EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

14 Ocak 2008

hafta sonu hem beklediğimden iyi hemde kötü geçti...
bu ülke ve bu millet her ne çekiyorsa hep boğazlardan çekiyor, yada çekilemiyor, yada çekiştiriliyor. bizim evimizde boğaz üzerine kurulu demiştim size. aşki mantık evliliği değil resmen boğaz evliliği hani birde boğaza karşı otursak:))))))))))




cumartesi kimsecikler beni kahvaltıya çağırmadı...

hatta cumartesi ye program yaptıklarım, yapma ihtimalim olan herkes meşgüldü...

bu nedenle kocacışa kızdım.

beni bırakıp oda gitti. teyzeme çıktım sabah kahvesine aydın a konsere gidiyorum dedi birazdan dedi. onunla sabah kahvesinden sonrası yok anladım. baldız hanımla dışarıda kahvaltı için cuma gece yarısından sonra bize uğradığında sözleşmiştik ama önce uyanamadı, sonra uyandı eşi gelmiş çıkmazmış... e mubarek bir gece önce desene demi benide o saatlere kadar tutma... yok olmaz:((( ben hadi çık işlerini hallet bari dedim ki, önce kuaförüme kaş için uğpradım hafta içi uğpraşırken bozmuşum ama iyikide bozmuşum bu sefer hiç olmadığı kadar iyi oldu resmen, tam kuaföre girdim ki izmirde buluşulacak çocukluk arkadaşım var oda akşamdan programım çok yoğun senin planını boşuna bozmayayım demişti bende kocacış inerken inmedem alsancak ve kemeraltına ki, tam o anda ne olur oralardayım de müsait oldum demez mi üzgünüm dedim bu soğukda cesaret edemedim kimse ile plan yapamadan dolaşmaya diyerek...

annem evde yoktu uzak bir akrabamıza gideceklerdi, bende onların yanına çaya gittim çıkışta. dönmeme yakın kardeşim aradı, pazar günü müdürlerine gideceklermiş ki şimdi anlatacağıma inanamyacaksınız. sen eve gitmeden bir hediye alıp gidermisin dedi. çünkü müdürleride benim 4 kat altımda oturuyor diyecem siz çüüşşş deyip kal geldi diyeceksiniz. hani her kapı sanki bizden gibi olduk demi ama o kadar değil. bu nedenle ikindi çayını erken kesip hediyelik bakmaya çıktım. ama annem bırakırmı beni? bırakmaz. ev sahiblerinin gencide bırakmaz, annesi ve babanem kaldı biz çıktık. kardeşim göütrsün diyerek koca bir servis tabağı aldık. bende kendime salata tabağı aldım...

eve döndüğümde gergindim, bu gerginlik kocacışla aramızada sıçradı, aniden saman alevi gibi alev aldı, gerginlik gerilim gerilim sinir..... devam etti. yemekden sonra kardeşim geldi ve 2-3 dk içerisinde baldız hanıma kaçtı. sonra benim bozuk sinirlere iyi gelir diyerek. onuda aldım araba ile gezdik dertleştik... eve döndüm bir iki CSI dizisi seyrettim ve uyudum. pazar sabahı her yerim şişmiş çok komik bir halde uyandım belimi doğrultamıyorum. ayaklarımın altı şiş, gözler düz çizgi olmuş çin çin:))))) ama kocacış bir gece öncenin özrü gibi, hem tost hem krep hazırlamış. onları yedik, kahvemizi hatta kahvelerimizi içtik. dışarı çıkacaktık ki geceyi baldız hanımda geçiren sabah kahvaltıya alt kata inen, sonra bize çıkan kardeşim geldi. yapılan görüşmeler sonucu pazar akşamı yemeğe kalmaya karar verdiler cumartesi akşamı yerine:)))))))))))) alternatif yemek olarak:))))
ama pratik olsun diye kömürde kızartılmış hazır piliç, biraz kokoreç alıp geldik:))))
yanına bir gün önce aldığım salata tabağında salata hazırladım:)))







pilav tavuğun yanına allahın emri idide
birde çorba yapmak gerekti...
tavuk suyuna şehriye derken şehriyemin kalmadığını fark ettim ama bu beni durdurmadıi elimde az kalan erişteleri tereyapında kavurdum. önceden yaptığım tavukdan kalan kemik ve birkaç parça etini haşladım, kavurduğum erişteye ekledim. aslında böyel bir çorba varmı hiç bilmiyorum. ama ben yaptım oldu vede yendide....
hazır yemekleri almaya çıktığımda pazara çıkmadığım için manavdan balkabağı aldım ayıklatıp.
eve gelince farl ettimki pekde güzel dilimlememişler ve temizlememişler
onlarla uğraşmak zorunda kaldım.

