EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

11 Ocak 2008

SÜRPRİZZZZ GELMEYECEM DEDİM AMA ELDİMMMMM ay ay anlatmazsam çatlardım....
ben size dün anlattım ya, oturdum yemek yaptım diye. sonrada biz onları pek yiyemedik olanlar özellikle ödüllü yeşil mercimeği bitirdiydik. şehriye çorbası yeşil mercimek ve pilavla biten menüden bir tencere pırasa, bir tencere kereviz kalmıştı, çorbadanda vardı malum ik kişilik ve bir seferlik çorba hatta çorbacık yapmak zor oluyor:)))))))))
neyse sadete geleyim. dğün annem bendeydi ya onlar aç kalmazlar yemeklede uğraşmazlar demiştim. ancak annemde gelirken mercimek çorbası ve bir tencere nohut getirmiş. görücünce yaşasın dedik hafta sonuna kadar yemek derdimiz yok. derken kapı çalındı teyzem.. kahveye geldi sandık o elinde benim ona verdiğim yeşil mercimek ve tatlı kaplarını doldurmuş getiriyor. birince sulu kötfe, diğerince taze bakla..
aa aaa derken ben şoklar bitti diyerek kalan işleri yapmaya yatak odasına gittim ki teyzemin gelini teyzeme gelmiş gelirken eli boş gelmemiş, mantı getirmiş banada ( size daha önce bahsettim mi ben aşure yaptım diyerek. hemde zamanı gelmeden sanırım bayram için yapmış olsum:))))))) aşure kabında indirmiş mantıda:))))))))
düşünebildinizmi biz evde iki kişiyiz ve menuyu düşünebilen varmı.
son olarak bir kısmını yarı donduran bölüme aldım buz dolabımda, kalanlarla da sofra kurarken size bir kaç resim çektim.
salatayı basitçe ben yapmıştım.
sonra oturdum ve oturduğum yerden size nedeN şehrin dışında ve küçücük bir evde hatta sorunlu bir evde oturduğumu bir kez daha anlatmak ve bir gecemi sizlerle paylaşmak, sizlere açmak, sizleri buyur etmek için fotoğrafladım.
sonra onunla kalmadı, beni de fotoğrafladı kocacış:)))
o koltukda yarı yatan yarı oturan tv keyfi yapan bendenizim efendim :)))) görünmiyor demiiii
bu fotoğrafları blogumla ilk tanıştığında buna benzer fotoğraf ve yazılar bulan lale ablaya ithaf etmek istedim ki aklıma onun örgü ördüğü geldi ve hemen daha önce ördüğüm ama benim için ilginç bir deneyim olan, kaban gibi hırkamı fotoğraflamak geldi aklıma. Onun için kalktım fotoğrafladım....
şimdi bunun sakın şişle örüldüğünü düşünmeyin bu uzun şiş gibi kocaman tığla bir sırası şiş örgüsü benzeri sonraki sırası tığ gibi örülerek enine örüldü çok kalın olduğunda yanlarda dikiş onu kalınlaştırır diyerek. sonra dar geldi bana bu sefer şişle örülen parça on tarafa şal yaka olarak iki katlı eklendi çoban ilikleir ve tahta düğmeler kondu...
oldukça kalın bir yünden yapılıncada sormayın... taşıması bile sorunlu ama acayippp ısıtan bi hırka oldu... yaklaşık 1 kg yün harcadı yanlız... tabiiki o kadar kalını seçilmeseydi diyeceğim ama örülüş tekniği gereği bir şekilde iki katlıymış gibi kalın oluyor. ve yandaki resimdeki görmeye çalıştığınız gibide bir dokusu oluyor... her gören örüldüğüne inanamıyor:))))))))))
ay birde bu gün sözde yazaman demiştim:)))))))))))))))))
yarın için hala bir plan yapmadım. sadece temzilik yapılmayacak bitmiş, ütü yapılmayacak bitmiş, veee yemek yapılmayacak dolapda yer yok zaten, bunların bile içerisinden çok olanların yarısını dondurabilirim bu akşam yoksa bunca şey bozulacak. ve sofra için hazırladıkça sizin için kalanlarıda resimlemeye çalışırım:)))))))))))))))))
görüşünceye kadar şimdilik benden hoşçakalın.......

4 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

hah işte sonun da şanına yakışır bir yazı yazdın. Ben de bu gün yemak yapmayacağım, ütü var bööööö. Senin akrabalar ne güzel öyle kız , azcık da bize uğrasınlar. Koltuklarımız ne kadar benziyor. Demek zevklerimiz benzer. Hep böyle enerji fışkıran yazılar bekliyorum senden . Öptüm

Sibel Bay dedi ki...

Bu ne bolluk maşallah bu ne şans yeni yılda:)) Baksana Halil İbrahim Sofrası kuruluvermiş bi anda ne güzel ohh kaç gün rahatsın. E artık hafta sonu belki bi İzmir yaparsın yapar da belki beni ararsın ve evet falcımada gideriz elbette;)) Sen iste Alsancak'da kahve içer Kordon sefası bile yaparız birlikte:))
Şimdi bakacağım yorumum hemen yayınlanacakmııı, yayınlanmıyorsa bir sonrakinde cebimi veriyorum tatlım;) Öptüm...
Ha bu arada Nalana da hep söylüyorum yemekler bozulmasın ben gelirim diye ama evi uzak işte. E sana söyliyim en sevdiğim tatlı aşure, en sevdiğim mama da mantı hehe:)))

angel dedi ki...

Sen dert etme yemekleri koy sefer tasına bi koşu alır gelirim ben:)
dün gece dışardaydık bu gün,
-Bakın başınızın çaresine,hatta benimde çareme dedim evdekilere:))yorgunum ben!!
sesizce dagıldılar sanırım pizza söylendi:))yanınada senin salatadan aldımmı OoOoO süper..
öptüm şekerrrr

zehra dedi ki...

ooo marıfet kol gezıyor sızın orda:)))
mutlu huzurlu saglıklı bir hafta diliyorum