EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

22 Nisan 2008

BANA GÖRE BUGÜN YARIM CUMA

NEDEN Mİ?
GAYET BASİT ASIL CUMA GÜNÜNDEN SONRA TATİL İKİ GÜN, OYSAKİ BU GÜNDEN SONRA SADECE BİR GÜN TATİL VAR:))))))))) YANİ BU GÜN YARIM CUMA:)))))

AMA ASIL ÖNEMLİSİ YARIN 23 NİSAN
ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI...

HERKES İÇİNDEKİ ÇOCUĞU ÇIKARTSIN ORTAYA! YAŞIDA ÇOCUK OLANLARLA BİRLİKDE, İÇİMİZDEKİ ÇOCUĞU DA ALIP KUTLAYALIM BU ULUSAL BAYRAMIMIZI DOYA DOYA...
KUTLAYABİLİYORKEN...
ÇÜNKÜ BEN ÇOK ENDİŞELİYİM, ÇOCUK TAMAMDA
EGEMENLİĞİMİZ HALA ULUSALMI GERÇEKDEN, YOKSA ODA PEK ÇOK ŞEYE AYAK UYDURDU GLOBALLEŞTİ, EVRENSELLEŞTİ VE AYAK UYDURMADA BİLMEDİĞİ AYAK OYUNLARINAMI KURBAN GİDİYOR ENDİŞELERİ VAR İÇİMDE.
ULUSAL EGEMENLİK ULUSLARIN KENDİLERİNİN OLMALI DEĞİL Mİ AMA? !!!
BİR SÜRÜ ATATÜRK ÇOCUĞU YETİŞTİRMELİYİZ ACİLEN...
LALE ABLA GİBİ, ASLI GİBİ, DENİZ GİBİ, İLKNUR GİBİ...
ONLAR KENDİLERİ İLE VE ESERLERİ İLE ÖVÜNMEYİ HAK EDİYORLAR. ONLAR VE ONLAR GİBİLER ÇOĞALMALI HIZLA...

ATAMIZIN ÇOCUKLARA ARMAĞANI OLAN
23 NİSAN HERKESE KUTLU OLSUN...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Pen Drive, I hope you enjoy. The address is http://pen-drive-brasil.blogspot.com. A hug.

angel dedi ki...

Ben seviyom seni be dilimin;)

Adsız dedi ki...

şekerimmmm pembemmmmm
kız yarın benim çocuğun gösterisi var
yazıyı sen döşedin allahım esirgesin :):):)
sorma şekerim ya
yaklaşık 3 haftadır gözteriye hazırlanıyoruz...
kızım kadar bende heyecanlıyım :)
darısı başına işallahhh şekercimmm
kocaman öptümmmm
deniz :)

Adsız dedi ki...

bugün 23 nisan... her yerde bir sessizlik var sanki pazar günü :))))))

bütün çocukların ve çocuk kalmayı basarıp içindeki güzellikleri yeşerten herkesin bayramı kutlu olsun. bi çocuk olarak benim de :P

seker pembem öpüyorum seni kocaman kocaman...