EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

10 Mart 2008

HAFTA SONUÇ GEÇTİ BİTTİ İÇİNDENDE BİR DÜNYA KADINLAR GÜNÜ GEÇTİ...

hafta sonum plana yarı uygun geçti...
ilk denemem ve denemlerim düşünülürse bence başarılı bir giriş oldu hayata:))))))))))
cuma kaşamı aslında artık bitmiş olması gerekirken bir kez daha kanama başladı. eve zor yetiştim rezil olmadan benim dr hala fransa bu akşam dönüyor onu aramadan ne yapabiliriz derken başımda tuttu ( ki şu ana kadar ilaçların etkisi dışında hiççç geçmedi oda ayrı bir konu) neyse eve girdim üst değiş hazır yemeklerle sofrayı hazırla derken kalanı kocacışa bıraktım yattım. kocacış uyandırmamış teyzem kapıyı çaldı ona uyandım. yarın buradayım proğramın hala uygulamadaysa birlikde gidelim dedi...
tamam dedim. kalktım yemek tv derken benim uyku yine kaçtı mutfağı gittim topladım.
geldim kocacış şekerleme yaparken tvde sayredecek bir şey aradım kewyfime göre bulamadım gittim buzdolabı topladım, döngel benim koltuk durumunda gittim geldim.. saat sabahın 4,5 oldu bende uyku yok. neyse o saatten sonra uyudum. sabah kalktık yürüyüşe ama benim kanama hala benim keyfim ikaçırmaya devame diyorken derken yürüyüşü bu nednele erken bıraktık ve plandaki tenisi erteledik. ancak eve dönünce mecburen bir ortalık toplayıp duş aldım. teyzemle gelinine sabah kahvesine öğlen gibi gidebildik. ordan teyzemle çıkıp biraz skain yürüyüp çarşıdan alacaklarımız alıp annemlere uğrayıp, oradan evimize döndük ki benim akşama yemeğe misafirim vardı. her şeye rağmen çok telaşlanmasamda bir şeyler hazırladım. ama dinlenmeye vaktim pek olmadı sakinlikle telaşsız yorulmadan hazırlayayım derken. ancak misafirler gelince ilk çocuklu misafirle ilgili acemiliğim ortaya çıktı. yemekden çok soğuk hazırlama alışkanlığı olan benim ve zamalanlamam çocuklar için çok uygunsuzmuş... ilk not alındı çocuklu misafire çocuk özel menüsü hazırlancak:))))))
gece yarısı geçene kadar masa maşı sohpeti sürdü. misafiri geçirdiğimizde benim sorun şiddetlenmeye başlamıştıki ben direk yatar pozisyon aldım.
dinlenme bahanesi de edilip kahvaltıya annemlerde buluştuk kardeşim, eşi ve biz...
annem döktürmüş tabiki brunch kahvaltı vari bir şeyler hazırlamış. bu sefer neyseki fazla abarmamış. kahvaltı güzeldi benim dışımdakiler için börek kahvaltıdanda öteydi. benim için lorlukurabiye ve süt son noktadaydı... veee annem nerelerden bulduysa gerçek doğal yumurtalar pişirmiş:)))))))))) oradan çıkınca bir kaç yere uğradık ben 1 jeans aldım. biraz süsülü falan. oradanda bahar tadında bir kahve içmeye açık havada oturduk. gözleme börek kokuları başlayınca kalkıp eve geldik. gelirken markete uğpradık ama hala başım ağrıyor. hemde çılgınca. ağrı kesicilerle tekrar birlikde yaşamaya başladık anlayacağınız...
ve bu telaş içerisinde cumartesi günü dünya kadınlar günü kutlandı tüm dünyada.
her yerde bir söylemler vardı...
kimse çiçekler mesajlar istemediği söylüyordu asıl güne anlamını yüklemek gerektiği söyleniyor. bu gün aslında kadınlara eşit şartların verilmesi eşitliğin sağlanması üzerinde durulması gereken bir gün olması gerekiyordu... bizim kadınımız haklarını pek söke söke almadı. hakkı ödenmez şeyler yaptı kabul ediyorum ama avrupada pek çok ülkeden önce kendisine hakları sunulunca şimdi kalkmış kapnama hakkının peşine düşmüş. tüm dünya eşit şartlar eşit ücret ve ve hak araken biizm kadınımız 2008 yılında bu günü kapanma hakkının peşinde koşarak eşitlik arayarak geçiriyor ne acı, kızların okula gönderilmiyor olmasına neden şaşıyoruz. bunların peşinde koşan eğitimli kadınlarımıza şaşamalı, eğitemediğimiz kadınlarımızın doğurduğu yetiştirdiği oğlanları kızlarını okula göndermiyor diyerek eğitilmeli elbette ama sözle eğittiğimiz türkiyenin ayrdınlık yüzü olmasını beklediğimiz çifte master yapmış kadınlarımız kapanmak bizim hakkımız hakkkımızı alırız diye yollara dökülmüş. ben kimseninkapanmasını karşı değilim aslında. isteyen istediği gibi giyinsin benim anneminde başında eşarbı var. ancak peşinde koştukları özgürlükleri bu değilki. ben bu ülkeden bir özgürlük istemeyecekleri noktaya gelmek için özgürlüklerini sonuna kadar kullanana bu kadınlara şaştım ki bu kadınların doğurduğu erkekler yarın neler olacaklar ki?????

hepimize aydınlık günler diliyorum...
geçte olsa bu karanlık görüşler altında tüm kadınların dünya kadınlar gününü kutluyorum...

5 yorum:

Sibel Bay dedi ki...

Canım benim sesin gülüşün daha bi net geliyor:)) Havalar güzeldi ve sen de buna değer bir haftasonu geçirmişsin aslında. Baş ağrıların ve uyku sorunun için belki de bir ilaç falan önerebilir doktorlar ama bence yürüyüş ya da spor da aynı işi görür gibi geliyor.
Ben bir Türk kadını olarak konuşacak noktada bile hissedemiyorum kendimi, topraklarım satılıyor, milletim ağlıyor, evin direği eve 90,00YTL'ye kaç ekmek getireceğini düşünüyor, kadınlar benim yurdumda evlenirken 2 kere değil geçim sıkıntısı yüzünden evlenmeyi bin kere düşünüyor ve hatta çocuk yapamıyor. Biz yine de bilinçli ve biz yine de güçlü sabretmekteyiz. Kadınlığımı hissedebilmek adına huzur istiyorum yurdumda...
İyi haftalar birtanem.
Çok çok çok öpüyorum seni((:

angel dedi ki...

Şekerrrrrrrrr,
HAYAT SANA EKŞİ LİMON SUNARSA,
TEKILA VE TUZ SÖYLE
VE BENI CAGIR:)...

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem , sana diyorum kiiiiii, şimdilik misafir ağırlama , bol bol misafirliğe git. Programa uy. Ve hemen doktoruna git. Umarım gitmişsindir zaten. Bu yazında daha iyi gördüm seni. Daha daha iyi olacaksın. her şey yoluna girecek. Hiç biri olmazssa Angelın dediğini yap, beni de çağırmayı unutma.Öptüm seni

angel dedi ki...

Şekerim amcamlı günleri yazdım:)
artık nasıl geçmiş sen karar ver:)
Seninle konuştugumuz Van seferi yarın sabah başlıyo:)süprizlerim bile olabilir sana;)gönlünce geçsin hafta sonun
öptüm kocaman..

laleninbahcesi dedi ki...

şekerimpembem , her şey yolunda dimi. Kanama sorunun halloldu mu??