EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

9 Ocak 2008

geçen gün bir söz duydum
hani derler ya acayip tuttum aynen öyle, acayip tuttum daha duyduğum dakika beni o kadar çok yerimden yakaladı, o kadar çok şey anlattı ki...

HERKES CENNETE GİTMEK İSTER
AMA KİMSE ÖLMEK İSTEMEZ....

hayata baktığım belkide eleştirel pencerelerden birini kısaca anlatmış...

4 yorum:

angel dedi ki...

Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olandan kork!!
Bu da son günlerde benim favorim:))
öptüm seni şeker..

İlknurundünyası dedi ki...

Yani şimdi ne yorum yazayım ben bilmiyorum.Yüzümün şeklini görsen eminim katıla katıla gülerdin şaşkın, anlamsız, korkmuş bir surat.
İnan bana tam iki dakikadır yorum yazmaya çalışıyorum, ama söz beynimde dönüp dolaşıyor ne kadar anlamlı ve insanı yakalayan bir sözmüş.
Neyse şekerim iyi bak kendine ben yokken hastalanmışsın geçmiş olsun, dilerim iysindir şimdi,öpüyorum..

laleninbahcesi dedi ki...

doğru bi söz valla. Sana bi özlü söz yazmak isterdim ama kafam kazan gibi . Aklıma gelince gel,ir yazarım. Ama rüzgar eken fırtına biçer ve dal rüzgarı affetse bile kırılmıştır bir kere, en sevdiğim sözlerdendir. Anam hep de rüzgarlı sözler severmişim:)).Öptüm seni şekerim pembem

yumyum dedi ki...

güzel yazmışsın :)