bu seferki diğerleri gibi püre kıvamında olmayıp bilinen hali ile kabak tatlısı oldui daha önce anlattığım gibi iki kilo bakağa 1 kg şeker koyadum ama altını söndürmeden 1-2 çorba kaşığı sür ilave ettim. kaymaklı gibi oldu. kabak lezzetliymiş allahdan çünkü bu sefer fazla yapmıştım. malum bana bunca yemek kaplarla taşındı. şimdi bu kapları iade etmek gerek, bomboş iç içe konupda verilmez değilmi. bu akşam teyzeme çıkarken bir kabına o adsız çorbadan bir tabağa bu tatlıdan koymayı planlamaktayım.
başka kabı kaldımı sopnra kontrol ederim:)))))))))
dün akaşam yemek iyi geçti ve erken dağılında herkes bu gün işe gideceği için çocuklar gitmeden kocacış koltukda şekerleme yapmaya başlamıştı bile kimse ona dokunmadan bakdız hanıma gitti. bende duşa girdim ve koşa koşa çıkıp mr. brokks u izlemeye döndüm. sonuna doğru yatak odama geçtim yatakda yatarken son reklamlarıydı sanırım o kadar uzun sürmüş ki uyumuşum:))) aslında en güzel yerinde uyumuşum denebilirde ya neyse:))) kocacış geldi beni uyandırır gibi oldu ve durmadan iyimisin diyordu. ben yarı dalgın sanırım yanıt vermedim de saat sabah altıda zorla ayılabildim ki baş ağrısında duramıyorum. zaten ağrı yüzünden uyandım. gittim bir ağrı kesici içtimki o tam etki ederken. benim uyanma saatim geldi. birde kanter içindemiyim. kalkmadım. veeee 1 saat sonra iş yerimden araç geldi beni aldı:))))))))))))))))
ee o kadar yakın oturmanında nimetleri oluyor işte:))))
sabah epey bir sersem gibiydim ama şimdi toparlandım...
ay ne yazdım ne yazmak...
aradada bir sürü detayı atladım aslındada sizlerin nasıl geçti hafta sonu bakmalıyım hiç birinize uğrayamadım bu gün bilgisayarlarda yeni program güncellemeleri vardı bu gün... o nedenle epey bir kullanamayınca yetiştirmem gereken çok şey oldu... amma en çok beni sevindiren bilgisayarımı evimden ulaşılabiliri hale getirdiler bu gün. sadece açık bırakıp çıkmam yeterli olacak birde evdeki notebook ma bir erişim programı yükleyecekler yarın onu getirir isem. benim için harika bir şey oldu... bazı konularda strese son. eve iş götürme alışkanlığım pek olmadığındna götürürkende hep bir şeyleri unuturum ve bir halta yaramaz...

ay ben size bakmaya gidiyorum....

4 yorum:

Sibel Bay dedi ki...

Vayy be nasıl haftasonu bu böyle pembem; harala-hürele, bol iptalli akabine stresli ve yine bolca yemekli((: Aman bu ara hasta olma şeker dikkat et bir salgın var ki İzmir'i alt üst etti. Ana haberlere bile konu oldu. Çevremde herkes hasta ve bitip gitmeden sürüyor haftalarca.
Yine de İzmir planımız geçerli unutma iptalsiz güzel bir kahvaltıya bekliyorum seni Kordon'da:)) Sevgilerimle şekerim...

angel dedi ki...

:))ilahi şeker senin bu çorba mevzuna benzer bi dolu yemek anısı vardır bizim mutfagın:))
hem daha bu neki senin çorba bildiğimiz yavuk suyuna çorba işte
Kabaga sütü bende deniycem,kulaklarını çınlatırım söz..
Bi de eve gelen 2 kişiden 1 i gerginse,bu %100 o gece büyük bi çekişme var demek ki tecrübeyle sabit:))biz şöyle bi çözüm bulduk bu duruma,birimiz sinirliyken diğeri susuyo:))
ki o genelde bu aralar ben oluyorum!!!nedense??

Öpüyorum şekeeerrr...

velinkam dedi ki...

yazıyı okurken yorum içn neler yazacağımı aklımda toparlarken yemek resimleri bana şuurumu kaybettirdi ve kabak tatlısı son noktayı koydu :)) Afiyet olsun....

görüşürüüüzz....

laleninbahcesi dedi ki...

yaw şimdi nasıl aklımda tutayım bu kadar yaptığın işi. Önce bilgisayar hayırlı olsun. Sonra çok yakında komün halinde yaşayacaksınız zaten yaşıyorsunuz da:)). Kokoreçe bayılırım. Sütlü kabak bu hafta acilen denenecek. Uyyy şekerim pembem azcık dinlen yaw. Öptüm seni