EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

19 Mart 2008













SENİ LEYLEKLER GETİRDİ....

BU YAZI ASLIYA İTHAF EDİLİYOR



BU RESMİ GÖRDÜNÜZ


VE


SİZ TAHMİN ETTİNİZ TABİİ Kİ...




İÇERİSİNDE YATAK FOTOĞRAFI OLAN HELEKİ ÜZERİNDE KIRMIZI NEVRESİM OLAN YATAKLI YAZI BAŞKA KİME GİDEBİLİR Kİ:))))))))))


ASLI YA DA DEDİM ZATEN İÇERİSİNDE YATAK VAR VE TABİİKİ BU YAZI SANA GELİYOR OLACAK VE ODA BU VE BUNDAN SONRA YAZILACAK OLAN YATAK, YATAK ODASI VB.. KONULU TÜM YAZILARI KENDİNE İTHAFEN ALDI:))))

EHH SÜRPRİZ TAZE NİŞANLI, MÜSTAKBEL GELİN OLAN ARKADAŞIMIMI KIRACAM BUNDAN SONRAKİLERDE ŞİMDİDEN ONA REZERVE VEE EĞER MODEL BULURSAM YATAK ODASINDA ÇIKARILMAK ÜZERE GİYİLEN GECELİK FOTOĞRAFLARIDA ONUN İÇİN. AMA ONLARI ASKIDA FOTOĞRAFLAMAK ZOR, ASLINDA ZOR DEĞİLDİ ÖYLE BİR ŞEYE BENZEMİYOR. EHH MODEL BULMAKDA KOLAY DEĞİL, BULUNSADA BLOG SANSÜRLENİR Mİ Kİ DİYE DE KORKUYORUM:))))) NEYSE GECELİKLERE ÇÖZÜM BULUNA KADAR GEÇELİM BURAYA

GEÇEN SEFER Kİ NEVRESİMLERİMİ BEĞENMEMİŞTİ ASLI:)))

BEMBEYAZ FALAN BULDU TAHMİN ETTİĞİM GİBİDE YATAK ÖRTÜSÜNÜ DE BEĞENMEDİ. YATAK ÖRTÜSÜ AYNI DURMAK ŞARTI İLE BU HAFTA NEVRESİMLERİ DEĞİŞTİRİRKEN, OPERASYON SONRASI YASAK DA BİTTİ YA BENİM, BENDE BUNU SEÇTİM:))) KIPKIRMIZI SATEN PAMUKLU YUMUŞACIK VEDEEE MİSSS GİBİ KOKULU NEVRESİMLERİMİ SERDİM. SERERKEN O SIRADA DAHA ERKEN OLDUĞUNDAN YANİ BEN HALA EV TOPLAMA, İŞLER GÜÇLER DERDİNDE OLDUĞUMDAN ERKEN YOKSA BEN BİLİYORUM ZAMANI OLMADIĞINI, AKLIMA ASLI GELEBİLDİİİ VE FOTOĞRAFLADIMMM

ANCAK SONRA ÜZERİNDE KOYU ALTIN RENGİ ASLINDA ÇOK KÜÇÜK DESENLERİNİ FARK ETTİM VEEEE BU NEVRESİM KİRLİ ETILACAK YIKANIP ÜTÜLENİP KALDIRILACAK DEDİM BİR SÜRE İÇİN. AMA SADECE KISA BİR SÜRE İÇİN

O DESENLERİ HAMİLELİK ÇALIŞMALARI YAPACAĞIM HAFTAYA KALDIRACAĞIM VEEE BEBEĞİME SENİ LEYLEKLER GETİRDİ DERİM DİYE DÜŞÜNDÜM.

BU GÜN ASLI İLE KONUŞURKEN ASLINDA BİR TATİL GEZİSİNDE Mİ KALSAM Kİ OLDUM....

ÇOK İSTEDİĞİMİZ PEK ÇOK NEDENDEN ÇOK İSTEDİĞİMİZ BİR GEZİMİZ VAR OLURSA ÇOK GÜZEL OLACAK OLAN. OLURSA OLDUĞUNDA PEK ÇOK ŞEY KAFAMDAN SİLİNMİŞ, RAHATLAMIŞ OLDUĞUM BİR GEZİ... OLURSA... KEŞKE OLSA, LÜTFEN OLSA DEDİĞİM...

KARAR VEREMEİDM BU KIRMIZI ALTIN RENGİ LEYLEKLERİ OLAN NEVRESİMDEMİ YOKSA BİR TATİL SIRASINDAMI Kİ DERKEN...

VEE SANIRIM O TATİLE BU NEVRESİMLERİ YATAĞIMA SERDİĞİM GECENİN SABAHINDA ÇIKIP, GEZİP GEZİP BU YATAĞA DÖNERSEM DE, ONCA GEZDİKDEN SONRA DAHA BİR RAHAT DERİM SENİ LEYLEKLER GETİRDİ DİYE, NE DERSİNİZ????

5 yorum:

angel dedi ki...

Harikasın kankaaaaaa:)
bunlar harikaaaaa!!
geçen seferkiler evet pekte hitap etmemişti bana:)çok masumdular:))
ama bunlar kırmızıııııııı vede çok seksi!!hani baştan çıkarıcı derlerya tamda öyle işte..
vede evet çok haklısın seksten bu kadar çok söz eden,yatakodası yazan, bende başka kime ithaf edilebilirki;)..
HAYATTA EN ÖNEMLİ ŞEY AK VE ÇOCUK ÖTESİ BOŞ KANKA...
Unutmadan,keyfini çıkar kırmızıların;))...
ÖPTÜMMMMMMMM...

angel dedi ki...

kanka yaw gecelik dert etme ben çıplak uyurum:))yalnız değilsem tabii..
atilla beyin kulakları çınlasın adam meğer,
EVLENSENDE KURTULSAK derken ne doğru demiş:))
hakkaten ya evlensemde kurtulsanız:))))

Sibel Bay dedi ki...

Kırmızılar mükemmel şeker:)) Bak sana cevap vermeden çıktım içime sinmedi yazıyım dedim cafeden elimde biram hoş arkadaşlarla içerken:))
Hande benim kuzenim canım yani bizden değil. Blogcu değil yani;)
Aslışa harika yakışır cinsten alev gibi bir düşünce bence de hehe:)) Ayrıca nerde buna yakışır kırmızı pijamaların senin!! Biliyorum ki bu uyum olmadan uyuyamazsın:))
Öptüm şeker tatil fikri süper mucckss:))

laleninbahcesi dedi ki...

yaw şekerim pembem , sen bize mutlu haberi ver de nerden verrsen ver, paşa gönlün nasıl isterse))). Ben şimdi Aslıya düğün düşünüyorum. Şöle tam bir doğu usulu bi düğün yapsa keşke olmuşken hee. Öptüm seni, nevresimler harika.

Adsız dedi ki...

çarsaf ve renkler harika gözüküyor... secim iyi... bakalım devamı gelecek mi:)) ama bunlardan önce düğün daha önemli su aradalar... dimi ama ;)