EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

13 Mart 2008

KENDİ KONTROLUM İÇİN GİTTİM...

öncelikle merakta olanlara kısaca bilgi vereyim durum kontrol altında bir sorun yok...

evet kanama normal seyrindeymiş, olması gereken kadarmış, böyle sürmeside bozulmuş gebelik nedeni ile normalmiş... ultroson ile kontrolum yapıldı her şey normal.
geciktiğim ancak sonrada hamilelik nedeni ile veremediğim simir testimi verdim. sonucu çıkmadığı tabiiki daha...
ardından uzun uzun konuştuk, dr um konuşması bana iyi geliyor bir kez daha anladım, aslında anlaşılması zor konuşuyor, helede arkadaş oldukları kocacış la ikiside bir konuşmaya başlıyor konu mecrağından uzaklaştıkça uzaklaşıyor...
ama yinede uzun uzun konuştuk. gezilerden, teknolojiden, ara ara bebek ve hamilelikden...
önce 3 ay hamilelik yok dedi bana, sonra kıyamadı ne zaman istersen dedi:))))

NOT:
ÖZELLİKLER ÖNEMLİ :
SİBEL İN YORUMU ÜZERİNE BU NOTU EKLİYORUM.
söylenen pek çok şeye rağmen simir vermek gerçekden ve gerçekden çok kolay. ilk tanpom kullanmaya çalıştığımda daha çok canım yanmıştı. bunun tek kötü yanı normal muayene işlemi yapılıyor olması. benim dr um neredeyse hiç yapmıyor, herşeyi ultrasonda izliyor. bunda normal muayene masasına yatıyorsunuz ve tek hissetiniz zaten dr umda özür diledi aletlerin soğukluğu oluyor. simir için doku aldığı yerle ilgili hissettiğiniz en ufak bir şey yok. özleliklede rahat edebiliyorsanız hiç sorun yok. gerçekden söylüyorum. hani az bir acı varda ben hafifiletiyor falanda değilim. ve daha öncede pek çok defalar verdim ben simir için örnek hepsi için geçerli buyazdıklarım ve bu seferinde benim 15 gün önce operasyon geçirmiş olduğumuda unutmayın. önemli bir hastalığın bu şiekilde erken yakalanması durumunda kesin vede önemlisi diğer kanse rtürlerinin tedavisine göre basit sayılabilecek bir tedavisi olduğu düşünülürse ki; ben o hastalıkla yaşayanları yakınen biliyorum. babanem 80 yaşının üzerindeydi bu hastalıkla tanıştığımızda ve hastalık artık 2.evresine gelmişti. bu yöntemle yakalandığında çok basit tedavisi olan bir hastalıkla babanem çok uzun süre ve çok acılar çekerek boğuştu ve boğuşuyor da.. hani yaşanan zaten ağrı yokken ufak bir zaman ayırma ile önüne geçilebilecek şeyleri düşününce mukayesesi bile olmaz.
zaten virütik bir hastalık ve en çok sigara içenler ile ailesinde bu hikayesi iolanlar için özellikle ve özellikle daha sıkı takip gerektiriyor unutmayın ancak bence her kadının dr unun önereceği süreler içerisinde yaptırması kendisi için önemli
veee özel olarak yaptırılması bile çok büyük bir maddi yük de değil inanın.

3 yorum:

Sibel Bay dedi ki...

Ohh muhabbetli hoş sohbetli oluyor ne güzel kontrollerin((: Simir testinin çok zor birşey olduğunu duydum arkadaşlarımdan ve de korkmadım değil)): Kadın olmak zor gerçekten de, kim ne derse desin.
İyi olmana sevindim, seni çok iyi gördüm pembişim. Sen hazır olduktan sonra ne dağ dayanır ne de başka birşey karşında;)) Yani önce SENSİN canım.
İyi tatiller, iyi gezmeler şekerim.
Sevgiyle...

Sibel Bay dedi ki...

Yaa... Anladım canım:) Anladım ki bilinçaltım biraz abartıların kurbanı olmuş bu konuda:) İnsanın içini ferahlatan yazın için teşekkür ederim şekerim, ince meleğimm muccckss((:

İlknurundünyası dedi ki...

Off öyle bir konuya değinmişsin ki ben de korkan ve sürekli erteleyenlerdenim.
Sağlığının yrinde olmasına sevindim,hatta uzun uzun yazabilmene de hayran kaldım.Bana zaman zaman özellikle de bugün çok zor geldi.İyi haftasonları diliyorum