EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

10 Ocak 2008


yarın cuma yazabilirmiyim bilmiyorum bu hafta içerisinde bilgisayarıma hem bakımyapılması hemde yeni güncellemelerin tamamlanması gerekiyor en son gün yarın olabilir. bu günde gelmediklerine göre yarın gelmelerini bekliyorum,i gelmeliler yoksa benim işler yetişmeyecek yine nefes almadan belki çıkışta işte kalarak tamamlanacağından istemiyorum...


bu gün annem bana uğrayacak. sabah bulaşık makinesini çıkarken çalıştırdım. o biterken çamaşırı çalıştırmaya kurdum çıktım. annemde birazdan gider, gerçi önce teyzeme bir kahveye çıkar sabah kahvesi hatat birer kahve falı bakarken kendilerine gülerler, sonra bana iner koltuklar çekilecek ben her ne kadar evi derli toplu tutsamda büyük eşyaları sık sık çekemediğimden ve büyüklerde ciddi ciddi büyük olduklarında arkaların biriken toz bu nezle grip sonrası beni çok rahatsız etmeye başladı. o nedenle toparlanırken daha kötü olmayayım diye işin başşına annem geldi ve evim bu gün beklenen hijyenine kavuşuyor. ve bana önbür güne pek iş kalmıyor.


kalmıyor çünkü dün akşam eve gittiğimde bir hız mutfağa girdim oysa her eve girdiğimde bir kaç dk teyzeme çıkardım. dün akaşam direk mutfağa girdim kocacışta gelmiş. aslında evde yemeğim vardı ama o yemeğide pazartesi akşamından beri yediğimden yarısını önceki gün teyzeme verdim 1 hafta aynı yemeği yiyemeceğim diyerek. kocacış gelecek ama o da bir gece yesin onun sayasinde her gece yenir mi, yenmez demi. bende buzdolabımdaki kerevizi portakallı, pırasayı salçasız ( siz nasıl pişirirsiniz bilmiyorum önceden blogcuda yayınlanmış resimleri vardı, olmazsa burayada tekrar ekliyeyim mi ki? )pişirirken pirinci ısladım ve şehriye çorbası salçalı pişti. pırasa ile kerevize mutfak saatini ayarlıyayıp kocacışa bıraktım ben teyzeme çıktım akşam kahvesi için ve o sırada evlendiğimden beri ne kadar değiştiğimi düşündüm. evlendiğimde koca cumartesi, 3-4 tane yemekle geçiyordu. şimdi iki taneninde yanında çorba sadece 35 dk mı aldı:)))))) alkışlar kendini geliştiren benim için dedim merdivenleri çıkarken.


teyzeme çıktım kapıda beni önceki gün onada gönderdiğim yeşil mercimeğin tarifini isteyerek karşıladı. ay hem güldüm hem onure oldum. merdivendeki hallerim içinde haklıymışım bende gelişmeler var dedim içimden. basit bir yeşil mercimek tarifi istenir mi valla istenirmiş. özellikle oğlu çok beğenmiş hatta sonra ben çıkarken telefonda hala varsa geleyim yoksa gelmiyeyim yemeğe diye espiri yapıyordu.


sonra baldız hanım uğradı bize, bir kaç gündür yoktu. teyzesinin kızına gitmişti çok zor günler geçiriyor. hastalığının dışında özel hayatında çoook köklü bir değişim geçirmekde ve bir haylide zorlu yıpratıcı geçirmekde. moral toplamış iyi halde gördüm. markete diye çıktı ama sonra uğramadı... bana bir parfüm hediye almış sanırım adı lolita, yanılmıyorsam sabah sıkıp işyerime geldiğimde herkes captan black kokuyor burası dedi ama, gün boyu öyle mi kalır emin değilim. akşam gelince çantama attığımdan iş yerinde yeni çıkarıp sıkmıştım. yeni haline yapılan yorumlar gün boyumu onu daha sonra öğreneceksiniz yada ben öğrenirsem sizde bildiririm.


ben yine şimdiden herkese gönlünce bir hafta sonu diliyorum.


