EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

9 Nisan 2008

ÖYLESİNE YAZMAYA BAŞLADIM

NE YAZACAĞIMI DÜŞLÜNMEDİM ASLINDA DÜŞÜNMEDİM AMA BLOGLARI GEZERKEN BİR SÜRÜ ŞEY GELDİ AKLIMA SÖYLEYECEK YAZACAK, AMA HER BİR BLOGDA AYRI DÜNYALARA DALDIĞIMDAN AKLIMDAKİLER HEP ARALARDA DÜŞÜRMÜŞ OLACAĞIMKİ NELERDİLER UNUTTUM BİLE.

İK GÜNDÜ RKOCACIŞ YOK. UYKUSUZLLUĞUMU HEP ONA BAĞLADIĞIM HALDE, O YOKKEND EUYKUSUZUM ASLINDA YORULMAMAK İÇİN HERŞEYİ YAPIYORUM DESEM YERİDİR. PAZARTESİ TEYZEMİ GÖRMEYE ANNEM GELDİĞİNDE İK GÖRÜŞME ARASINDA BANA İNMİŞ BENİME Vİ TOPLAMIŞ O ANDAN BERİDE KOCACIŞ EVE GİRMEDİĞİNDNE EVDE TEK BİR TOZ TANESİ YOK. DEMEKKİ HEPSİ O YAPIYORMUŞ DİYECEKMİSİNİZ ŞİMDİ, DEMEYİN YOK ÇÜÜNKÜ BENİMDE EVDE OLDUĞUM YOK. BELK İTOZ OLMUŞLTUR AKŞAM GİDİNCE AYDINLIK BİR KEZ DİKKATLİ BAKAYIM AMA EVD EİŞ YOK. DÜN TEYZEM BANA UĞRADI, NEDENSE O MUTFAKDA OTURMAKDAN ZEVK ALIYOR ORADA UZUN UZUN OTURDUK KOCACIŞDA GELEMEYECEK YA. O GİDİNCE BEN YİNE MUTFAKDA YİYECKELERİMİ HAZIRLADIM. MİKRODALGAYA KOYDUM ÜZERİMİ DEĞİŞTİRDİM GELDİM ISINMIŞ YEMEĞİMİ ŞIMARIK TEPSİME ALDIM VE TV NİN KARŞINA GEÇTİM. SAAT SANIRIM 20:20 Yİ, BULMUŞTU. YEDİM ARADA KENDİME KAHVE YAPTIM. VE YATMAYA HAZIRLANDIĞIMDA SAAT 23:40 DI, BİRAZ KİTAP OKUDUM VE SABAH YİNE DE YORGUN KALKTIM OYSA NE YAPTIM, HİÇ BİR ŞEY HER YERİ DÜZGÜNKULLANIPDA EVDEDE PEK OLMAYINCA SORUN KALMIYOR SANIRIM:)))


BÜYÜK İHTİMALLE BU GECEDE GELMEZ KOCACIŞ...

ASLINDA BU GÜNLERDE GNOCCHİ YAPMA NİYETLERİNDEYİM. KORKUYORMUYUM ASLA KORKMUYORUM PATATESİN HAMUR OLMAMASINDNA NE ÇIKARKİ TOPLAYAMAZSIM O SEFERKİ PATATES PÜRESİ OLUVERİRİ, YADA OLMASI ÜZERİNE SÜT DÖKER BİR YUMRTA KIRIP SÜRER FIRINA VERİRİM PASTA GÖRÜNTÜSÜNDE PÜRE OLUVERİR, ARTIKESKİSİ GİBİ GERGİN DEĞİLİM YEMEK KONULARINDA, OLMAZS ANE OLURKİ DEYİP DURUYORUM. ÖYLE OLMAZSA BÖYLE OLUR, BİR İSMİ OLMAZSADA KARIN DOYURUR MODUNDA RAHAT VE HIZLI YAPMAYA BAŞLADIKÇA DAHA BİR LEZZETLİ OLUYORLAR. SANKİ BEN ÖZENDİKÇE ONLARDA ŞIMARIK ÇOCUK BENDEN KAÇIYORLARMIŞ. GERÇİ HALA ÖYLE GİBİ AMA. GEÇENLERDE KABAK YAPTIM ANNEM BİN KERE ÖLÇÜLÜ TARİFİNİVERİYOR ONUN. ADINI DA BİLSEM SİZE BAHSETMİŞTİM AMA SANIRIM BLOGCUDAYDIM O ZAMAN:)))KABAKLAR KÜÇÜK KÜÇÜK DOĞRANIYOR YAĞ, UN YUMURTA TUZ ŞEKER VE KABARTMA TOZU EKLENİP FIRINLANIYOR. ANNEM HEP YAPAR VE KABAK SAYISINA GÖRE ÖLÇÜSÜ VARDIR. BEN Mİ ARTIK TEK ÖLÇÜM GÖZÜM. ÖLÇÜ İLE YAPARKEN ÇOK ZORLANIRDIM. HEM ZAMAN ALIRDI HEMDE NE BİLEYİM İŞTE ... ŞİMDİ DAHA PARATİK KISACA...
AMA HER TARİFTE GNOCCHİ İÇİN ZAHMETLİ DİYOR BAKALIM BU GÜNLERDE KESİN DENERİM. SİZDE BİLGİ VERİRİM OLURMU????

