EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

30 Nisan 2008

BU KADAR UCUZ

ASLINDA BU BASİTLİK, BASİTLİK DERKEN.
TEMEL ANLAMINDA BASİT DEĞİL.
BAYAĞILIK ANLAMINDA BASİTLİK.
UCUZ OYUN ANLAMINDA BASİT...

DÜN BANA GELEN BİR MAİL, BANA YİNE KENDİ OKUDUĞUM YANDA LİSTEDE ADI GEÇEN ATLAS VAZGEÇTİ KİTABINI HATIRLATTI...
ORADA OYNANAN OYUNLAR ÖYLE GÜZEL ANLATILMIŞTIKİ BİR ANDA AKLIMA GELDİ...
PİRİNÇ TEMEL BESİN MADDESİ DEĞİL BELKİ AMA MİLLİ YEMEKLERİMİZDEN BİZİM. TAMDA YAPRAK, BİBER DOLMALARIN ZAMANI GELMİŞKEN... HESAPLANMIŞ BİR ŞEY BENCE:))))))
AMA EVET BU HESAPLARI BOZMAK GEREK. BOZMAK İÇİN YAPILAN HESAPLARI KURULAN OYUNLARI ANLAMAK GEREK, ANLAMAK İÇİN BİLİNÇLİ OLMAK GEREK, BİLİNÇLİ OLABİLMEK İÇİNSE OKUMAK GEREK... YOKSA ... ... ...

BİZİM EVE EN YAKIN MARKET SİTENİN MARKETİ YAKIN ZAMANDA EL DEĞİŞTİRDİ. BİR ÖNCEKİ ÇALIŞTIRAN İFLAS ETMİŞ SANIRIM.
YENİ ALANLAR MARKETİ DAHADA ZENGİNLEŞTİRDİ. İÇERİSİ ÜLKER VE HALK ÜRÜNLERİ AĞIRLIKLI SATIŞ YAPIYOR.
BEN BU ZAMLARDAN ÖNCE TOPTANCIMSI BİR BAKKALDAN KENDİ YEDİĞİMİZ PİRİNCİ 3.50-YTL YE ALMIŞTIM SON OLARAK.
PAZAR GÜNÜ MARKETE GİRMEK ZORUNDA KALDIĞIMDA PİRİNÇLERE İSTER İSTEMEZ GÖZÜM GİTTİ. ASLINDA YALAN SÖYLEMİYEYİM. EGENİN SULTANİYE ÜZÜMLERİNİN YAPRAĞI İLK KEZ PAZARA ÇIKMIŞTI CUMARTESİ GÜNÜ. DAYANAMADIM ALDIM. ENGİNARDA ALDIM HEMDE ÇOK... EE EV KALABALIK MALUM. GELEN GİDENDE EKLENİNCE... ASLINDA PİRİNÇ BAKMAYA GİRDİM MARKETE İTİRAF EDİYORUM. AMA ALMASAYDIMDA BULGURLA DOLDURMAYI KAFAYA KOYMUŞTUM.

NOT: ASLINDA KAZADAN ÖNCE TEYZEMLE YARMA YAPMAYA KARAR VERMİŞTİK. YAPRAKTAN. EŞİ İYİLEŞSİN YAPINC S İZLER İÇİN FOTOĞRAFLARIM. GERÇİ SİZİN GİBİ BECERİKLİ HANIMLARA BU ANLATILMAZ AMA... YAPANLARDAN TAVSİYELER KABUL EDERİM AMA:)))) HEHE

AHA ODA NE PİRİNÇİN ÜSTÜNDE Kİ ETİKET 1.50-YTL, EVET EVET YANLIŞ DUYMADINIZ. AMA TAYLANT PİRİNCİ İMİŞ, GELDİ SONUNDA DEDİM.
YANINDA PİLAVLIK PİRİNÇ 2,90-YTL VE
LÜKS BALDO 3.90-YTL.
BENİM ESKİ ALDIĞIMDAN KADAR LÜKS DEĞİL ELBETTE AMA FENADA SAYILMAZ.
ŞİMDİ BUYRUN BURDAN YAKIN. BU ADAM İFLAS ETMEYEMİ ÇALIŞIYOR. KAR ETMEYE NİYETİ YADA İHTİYACI YOKMU? YADA BİRİLERİ BUNA NORMAL FİYATTAN PİRİNÇ VEREBİLİYORMU?... TAYLAND PİRİNCİ KİMLERCE GETİRİLİYOR.
YANİ KISACA NE DOLAPLAR DÖNÜYOR BİLEMEDİM. KOCA KOCA GROSMARKETLER BU FİYATA SATAMAZKEN, SEN ONCACIK BASİT BİR MARKETSİN DEMİ AMA NASIL BU FİYATLARA SATABİLİYORSUN. HANİ DİYELİM SEN ZAMANINDA UYGUN FİYATTAN ALMIŞTIN. AMA ŞİMDİ SATTIĞIN KADAR YERİNE KOYMA ŞANSINMI VAR????? YANİ İNSAN DÜŞÜNÜYOR. ENFLASYONLU ÜLKELERDEDE TİCARETİN BELİRLİ ŞARTLARI VAR DEĞİLMİ AMA...
BEN Mİ YANLIŞ BİLİYORUM.
EVE GELDİĞİMDEN BABANEM İLAÇ SAATİNE KALKIP BU KONUŞMAYI DUYDU VE NAYLON PİRİNÇ OLMASIN BİZ ONLARIDA GÖRDÜK, YEDİK DEDİĞİNDE HEPİMİZ GÖZLERİMİZ PATLAMIŞ BAKAKALDIK. NEEE NAYLON PİRİNÇMİ? EVET EVET DEDİ BİLDİĞİNİZ NAYLONDAN PİRİNÇ İŞTE...
UZUN UZUN ANLATACAKTI ANCAK UYKU İZİN VERMEDİ...
DÖNEN DOLAPLARI ANLAMAK, İŞİN İÇİNE KİMLERİN VE NELERİN KARIŞTIĞINI ANLAMK BENCE PEK MÜMKÜN DEĞİL.
ASLINDA PEK ÇOK KOMPLO TEORİSİ GELİŞTİRMEK MÜMKÜN. ASLINDA TEORİ OLMASININ NEDENİ SADECE ÇOK OLUP HANGİSİ YADA HANGİLERİ DOĞRU KESİN BİLEMEDİĞİMİZDEN YOKSA KOMPLO KISMINDA BENCE BİR SORUN YOK...

