EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

6 Mart 2008

bir kez daha hepinize teşekkür etmek istiyorum. yorumlarınız destekleriniz çok içten ve samimi...
aslında oldukça hassas bir dönemdeyim demiştim. teselli edilmesi zor bir haldeyim. bende beni neyin teselli edebileceğini bilmiyorum. karanlıkta yol bulur gibi deneme yanılma ile bulmaya çalışıyorum beni neyin rahatlattığını...
aslında hep bu konuda konuşmak istiyorum saatlerce konuşmak mantıklı yada mantıksız fark etmez ama konuşmalıyım gibi bir istek yada ihtiyaç halindeyim. oysaki çevremdeki herkes bir an önce bu konuyu kapatmam konusunda fikirbirliği içerisinde...
bu konuyu çok uzattığımı ve uzattıkça üzüntümüm ve bu olayı atlatmamın zorlaştığını ve uzadığını düşünüyorlar. bende konuştukça tükettiğimi ancak da öyle kapatabileceğimi sanıyorum.
elbette böyle kalmayacağım. toparlanırım hatta toparlanmaya başladım bile.
fakat anlamıyorum bana nasıl olurda üzme kendini diye teselli edilebiliyorlar. bu gün yeni aldığınız bir eşyaya bir zarar geliyorda üzülüyorsunuz da, içinizde büyütmeye çalıştığınız bir canlı var ona bir zarar gelince üzülmemek bana pek insancada gelmiyor açıkçası. gelebilen varmı ki? normal insanlığını kaybetmemiş herhangi bir insanda üzülür gibi geliyor bana. evet hayırlısı böyleymiş. yüce rabbim böyle istedi. o istedi verdi, uygun görmedi aldı. bu acıyı yaşamam gerekliymiş belkide... bunları hiç sorgulamıyorum. ilahi takdiride sorgulamıyorum. yani tıbbi açıdan elbette ne neden oldu diyorum, tekrarlamama imkanımı kulllanmak için. ancak, isyanda değilim. amam insanca üzüntü yaşama hakkımda olduğunu düşünüyorum. dün kuzenimle yazışıyorduk, bürükselde yaşanla. oda bana yaşam tek bir çizgi değil yaşamı yaşam yapanda bunlar elbette insansın üzüleceksin ama yeri gelecek güleceksinde dediğinde. aklıma yıllar önce gittiğim bir psikiyatrımın söylediklerini getirdi. her şeyi yaşamalıyız. acı çekmeliyiz. engelliyemiyeceğimiz şeyler olacak onlara üzüleceğiz. kayıplarımızda acı çekeceğiz, yada sevinçlerimiz olacak mutlu olacağız ancak bunların sadece birinde saplanıp kalmak sağlıksız. bunlar saplantı yoksa bu duygular bizi insan yapıyor zaten. ancak üzüntünü yaşarken bir yerde takılıp kalırda atlayamazsan. gereğinden uzun süre diğer yaşamsal hayatsal duygularını bastırmaya çalışır da hatta onlara hakkın olmadığını düşünmeye başlarsan işte bu sağlıksız demişti.
ben şu an çekmem gereken, yada çekebileceğim kadar acı çektiğime inanıyorum. yaşamın bir yerinde tuttum onu devam ettirmeye şimdilik teker aksak da olsa başladım.
ha şimdilik buraya yazacak kadar öyle neşeli anlarda yaşamıyorum. yani yaşıyorda sizlerden saklıyor falanda değilim...
işten çıkıp eve gidiyorum şimdilik bir hayli halsizim kocacış yardıme diyor bana hala. teyzeme bir kahveye çıkıyorum belki, tv seyrediyorum müzik dinliyorum.
ama bazı şeyler varki onlarda hala kötü oluyorum. hamileliğimi öğrendiğim günden itibaren her sabah kocaman bir bardak greyfurt ve portakal suyu içerdim. ev hala bu meyvelerde dolu ama ben hamile olmadığım için içmiyorum, içemiyorum... sanki kendime ceza vermek istiyorum, sanki yüreğim kaldırmıyor bana hatırlatıyor hangisi bilmiyorum... işte hayat devam etsede arada böyle sağlıksız saplantılarımda var gizliden gizliye içten içe...
bunları aşmalı ve atlatmalıyım...
ama anladım ki bu hafta bunun için en azından bana göre erkenmiş...
belkide bu hafta sonu rutinden farklı bir şeyler yapmalıyım...
hamilelikden önce yaptıklarımdan yada hamileyken yaptıklarımdan farklı bir şeyler...
yeni uğraşlar
beni daha enerjik neşeli hareketli yapacak şeyler, sürekli bir pilatese başlama isteğim var. hani şöyle esnetse beni diyerek. hareket, hareket getiriyor o nedenle hazır baharda kapıdayken...
ama işimden ayrılma konusunda muazzam bir istekde duymakdayım oda başka bir konu...
yarın cuma fırsatım olur yada olmaz şimdiden herkese gönlünce bir hafta sonu diliyorum...
güzellikler ve mutluluklar yakanızı bırakmasın, huzurunuz hiççç eksik olmasın...

