EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

24 Ocak 2008

kim ne derse desin



huylu huyundan vazgeçmiyor, vazgeçemiyor...



bende değişmeye, değiştirmeye de uğraşsam olmuyor olamıyor...




öncelikle şu uyum takıntım keisnlikle biliçsiz oluyor... ben fark ettim bunu hiççç düşünmüyorum. ya psikolojim gereği o gün bir takım renklere takıyorum. yada aldığım eğitim gereği, renkleri istemsiz biri birine uyumlu seçmeye devam eidyorum. ama zerre kadar buna dikkat ettiğim yok dikkat edecek halim de yok zaten...





önceki akşam evde yanlızdım bir kez daha tv karşısına pijamalarımla geçtim. onları resimdeki gibi siyah ve leoparlısından seçmişim. tv karşısında kaykılmak için için yanıma yastık aldım hani kayif yapıyorum ya... onunda renkleri siyah üzerine deoparın renklerinden ama geo metrik... sonra döndüm yatağa yatmaya orası krem rengi ama nevresimde krem rengi üzerine bu renklerde piti kareli kenarları var... ben bunları ancak görünce fark ettim o saate kadar hiççç farkında değilmişim yapmışım ama düşünmeden yapmışım:)))))))




sonra pazar günü kocacış yokken baldız hanımın genel isteği ile kullanmaya başlamış olduğum yatak örtüsünün gözüme ne kadar ilginç geldiğini.




o örtüyü ben kendim yapmıştım yıllar önce.




evet kendim tasarladım kendim yaptım. ama aradan geçen zaman ve evimin tarzı sonucunu evlendiğimden beri kullanmadım. bir kere çok cicili bicili geldi benim evimin tarzına. sonra yaşam şeklim gereği neredeyse hiççç yatak örtüsü kullanamadım. ben kocacış yatakdayken evden çıktığımdan ve heryeri her şeyi havalandırma hastalşığımız olduğundan yatak yarı açık bırakılacak şekilde toplanıyor kocacış tarafındna ve oda çıkıyor geldiğimdede örtü örtmek çok komik geliyor bana... ama nedense tüm yatak fotoğraflarımı aslı'ya ithaf etmeme karşılık. bu yatak örtüsünü belki önceki pamuk dolgulu basma olanı gösteremeden kaldırdığım için, o tekrar piyasaya çıkana kadar lale ablaya için gösteriyorum:))))





hafta sonunu parçacıda geçirdim ya, oradan aldığım tafta üzerine kadife yollu parça için annem koltuk da kullan deyince baldız hanım ve gelin hanım denedim.. sonra çok güldüm... evimin havasına çokkk uydu diyerek:))))) resmen bir kich oldu ev.. belki kumaş çok güzel ve şık ama evin tarzı hiiiç öyle değil ki ben aslında minimalist bir evde tek bir antika parçadan falanda hoşlanırım. bu nedenle evimde ki o aşırı sade mobilyaların baş köşesinde kayınvalidemin babaannesinin evlenirken gelinliğinde kullandığı gümüş kemeri durur... ama bu seferki örtü resmen fazla ve komik olmakla birlikde 2 yılı aşkın süredir beyaz koltukların tepesinde oturmakdan yılmış bir kadın olarak koyu renk örtü şimdilik işime geldiği için ortada duruyor. ama korkmayın komik de olsa ben sizi o komediden mahrum bırakırmıyım sandınız



hayır :)))))



işte komik kısım karşınız da....



2 yorum:

angel dedi ki...

şekercim, öncelikle sen o örtüyü kaldır:))komik değil o bak söyliyim başka bişi!!
ayrıca el emeği takıma bayıldım,meger sen ne becerikli hatunmuşun be şeker:))valla helal olsun..ha ama sana hak vermemek elde değil çünkü o örtü akla beni getirmiycek kadar sade ve seksilikten uzak:))

deep note:Dünki konuyla ilgili aklım sende biliyosun demi;)

laleninbahcesi dedi ki...

ya ben şimdi örtüleri bıraktım angelın deep notuna takıldım iyi mi:)). Örtülerin hepsi de çok güzel şekerim pembem, el emeğin olanda , ben pek iddialı değilimdir el becerileri konusunda. Ama öyle bir yaymışsınki örtüleri, soluğu bir kumaşcıda almama ramak kaldı . Öptüm seni şekerim pembem.