cumartesi için bir plan yapmadım daha. anneme uğrayıp yine bir dolansak mı ki, iş yerimde kendime özel bardak ve fincan almak istiyorum benimkiler bir süre sizlere ömür olduklaırndan. yada, eve misafir davet etsem ama kocacışda evde olabilirse, zorlanırım. onu toplayıp sokağa atmak diye bir şey olmadığından...


aslında biri bize kahvaltıya çağırsa ya:)))))))))))))))


en iyisi evden bir kahve içip çıkmak olurdu aslında sabah sabah


sonra gelir öğlen gibi tv karşısına yayır kitap okur yada film seyrederdim:))))))))))))


yada izmire gidip arkadaşlarımla buluşsam bir alsancak turu yapsam...


yada...


ne bileyim daha yarın cuma düşünürüm nasılsa...


hepinizede yarın görüşemez isek gönlünce aklın geçtiğince bir hafta sonu diliyorum...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

böyle özet halinde ne var ne yok sen de öğrenmiş olduk ))) iyi oldu... bu ne yopunluk önce. evde temizlik işe git gel. kadının adı yok gibi olmuş biraz...

güzel bir haftasonu diliyorum canım ben de sana.
mutlu kal......

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem , hadi yarın kahvaltıya gel bana:)). Kerevizi bende portakallı pişiririm. Ama etlisini de severiz biz.
Baldız hanıma kolay gelsin diyorum. İnşalah hayatının bundan sonrası yaptığı değiklikle güzelleşir. Sana da iyibir hafta sonu diliyorum. Öptüm seni

Sibel Bay dedi ki...

Döktürmüşüz bakıyorum; ne güzel, tarifler de alındığına göre demek ki tadı damakta kalıyor((: Benim de elim mutfakta öyle yavaştır ki herhangi bir kurumdan yardım dilenen arkadaşlarımı bilirim bu sebepten. Ben bööylee keyifle ağır adım emniyetle ölçekli yol alırım. Bu konuda bir ben bir kuzenim diyebilirdim. Ama galiba evlenince hız kazanıyor insan öyle mi!! Ya da el mahkum Sibel desene hehehehe:))
Hafta sonu hava sıcaklığı İzmir'de 2-3 derece artıyormuş bilgilerinize... Bir müsait zamanında çaya da beklerim Alsancak da ya da evde;))
İyi haftasonları şekerim sevgiyle...

İlknurundünyası dedi ki...

Maşallah maşallah....He hee kendimi hatırlattın bana ben de senin gibiydim yeni evlendiğimde, hatta yemeklerimin tadı anneminkinin kıvamında olmadığı için 7-8 kg bile vermiştim.Eşim pek şikayetçi olmasa da ben nefret ederdim bu durumdan.
Şimdi, iyiyim diyebilirim ama hala ara sıra yemek yapma konusunda tembelleşmek istiyorum,ne bileyim bazen mutfağa girmek zor oluyor.
Ama ben öyleyimdir işte .bazen bir satte bir kaç çeşit yemek yaparım bazen de bir makarna suyu koymak bile zor gelir.
Baldız hanım için üzülüyor hatta bir kaç gün beynimin bir köşesinde ciddi ciddi onu düşünüyorum.Kimbilir belki de onun yerinde olsam ne yapardım diye düşünüyorum.Çok zor bir durum, dilerim sağlığına kavuşur ve özel hayatının gidişatına bir an önce ayak uydurur.
Valla sana bir imrendim ki sorma, annen yardıma geliyor ya, keşke benim annem de yanımda olsaydı diye düşündüm.Bugün benim de temizlik yapmam lazım.Havalar bir soğuk ki sorma nerde o İzmir'in kışı?Öyle ağırlaştı ki kanım yerimden kalkmaya dermanım yok,bir de hastayım,dün gece bile yemekten sonra saat 7:30 gibi uyumuşum bir uyandım ki kızla yatmış,bulaşıklar yerleşmiş, eşimin desteği iyi geldi senin anlayacağın.
Off amma uzun yazmışım,gezersen benim için bir kaç fooğraf çek de koy şuraya İzmir gözümde tütüyor.
Sana kocamaaann öpücükler,iyi bak kendine.