mu var??gecede açıktı ama yoktun??

laleninbahcesi dedi ki...

teyzene çok geçmiş olsun şekerimpembem.
balık da salata da harika. Biz de bu akşam balık var. temizlendi dolaba kondu ama nasıl yapılacağına karar vermedim. Fırın mı tava mı ızgara mı. Slata yapmayı hiç ama hiç sevmem. Bence en zor iş salat yapmaktır. sevgiler sana bi de çok öptümm

Sibel Bay dedi ki...

Canım saat problemi bende de büyük sorunlara yol açtı;) Pazartesi herkes mesai saatinde iş yerindeyken ben hla evde uyuyordum ve 6 yılda 3. uyuklamam bu. İşin kötü yanı herkes saati ileri almayı unuttuğumu sandı;)
Çok geçmiş olsun sana ve ailene pembişim:(( Umarım tez zamanda sağlığına kavuşur teyzecin. Belki havalardan da olabilir o belirtiler diye düşündüm!! Aynısı bugün iş yerinden bi ablamında başına geldi, zorla doktora gönderdik. Bakalım sonuçlar ne çıkacak onda da:(
Çok öptüm seni iyi haftalar minişim mujckss...

İlknurundünyası dedi ki...

NOT İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR AÇIKLAMA OLMUŞ.
ŞİMDİ HEMEN MUTFAĞA GEÇİP,SALATA YAPIYORUM ÜZERİNE DE KETEN TOHUMUNU SERPİYORUM.:))))
ÖPÜLDÜNN...