size yeni saçlarımı gösteren fotoğrafımı koymayı düşündüm.

*"kaldırdım artık kusura bakmayın. gören gördü görmeyenler için ne diyebilirmki ..."

kendimi yayınlamakdan nefret ederim. aslında bu başka bir yazı konusu, ama önce bir bakayım bukonu hakkında mutlaka yazmışımdır diyorum ama hiç de hatırlamıyorum... yinede ekledim ama beni tanımak mümkün olmasın diye kendimi bir şekillere soktum ki bakın:))))

saçlarımın pazar günü yaptırdığım röflesi, aslınd aben balyaj yaptırmay agitmiştim der-mişim gibi oldu ama gerçektende balyaj için gittim oradan böyle çıktım hoş öncesi de buydu zaten aa diyerek çığlıklar atmadım kuaförüme:))))

ama kesim dedim ya öylesine oldu gerçi burada modeli görünmüyor onun için bir başka fotoğraf eklemem grekecek çünkü arkası sonderece kısa ve katlı onlerinde eski kahküllerim görünen falan fönüde bozulmuş bunun ama neyse... idare edin ben güncelleyene kadar:))))

7 yorum:

Adsız dedi ki...

gözlerini bırakmışsın ama olmazki:)
şekerim
saçlar süpperrr :)
ya bak bende dedim ya geçen gün
hiçbişey yapmadan bu kadar yorulmak
kendini yorgun hissetmek çok kötü :(
öptüm şekerimmmm
kid

Adsız dedi ki...

ayyyy kendimi tanıtmayı unutmuşum
aslında sen anlarsın yazı tarzımdan ama
deniz33
:)

laleninbahcesi dedi ki...

oooo şekerim pembem resim koymuş derken bi baktım yüzün karman çorman)). Saçlarını çok beğendim. Yüzünün o karışık halinden bile ne kadar güzel olduğun belli olmuş söylemesi benden. Ben bu aralar çok yoğunum. Evden çıkarken sana bi uğrayayım dedim. Öptüm seni

Adsız dedi ki...

planım var şekerim
eski genel müdürem
bi yer açıyor
şuan hazırlıktayız
allah kısmet ederse
başlayacağız 2 hafta içinde
o zmanda çalışmaktan
şikayet etmem işallah :):)
öptüm şekerim

İlknurundünyası dedi ki...

Tü tütü Maşallah;her ne kadar yüzünü eciş-bücüş yapsan da gözlerinin güzelliği yeter....
Neden yüzünü göstermiyorsun ki?İnsanın yüzü bu kadar güzel olacak saklayacak anlamıyorum.
Bahar yorgunluğudur bence seninki,ya da eşin olmadığı içindir ben o olmadığı zamanlar uyuyamaz,yediklerimin tadını bile alamam.Ev derli toplu kalınca tozlanmaz da:)))))
öptüm şekerim

angel dedi ki...

yaw kanki resmin kimyasıyla öyle bi oynamışsınki,valla ben bile tanımadım:))
bakarmısın yani BEN BİLE!!
Nası iddalı bi cümle;)
dur be kanki şu resim olayına bende bi gireyım ha nedersin;)
öptümmmmm

Sibel Bay dedi ki...

Bayıldım saçlarına. Renk haarikaa;)) Güle güle kullan pembişim. Ama naptın güzel yüzüne öyle:( Keşke hiç yayınlamasaydın da yüzüne de kıymasaydın. Korktum ilk gördüğüm de. Nedenini bimiyorum okudum mu ya da hiiç hatırlamıyorum!! Umarım kocişin gelmiştir ve uykusuz gecelere bir son verelimm;))