EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

21 Ocak 2008

bu yazı ortasından pazartesi ve salı geçen yazı oldu



aslında birazcık sizi dinledim birazcık istediğimi yaptım

ama çokça ne denk geldiyse kabul ettim. isteğimi yapmaya direnme gerginliğini yaşamamaya çalıştım...

cuma akşamı eve gittim veee iş yapma isteğim bitmiş gibi geldi oturdum dizi seyrettim bir bölüm bones un üzerine kalk kızım dedim şimdi yayılacaksın yarın gün ışığında evi bir göreceksin dışarı falan çıkamayıp yumulacaksın işe bari bu geceden bitir rahatlayalım biraz dediğim gibi çekmece dolap düzelttim. sonra düzelttiğim odaları temizledim... ben kapı girişine gelmiştim ve birazcık banyo detayı kalmıştıki baldız hanım geldi bir sürü haberle havalara uçarak... aslında benim baldız hanım yerel şöhretler arasında demiştim ya, şimdi ise şimdi ulusal kanallarla ilgili planlarında harika gelişmeler olmuş onun haberini vermeye gelmiş. ben o yorgunlukla şöyle bir dinledim. sonra o tel görüşmeleri için eve çıktı ben işi toparlayıp bir duş aldım bir iki lokma yedim bir kez daha indi birer kahve içtik detayları dinledim ve bu sefer anladım.

cumartesi sabah güneşliydi kalkıp kahvaltımı yaptım son kalan bir iki işi hellettim yani çamaşırı serdim balkonu yıkadım gibi ki bu sırada kardeşimin eşi aradı... hadi bana uğra birlikde gezelim diye. olur dedim ama benim önce biraz işim var sana sonra uğrarım dedim ve evden çıktım.

annemle sokakada duluşup parçacıya gittik. sizlerin oralarda varmı bilmiyorum ama hani böyle bozuk dökük gibi duran yığınla çeşit çeşit kumaşların kilo ile satıldığı bir yer. eskiden annemler gider tezmilik bezi gibi şeyler için alışveril yaparlardı. ama ben yastık için kumaş bakmaya girdim ki ne göreyim. koca koca özürsüz parçalar hemde tafta parçalar:) oradan bolca parça aldım.. doğru kardeşimin evine bir kahve içip kendimizi yollara attık. çarşı dolandık. sonra acıktık. lavaş içi kaşarlı yedim. ben bunu ilk kez yedim. birde onun bildiği acayip ucuz bir yerde yedik ben fiyatları görünce şok, şok, şok durumlarındaydım. kardeşime uğradık 100m ötede evleri olan kardeşim bu gece bizde kalırız derken ablasına gelmeye kararlı olduğu anlaşılın eşi, beni kendi evime davet etmiş oldu ancak önce anneme uğradık. tok karınla bir kahve içtik ki bu arada kardeşimde işten çıktı yola koyuldu hep birlikde ablalarının apartmanına:)))))))))) (sanki apartman bizim)

ancak malum tok açın halinden anlamaz ya, kardeşim aç ama biz tok olarak laylaylom modlarındayız. yol boyunca bizi bir fırçaladı, biz evden içeri girer girmez ışınlanmış gibi mutfağa bende koca yokki, yemek de yok. yemek için eve dönmeyi planlamadığımdan olanı da dün gece yediğimden sabahtan yemek yapmadan çıktım. bir parça taze fasulyeden gayrısı boş bir dolap:)))))))))

hemencecik sosis tava, pilav, hazırlandı yanına taze fasulye salata yoğurt falan derken sofra kuruldu, baldız hanım geldi. yemekler yendi. benim kocacış giderken laptopuda almış ADSL var ama takılacak bilgisayar yok. baldız hanıma çıktı onlar iki kız kardeş internetteki işlerini hal etmeye... kardeşim koltukda uyuyakaldı zaten benim koltuk biri yatarken yatak haline geldiğinden üzerini örttük. ben pijama faslına geçip tv karşısında film keyfi yapayım dedim. ancak kocacışın yokluğu boyunca tv bana kaldı dedikçe seyredecek hiç bir şey yoktu:)))
gece yarısından sonra kardeşimin eşi, bir süre sonra baldız hanım yeni haberlerle geldi. sizler artık pek yakında baldız hanımı görebileceksiniz. artis oluyor. dizilerde oynayacakmış. bir ajansa ve bir yapım şirketine kabul edilmiş. onun haberleri ile sabahladık.

sabah, elektrik kesintisi, karmaşası ile uyandım.
bunu tek başına anlatsam daha iyi sanırım.
o sırada ben sabahlıkla aşağıdayken annem ve babanem bana kahvaltıya geldi
5 kişi kahvaltımızı yaptık. çocuklar baldız hanıma çıktı. bizde annemle kalan ev işine ucundan ucundan girdik. örtüleri yıkadık. onlarla perdeleri yıkadık taktık. bizim yatak koskocaman onu çekirdik döndürdük temizledik. gibi değişik bir temizlik moduna girdik.
akşam için yemek yaptık. oturduk kahve içtik. yemekden sonra bizim kızlar evlerinin yolunu tuttular bende bir süre oturup yattım...

2 yorum:

angel dedi ki...

valla şeker artık iyice emni oldum ki biz senle ruh eşi falanız:))
neden????bakınız,
-Saçlar aynı tonlarda,aynı zamanda boyandı,
-Bebek konusu malum!!
-2 kez hastalandık onuda aynı zamana denk getirdik:)
-K.valideler konusuna girmiyorum!!!
Bi de aynı zamanda doğurursak tam süper olacak:)))
öptümmmmmm

laleninbahcesi dedi ki...

ıyyyy Aslııı, senin kayınvalide de şekeriminki gibi mi yaniiii.
Şekerim pembem , hiç işime yaramasa da bayılırım ben o parçacıları karıştırmaya. Her yerde var onlar olmaz mı burada.
Yalnız sizin apt bir alem. Aile apt niz oldu valla. Baldız Hanımım oynadığı dizileri haber ver bakalım. Meşhur Baldız Hanıma :)). Öptüm seni