EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

23 Ocak 2008

aslında buraya düşünemediklerimi bile yazabilmek için yazmaya başlamıştım sanki.
ama olmuyor insnaın kendine bile söylemedikleri oluyormuş aslında...
yani gizlim saklım yok sizden ama insan bir an geliyor yüksek sesle bile söylemek istemiyor. hatta düşünmek bile istemiyor...
bir önceki yazıma gelen yorumlar çok ilgincime gitti.
ben yazımda hiç bahsetmeidğim halde aslı ve lale abla kayınvalidemden bahsetmiş...
aslı ruh eşiyiz diye yazarken ben şaştım kaldım. ay dedim ruh eşiyizde birde siz benim içimimi okudunuz... dün akşamdan beri kayınvalidem ve görümceni paralamak istiyorum...
ancak bu konuları düşünmemeye çalışıyorum, konuşmamaya yazmamaya çalışıyorum ki, kendi kendimi dahada doldurup dahada sinirlenip geri dönülmez çıngınlıklar yapmayayaım diyerek. ve öylesine nefret ediyorum ki onlardan; o kadar nefret etmekten, düşündüklerimden kendi kendime rahatsız oluyorum. bu kadar ileriye gidebilmemek kendime yakışmıyormuş gibi geliyor...
durmadan bir planlar içerisinde görümcem. şimdide gözünü kayınvalidem ölmeden mirasını bölmeye takmış ki bu konuda önüne paravan olarak abisini almış. o bir oyunlarda kocacış orada kalarak karşı oyunlarda, kayınvalidem hesap kitap peşinde ama şimdi yapılana akşam içerledim mi sinirlendim mi, utandım mı, üzüldüm mü bilmiyorum. kayınvalideme mirasından alıp oğlunun şimdiki çocuklarına yapmaya karar vermiş ve yapmış....
beni, benden olacak çocukları nereye koyduysa...
ben beni zaten onlardan ayırdım çoktan hatta hiç karışmadım ki ayrılayım. hep ayrıydım.
amma doğmamaış çocuğun hakkından almayı düşünebilmek planlamak buna kılıflar hazırlamak
biri bunlara benim yerime isim bulsun ki bende aklıma gelenlerden dolayı kendimi kınamayayımi utanmamayım. yada utanayım....

ben bunları yaşarkern sadece ruh eşi olduğumuzu düşünen aslı aklında beynimi okuduğunuda göstermiş oldu... (o aslında başka şeyden bahsediyordu ama sanırım onun yanıtı yarına kaldı)
ve kayınvalidemden nefret etme hakkım olduğunu, bundan dolayı kötü olmakla kendimi boşuan suçladığımı bana en çok düşündüren kiş alale abla aynı gün aynı konuda yorumlar bırakmışlar bana
sizleri ve hepiniz çok seviyorum
çok teşekkürler...

1 yorum:

angel dedi ki...

ay bak ben bu yazıyı atlamışım:))
takıldı aklıma bi tekrar dönüş yaptım!!!!
eee olacak o kadar farkımız demi ama kankiiiii!!
ha bi de ben artık akrabalık ilişkilerinin biyolojik olmadıgına karar verdim!!
pek hala 7 göbek uzagın en yakın akrabandan vefalı olabiliyo;)
seviyom seni şeker kadın!!!