EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

28 Mart 2008

NİHAYET CUMA...
pazartesi sabah yataktan çıkarken haftaya baktığımda bitmez bu hafta bitmez moduna giriyorum. hemen geri dönüp yorganın altına girsem ve cuma akşamına kadar çıkmasam oluyorum. ama yapmalıyımlar ağır basıyor çıkıyor işme gidiyorum vee cuma günü gelince yaşasın yupiii falan oluyorum... şimdi yine işte yaşasınnn yupiii durumlarındayım:))))
bu hafta nelermi yaptım
bir kere burada programın dataları yapıldı
datalar yapılınca işimi yapabildim. çifte kavrulmuş gibi yaptım ama olsun kontrol sistemide bir şeydir. kimbilir belkide bundan böyle hep öyle bile yapabilirim????
evde kocacış avutuldu
kocacışla tartışıldı
yemek yapıldı; bu hafta nasıl olduysa hafta içi bende mutfağa girdim. malum hafta içi kocacışındı ancak benim hamilelikde bizim düzen ve nöbet günleri karışmıştı:))))))))) cuma akşamı mutlaka benim yapmama nöbet diyordum ben:)))) ama o dönemle birlikde pek çok şeyle birlikde oda değişti. veee ben nöbetimide hala unutuyor yada laf aaramızda satıyorum. hafta sonu yemek yapma moduna hala giremedim. ama bulacam çözümünü:)))) (dilerim bulurum)
cumartesi pazarada çıkmamışız. zaten ıspanağı epey oldu annem bende değilse pazardan almıyorum hatırlayanlar bilir yıkayamadığım hatta piştikden sonra yıkadığım ıspanaklardan sonra marketten yıkanmış alıyorum ben. ama yıkanmış bile olsa bir kez daha yıkadığımdan hele bu hamilelik planlamasından ve tokmoplazmozisi ben geçirmediğimden aşılıda olmadığımdan sirkeli suda bekletiliyor tüm yeşiller bizde:))) kısaca bunları kuru bakliyatları kocacış yapamaz bilmez. anlatsam uzun sürerle ben geçen akşam mutfağa girdim. veee karşınızda ıspanak ve yeşil mercimek. biraz ayarsız yapmışım oda ayrı...
ıspanakları doğradıkdan sonra üzerine kaynar su döküp beklettim. o sırada rondodan geçmiş, soğan, sarmısak, havuş, kırmızı birer, patesesi kavurdum sıcak sudan çıkardığım ıspanaklarla kavurdum. şimdi içinden bir miktar alıp yumurtalıyorum.
ardından soğan havuç rondodan geçirildi soğuk suda yıkanmış bekletilmiş yeşil mercimekler kaynatılmış su ile düdüklüye atıldı
çok şey yapmışsın!!! :))) diyeceksiniz şimdi ama o gece için işten gelmiş bir kadın olarak nohutu ısıttım pilav yaptım salata yaptım sofra kurdum daha hatırlamadığım ama gelgit dön yaptıran ıvır zıvırları yatım mutfağı topladım, bulaşıkları yerleştirdim. yemekden sonra salona geldiğim utanmadanda yorulmuşum be dedim, inkar etmiyorum... uyku sorunum ile ilgili hala bir gelişme yok... uykusuzluğa bağışıklık mı kazandım nedir anlamadım?
bu hafta seyredecek doğru dürüst film bulamadım
paris te 2 günden pek umutluydum başladığında ama daha ortalarına gelmeden uyuklamışım, uyur uyanık halde pek önemsemedim. bu hafta pazar günü babil seyretmeyi planlıyordum ancak fragmanına ve yazılarına bakınca pekde beğenmeyeceğim hissine kapıldım. b uaralar kafama göre film bulmakda zorlanıyorum. stoklardanda sonkalan kitabımı okuyorum... gerçi bitmesine epey zaman var ama kendime yeni kitaplar seçmeliyim. kocacışlada pek uyuşmuyor okuduklarımız. onunkilerden okumadıklarım işime yaramaz yani, bakalım aklımda olan bir şeyler yok aslında...
yarın için hala plan yapmadım. bakalım gün neler getirecek aslın da arada bir yerde bir mucize olsa ev kendi kendini temizlesede yarınım bomboş benim olsa...
olmaz biliyorum ama olsun aklıma geldi
olabilcek en büyük mucize benim bu akşamdan pek işi halledipde yarını boşatmam olabilir.

aa aklıma geldi yarın öğlen kardeşimle yemek yiyeceğim...
sonrasında annemde kahve içerim.
eve dönerim...
bu kadar plan bile çok
hala yürüyüşlerde teyzeme katılamıyorum belimin ağrısından aslında ne iyi olurdu...
kek kalıplarımın çıkması gerek ama o iş de başlı başına bir iş... bu hafta başıma hiç açmasam tek başımayken onu annemle yapsam o andada yazlık kışlık yapsam diye planladım. ama milföylerden börek yapmama engelde değil bu burum:)))))
hepinize gönlünüzce bir hafta sonu diliyorummmm

4 yorum:

İlknurundünyası dedi ki...

Seninle benzer yanlarımız çok.Ben de zaman zaman hele ki şimdiki evimde daha çok oluyor bu,mutfağa zorla giriyorum canım hiç yemek yapmak istemiyor.Hele o kek kalıpları sorunu var ki o çok beter bu evde depolama alanımın çok az olduğunu söylemiştim ya mutfak eşyalarının bir kısmı yatak odasındaki gömme dolapta ve şimdi çık sandalyeye boyun yetmesin bir iki eşya alayım derken hepsi dökülüp gelsin sonra ben çığlğk çığlğk nefreetttt ediiiyooorruuuummmm,diye bağırayım of aman yok yemesinler diyesim geliyor ama ona da içim elvermiyor.
Dilerim bütün bir haftasonunu ev işi ve mutfakta geçirmek zorunda kalmazsın,şahsen bir ev hanımı olarak hem işte çalış hem de evde kendine vakit ayırama ne kadar zor olabileceğini anlayabiliyorum zira ben de kızlardan arta kalan zamanımda o da akşamın 8:30 u gibi oluyor bu tarz işlere zaman harcamak istemem.Öptüm şekerim.

angel dedi ki...

Hihi:)evet evte hatırlıyorum ben o
ıspanak maceranı,hatta bizlerde sormuştun haşlanıp yıkanmış:)ıspanakla ne yapılabılır diye:)
Börek demiştim ben!!!
Biz keki Gurur la yapıyoruz o tezgahın üstüne tünüyo,verdiklerimi sırayla atıyo robota:)sonrasındada
BEN KEK YAPTIM diyo:)
Senin kaplardan tariflerde bekliyorum bak:)
Güzel bi hafta olsun şekerimmm;)

Adsız dedi ki...

şekeriiimm pembemmmm
ben ne zaman ruh hali berbat olsam sen uğruyosun sanırım :)
söleyecek bişey bulamadan dönüyosun tabi
şim di biraz daha ii gibiyim
çokkk öptüm
deniz33

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem, yavaş yavaş eski ruh haline kavuştuğunu görüp ço seviniyorum.Uyku sorununu biraz daha erken kalkarak çözdüm. O zaman uykum geliyor gece. Bir de yatmaya yakın bir şey yeme ve bitki çayı iç. Ama sakinleştirenlerden , benim gibi mate içip sabaha kadar cöm cöm bakma sonra.Kek kalıplarını çıkar. Yürüyüşlerede başla. Belinin ağrısına daha iyi gelir yürüyüş. Öptüm seni aklım yukardaki balıklarda kaldı))))