7 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

şekerimpembem , konuyu sakın kapatma. Bitene kadar konuş , anlat. Ve hemen yeniden bebek için hazırlan. Daha öncede söyledim , bir arkadaşıma doktoru, ancak bu şekilde halledersin dedi. Ve gerçekten de öyle oldu. Bir kez şanssızlık yaşadın diye aynısı olacak değil hep.hadi biraz da güzel şeyler düşün ki, güzel şeyler olsun. Seni çok öptüm

angel dedi ki...

Şekerim,senin tabirinle kendine ceza vererek sadece saglıgını yitirirsin...filmi başa sarıp düzeltme şansın keşke olsa...
HERŞEY GÜZEL OLACAK...
Kendine bu şekilde telkinler ver ve asla içine atma...aynanın karşısında bile olsa anlatmak iyi gelecek emin ol bundan..
Ve de tıpkı dediğin gibi bu aralar rutinden çık biraz..
Pilates harika bi fikir ya da
Hazır havalarda düzelmişken,geçen gün anlattığın küçük kaçamaklardan yapın mesela Bay M ile:)
Mutfakta farklı lezzetler yaratmakta iyi gelir:)bak bu tecrübeyle sabit denenmiştir:)
Herşey güzel gönlüne göre olsun..
Ve unutma ben,yanındayım...

Güneşli Günler dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Güneşli Günler dedi ki...

Şekerbembecim malesef bloğuma yaptığın güzel yorumu üzülerek kaldırmak zorunda kaldım çünkü malum konuyu bloğumda hiç bu kadar açıkça yazmamıştım, hernekadar kimliğimi açık yazmasamda yine de bloğa bu konuyu yazmamaya çalışıyorum. Ama sana bu konuyla ilgili merak ettiğin ayrıntıları mail yoluyla anlatmak isterim eğer canını sıkmış olmazsam. adresim gunesligunler@gmail.com.

Bu arada bence de içinden geldiği gibi davran, baskılardan dolayı üzerini örtmeye çalıştığımız şeyler zamanla içimize dert oluyor ve hiç beklemediğimiz anda dışarıya daha kötü yansıyor, en iyisi akışına bırak. Sen de benim dualarımdasın, her şey günlünce ve hayırlısı ne ise o olsun.

Sevgilerimle...

Sibel Bay dedi ki...

Şekerim elbette üzüleceksin ve de en güzel yolu içini temizleme metoduyla sen zaten bulmuşsun. Birşeyi böyle anormal göstermesi insanların çok daha üzücü ve de yalnış. Sen yaşaman gerekeni yaşıyorsun tıp kı benim gibi. Bende içimi böyle temizler ve hayatıma devam ederim. Herşey yerinde ve zamanında güzel. O acı dedikleri de zamanında usulünce atılırsa daha az zarar verir insana ve uzun zaman dahi olsa çok daha sağlıklıdır bence.
Canımm iyi olacak herşey ama elbette zamanla. Çünkü önce sen hazır olmalısın yeni acı ve mutluluklara;)) Hazır olmadan tebessüm etmesen bile kahkaha atmayı beceremezsin, henüz erken. Ama kahkahalarla anlatacağın günlerin gelecek hatta tebessümler belki bugün belki yarın:))
İyi haftasonları şeker. Şansımıza hava da güzel...

Adsız dedi ki...

az önce yorum yazdım bi sürü silinndi.... ama hırs yaptım tekrar yazıyorum :((

dünya kadınlar gününü kutlamaya gelmiştim yazına takıkıp kaldım... kendini çok güzel ifade etmişsin... bazen sıkıntıların üzerine gitmek daha cabuk unutturuyor değil mi... ama aslolan kişi.... hayatta hersey yasanıyor...

sevgiler canım...

İlknurundünyası dedi ki...

Nasıl istiyorsan öyle yaşa umutsuzluğa kapılmadığın sürece ve bizi yalnız bırakmadığın müddetçe bir sorun yok.Çok güzel ifade etmişsin kendini sana imrendim doğrusu ben kendimle bile bazen bu tadar açıkca yüzleşemiyorum.
Dünya kadınlar günün geçmiş de olsa kutlu olusun,iyi ki varsın