BANA GELEN MAİL AŞAĞIDAKİ GİBİYDİ EMİNİM PEK ÇOĞUNUZADA GELMİŞTİR.
1 MAYIS YARIN, YARINA KADAR PİRİNÇ ALMAMAK ÇÖZÜM OLACAKMI?
BU SORUN ÇÖZÜLSE, YERİNE BİR YENİSİNİN PLANLARI ŞİMDİDEN HAZIR DEĞİLMİDİR?
ASLINDA PİRİNÇ BAHANESİ İLE YOLA ÇIKACAK OLURSAK BESİNDE ÇOK DAHA ACI TABLOLAR UYGULAMAYA ALINMIŞ GİBİ... SADECE ONLAR UZUN VADELİ PLANLAR, BİZLER SONUCUNU GÖRENE KADAR SADECE BEKLİYORUZ ELİMİZ KOLUMUZ BAĞLI BİLE DEĞİL. KENDİ ELLERİMİZLE YAPIYORUZ BİZ BUNLARI KENDİMİZE...


Siz de boykota katilin! 1Mayis'a kadar pirinc almayin!!
Unakıtanın'ın oglu buradan da malı goturmesinArkadaşlar ,Uluslararası para mafyası ve onların yerli işbirlikçileri paralarınıpirince yatırarak , çok büyük miktarda pirinç stoğu yaptı , Türkiye'de pirinçfiyatlarını toptan 400 bin liradan 4 milyon liraya kadar çıkarttı , birsüre daha stoklarını piyasaya sürmeyerek 5 ytl e çıkınca süreceklermiş Tüketici birlikleri bir süreliğine boykot çağrısı yapıyor . Bu stokları 1hafta 10 gün içerisinde piyasaya sürmezlerse büyük zarar edeceklermiş ,herkesi ay sonuna kadar , 1 Mayıs'a kadar kesinlikle pirinç almamalarıkonusunda uyarıyorlar .15 gün pirinç yemezsek ölmeyiz, ama stokçulara bu milletin duyarsızolmadığını , aptal olmadığını , gerektiğinde tepki verebileceğini duyurmaklazım . Ben Mayıs ayına kadar kesinlikle pirinç almayacağım , lokantadayemekhanede pirinç pilavı yemeyeceğim , etrafımdakileri de uyaracağım .Pirinçi 5 ytl yerine 1 ytl'den yemek istiyorum . Bu maili yayın ,milletimiz gözünü açsın artık

3 yorum:

angel dedi ki...

şekercim bura türkiye olur böyle şeyler...
Bu oyuna aşinayız aslında,KUŞ GRIBINDEN!!
Ortalık kuş grıbı masalıyla ayaga kaldırıldı sonrasında hoooop
unakıtan beyın oglunun KONSANTRE YUMURTASI piyasaya sürüldü!!!!!
şaka gibi!!!
Olan dogu ve g.dogudaki telef edilen hayvanlara ve bundan zararı milyarlara ulaşan çiftçiye oldu!!!
YERSENIZ KONSANTRE YUMURTA!!
YOKSA KUŞ GRIBI...YERSENIZZZZ!!

deep note:Eş-dost,akraba,
nerde yakalasa soruyodu,
-Sen işinden dolayı bilirsin...ne yapalım diye..
bende rahat rahat yıyın hatta fiyatlar yarıdan ucuzladı eve stok bile yapın demiştim:))

İlknurundünyası dedi ki...

Doğru söze ne hacet denir de bu sözlerin hangisi doğru kafam karıştı.Tamam zaten o fiyata pirinç almak benim için biraz zor mecbur olsam da zor çünkü burada zaten uzaklık bahanesi ile herşeyin fiyatı diğer illere göre daha fazla mesala zamlardan önce ben pirince 4 ytl biraz daha ucuzlarını da 3,5 ytl ye alıyordum.Şimdi 6-7 lira valla artık bakmıyorum bile...
Naylon pirince gerçekten ağzım açık kaldı ama ne yalan söyliyeyim olur yakında bize de yedirirler.Baksana bizim tarlalarımız verimli iken verimsiz oldu tohumlarımızı kendimiz üretirken dışarıdan aldık.Şekerin alası bizde iken şeker kamışından yapılan tatsız tozşekerler yiyor,kullanıyoruz.
Artık umudum kalmadı eskiden yok artık o kadar da değil derken bakan sıfatı altındaki o zatın oğlu ve kendisi artık sayılamayacak kadar sıfır eklenmiş hesaplara sahipken ben ümid edemiyorum.
Bbaannene ona yardımcı olan sen ve ailenin diğer üyelerine saygı ve selamlarımla:))

Adsız dedi ki...

artık ne yapacağımızı değil yiyeceğimizi şaşırdık. insanlar vazgecmiyor ne yapılsa da haram yemekten. umarım sonu gelir...

desteğin için çok tesekkürler canım.