EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

17 Ocak 2008

BUGÜN CUMAA

SEVİNÇLİYİM AMA SEVİNECEK HALDE DEĞİLİM

AŞIRI YORGUNLUK VE UYKUSUZLUK ÇEKMEKTEYİM

BEN BU HALDE, İŞLER YOĞUN... HAL BÖYLE OLUNCA GÖZLERİM AÇILMADAN DEVAM... HAFTA SONUNDAN BERİ BİRDE ŞİŞMEYE BAŞLADIM Kİ SORMAYIN SANKİ ÇOK SICAK EVDE UYUYORUM :)))))) OYSAKİ KOMBİ İŞİ HALA HAL OLMADI. BİRDE ŞU HASTALIK BAYRAM BERİ BENDEN RESMEN AYRILMADI...

HAFTA SONU PLANLARI YİNE HAVADA ASILI KALDI.
BU HAFTA SONU EVİ KENDİME TAHSİS ETTİM.
BU AKŞAM EVE GİDİP TEMİZLİK VE DÜZEN NİYETİNDEYİM.
MAKİNEYE ÇAMAŞIRLAR, BULAŞIK MAKİNESİ BOŞALTILACAK, HAFTALARDIRGELEN GİDENLERDEN KENDİ DÜZENİME SOKAMADIĞIM DOLAP, YATAK YORGAN VAR ONLAR FALAN BİR TEZMİLİK HAVASINA GİREYİM DİYORUM...

YARIN BURALARDA BİR KAKARA-KİKİRİ MUHABBETİ İSTEMEKTEYİM. AMA BU KİMLERLE OLUR AKLIMA KESMEDİ. YARIN AKŞAM İÇİN BELKİ KÜÇÜK HALAMLA OLURUM DEDİM AMA BAKALIM DENK GELİRSE TABİİ, BELKİ KÜÇÜK ORTANCA VE BEN OLURUZ. BAK O İŞ İŞTE BİRAZ KAKARA KİKİRİ, BİRAZ GÖZ YAŞI OLABİLİYOR. HANGİ TELDEN ESECEĞİNE BAĞLI BİZE:)))))))))))))))))
PAZAR DÜŞÜNMEDİM:)))))))))))
TÜM FİKİRLERE AÇIĞIM.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

yeter ki keyif olsun da kakara kikiri ardından zaten gelir. keyif varsa gözyası bile anlam kazanır. hersey dilediğince olsun cnm... çok üşüme en kısa zamandır hallettir ısınma işini..

cici bak kendine :)))
mutlu kal..

laleninbahcesi dedi ki...

sen yeter ki eğlen , kimle olursa olsun. Evine o kadar giden gelen var ki, henüz yerleşemedin bile:)). Cumartesi eğer çok eğlenirsen pazara da onunla devam et. Ama olmadı , kaç git eğlenceki bir filme. Öptüm seni şekerim pembem

İlknurundünyası dedi ki...

Oh Oh keyif yap sen,boşver evi zaten yap yap bitmiyor,benim dolap içini görsen giydiğimi çıkartmışım katlayıp üst üste koymuşum onlar da dolabı açtıkça denge kaybedip hooopppp yerle yeksan oluveriyor ama bak ben takıyor muyum,ııhh çünkü yap yap bitmeeeezzz
Boşver
Geçmiş olsun ama bu sene gripler geçmiyor nedense hele bir de sinüzüt olunca ...
Ben de iki kutu antibiyotik bitirdim ama yeni bir hastalık kapıda heralde ...
Seni çookkk öptüümmm kendine iyi bak yeni yazı bekliyorum canımcım,pembeşim

velinkam dedi ki...

Koca bir yorum yazdım uçtu yaw:)) özü şuydu ev işi bitmeeezzz çamaşır bitmeeezz haftasonu dediğin geçer gider eğlanmene bak sen ....

ööptümm seni....

angel dedi ki...

MUTLU HAFTALAR KANKAAAAA...
GÖNLÜNCE...:)

zehra dedi ki...

cuman�n gelmesine sal�y�da sayma sadece 3 g�n kald�
mutlu sagl�kl� ve huzurlu haftalar d�l�yorum
hoscakal�n