EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

10 Nisan 2008

demiştim size kendim için kendi kendime yazıyorum diye

bu yazılınca bu günlüğü saklama derdi, istediğine okutmama derdi yok,

aslında herkes okuyor ama kimse okumuyor gibi ilginç bir durum.
istemediğim okumuyor yada okusa da bir şekilde okuduğunun kendi yada ben olduğumu bilmeden okuyor.
tavşan dağ gibi o kendini ben onu bilmeden:))))))))

işte bana yazmakta, burası olmasında en çok keyfi veren şeyler bunlardı.

aslında rahat biriyimdir. hani öyle sözünü tavrını pekde esirgeyen biri değilim aslında. hatta kocacışa göre ki "dobra sultan" der bana; ben dinler ve son cümle olması gereken cümle ile hatta hiç söylenmeyecek olanla hem açılış hem kapanış yaparım. yinede buna rağmen herkesle herşeyimi paylaşmak istemediğim için olacak ki yaşadıklarımı burada anlatmakdan hoşlandım hani istemeyen okumasın, bakmasın, beğenmesin hiç umursamadım. ben sadece yazdım. benim başıma gelmedi ama eleştirenleride hiç anlamadım. sen oku oku takip et sonrada bas yaygarayı vay efendim sen bunu nasıl dersin, nasıl yaparsın, yada nasıl yazarsın. kardeşim sana ne ben yazdım, sende okuma demi ama düz mantık olarak????
seni silah zoru ilemi okutuyorlar yok okuyunca puan mı topluyorsun yok eeeee???
ama yok onlarda kendi hasta ruhlarını burada törpülüyorlar anladığım kadarı ile benim nasıl burda yazmak için nedenlerim varsa onlarında bunları yazmaya sebebleri var mutlaka.

benim için blog dünyası bunlardan ibaretti uzun süredir.

ancak bu gün okuduğum yazıda olayın aslıda bunlarla sınırlı kalmadığını okumak bana ilginç geldi. sizde okumadıysanız hürriyetteki bu bloglar yazısına bir göz atın. kimlerin başına neler gelmiş bir okuyun derim.



http://www.hurriyet.com.tr/dunya/8663048.asp?gid=200&sz=14307

note: bu arada dünkü fotoğrafım için yorumyazan ve aslında tam anlamıyla bana iltifat etmiş olanlarınıza ki iltifatta olsalar hoşuma gitti teşekkür ederim. yüzümün neden eciş bücüş olduğunuda yukarıdaki yazı ile bir parça anlatmış oldum sanırım. gerçi ben bu yazıyı daha o yorumlar gelmeden yazmıştım ama nasılda denk geldi bağladım. benim fotoğrafımı koymamamdaki neden kendimi beğenip beğenmemek değil. bunu hiç düşünmedim. sadece benim ben olduğum bilinmesin istiyorum. çünkü bazen buraya konuşamadıklarımı konuşmak ismediklerimi yazıyorum belki dedikodu yapıyorum.
mesela düşünsenize benim görümcem hakkındaki düşüncelerimi, sizin yazdığınız yorumları görümcen öğreniyormuş:)))))))
aslında fenada olmaz galiba kısaca kıyamet kopar.... :))))))))))))
tamda dün akaşam onları rüyamda görmüşken... hayır olsun...

hepinize gönlünüzce bir hafta sonu diliyorum.
  • benim bu hafta planlarımda neler mi var... mesela ev temizliği, ütü yok:)))))))
  • yemek ki onunda ön hazırlığı yapılmış durumda :)))))
  • kuaför işi tamam, sizinde görüdüğünüz gibi, dip uç her türlü boya kesim tamam:))))))))
  • manikür ve güzellik salonuna belki uğrarım? ...
  • film seyrederim "sis" hala beni beklemekde...
  • teyzemle sabah kahvesi yapabilirim,
  • ama bu akşam kocacış varmı yok mu belli değil o nedenle kalan planları belli olunca duruma göre yapmayı düşündüm...

6 yorum:

Sibel Bay dedi ki...

İnanmıyorum, anlaşıldı ki blog olayını fazlaca ciddiye alanlar var. Sırf bundan geçimini sağlayıp iş kazası gibi de PC başında hayatını kaybedenler var. Linki de okudum şeker ilgiyle. Allahtan amacım bu değil; 2 işi birden idare edemezdim ben;)
Bizler dürüst ve kişisel bloglarız gerisi boşş. Hatta bir arkadaşıma da bunu hatırlatmak amaçlı mail bile attım;)
Ellerine sağlık canım. İyi haftasonları. Ben de yoğunum bu haftasonu;))
Mujkss pembişimee((:

uygarimizlahayat dedi ki...

Merhabalar, bloğunuzu ilk defa ziyaret ediyorum, herkes benden habersiz demişsiniz ama kimse siz onlara gitmeden sizin varlığınızdan haberdar olamaz ki benim de öyleydi kimse yoktu bloğumda, ama herşey karşılıklı inanın sizde çaba gösterirseniz tanışmak için eminim sonuç alırsınız, ben izmirde blog buluşması yapmak istiyorum o yüzden izmir bloglarını geziyordum ilgilenirseniz yazabilirsiniz, sevgiler...

uygarimizlahayat dedi ki...

Çavdarlı gevreği Çankaya Acarlar'dan alıyorum bende çok memnunum, çünkü gevrek yiyemiyorum kalorisinden dolayı :)) Blog buluşmasına gelip gelemeyeceğini bildirmemişsin onu da belirtirsen sevinirim teşekkürler bu arada bende memnum oldum, sevgiler...

angel dedi ki...

Harikasın kanki,demişsinya
"herkes okuyor ama kimse okumuyor gibi"..Atilla bey geldi aklıma:))
hani hergün,"acaba bugün ne yazmış"?merakına yenilip sonada etmediği hakareti bırakmadıgı gibi:)
Erkenciyim demişsin ama ee hani yeni yazı??
gönlünce bi hafta diledim sana...

Sibel Bay dedi ki...

Canım ben de buluşma haberini aldım Cuma günü ama ancak yorum atabildim ayarlayan bayana da((: Çok sevindim vallahi((:
Şşş biz beceremedik bir araya gelmeyi bakarsın şans meleği bizi iter!!!
Canım benim iyi haftalar...

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım buluşma tarihimiz 26 Nisan Cumartesi günü saat 14'de, bana mail atarsan yeri bildireceğim mail adresine seri0409@gmail.com, öpüyorum canım görüşmek dileğiyle...