EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

28 Nisan 2008

HERKESE İYİ HAFTALAR

YORGUNUM, UYKUSUZUM...
GELDİM BİR KAÇ SAYFA GEZDİM, SANIRIM YORUMDA BIRAKMADIM.
ZATEN GÖZÜMÜDE AÇAMIYORUM.
TOPARLANIR TOPARLANMAZ YAZARIM. ŞİMDİLİK BANA MÜSADE DESEM...


NOT: İZMİR BLOG BULUŞMASI İÇİN ÖZÜR DİLERİM ARKADAŞLAR.

4 yorum:

uygarimizlahayat dedi ki...

canım benim senin durumunu biliyorum ne kadar gelmek istediğini de biliyorum, sana kesinlikle alınmadım... Canım benim babaannen nasıl iyi mi, bir gözü görmeyeceğini okudum üzüldüm çok ama sıkma canını canım allah beterinden korusun bak bir gözü görüyor, canı,sağlığı yerinde, bi de öyle düşün, üzme kendini, çookkkk geçmiş olsun, kocaman öpüyorum seni...

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem kendine iyi bak. Babaannene ne diyeceğimi bilemiyorum, geçmiş olsun demek hafif kalıyor. Öptüm seni

İlknurundünyası dedi ki...

İyi dinlen canım,bana bıraktığın yorum için çok teşekkür ederim senin için Nil'i bir güzel sıkıştırdım,mıncıkladım:)))
Babaannen için sana ve ona sabır diliyorum tekrar.Öpüyorum canım iyi bak kendine

Adsız dedi ki...

şekerimmmm
pembemmmm
:(:(:(babaannen için üzüldüm :(
öptüm şekercimm
deniz