EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

24 Nisan 2008

AY HİÇ GÜLESİM YOKTU ASLINDA

BU SABAH HİÇ GÜLESİM YOKTU. GÖZLERİMİ AÇAMIYORUM MESELA HALA.
ASLI TEŞHİSİN KESİNLİKLE DOĞRU ALERJİLERİM...
PAZARTESİ SABAHINDAN BERİ GÖZLEİRM ÇAPAKLI, ŞİŞ AÇILMIYOR, YÜZÜM ŞİŞ, HELE BURNUMUN İÇİ RİNİTE ÇEYREK VAR. NEFES ALINMAYANCADA YORGUNLUK HALİ ARTIYOR İYİCE. ÜSTÜNEDE EGENİN SICAKLARI BASTIRDI ANCAK GÖLGELER SERİN, ESİNTİ OLAN YERLER VAR HALİ İLE DAHA. HAL ÖYLE OLUNCA HEPİMİZİN YA KOLU AĞRIYOR, YA BELİ YENGEÇ GİBİ YÜRÜTÜYOR GİBİ DURUMLARDAYIZ:))))))

AMMA BU SABAH GÖZÜMÜ AÇAMADAN BLOG A GİRDİM.
BENİM SAYFAMA UĞRAYANLAR BELLİDİR. PEK YABANCI UĞRAMAZ BANA ANLAYACAĞINIZ BİZ ÜÇ BEŞ KİŞİYİZ İŞTE BURADA YAZARIM BANA YORUM BIRAKIRSINIZ BEN UZUN SÜREDİR TAŞINDIM ETTİM ALIŞTIM BUNA. AMA BU SABAH YORUMLARA BAKARKEN BİRDE NE GÖREYİM. BİR ÖNCEKİ YAZIMA İLK YORUM İNGİLİZCE GELMİŞ. BU BLOG SAHABİ İNGİLİZCE YAZDIĞINA GÖRE TÜRKÇE BİLMİYORDUR DEĞİLMİ, YOKSA TÜRKÇE YAZILMIŞ YAZILARA NEDEN İNGİLİZCE BIRAKSIN. YOK EĞER ZATEN TÜRKÇE BİLMİYORSA İSE BENİM YAZILARIMDAN NE ANLADIDA YORUM BIRAKTI DİYE GÜLMEYE BAŞLARKENE, BENDE TIKLADIM ONUN BLOGU NEYMİŞ Kİ DİYE. AHAA TEBESSÜM GÜLMEYE DÖNDÜ. BLOG KALKMIŞ. AY SEN NE ZAMAN BLOG KURDUN BANA YORUM BIRAKTIN VE KALDIRDIN:))))
O YORUM ORADA YOKTU, DAHA 48 SAAT BİLE OLMADI BEN O YAZIYI ORAYA KOYALI... DEDİM YA HİÇ GÜLESİM YOKTU DİYE...
YOKTU ÇÜNKÜ BU GÜN CANIM BABANEMDE AKLIMDA...
ÇOK BASİT OLSADA O DA HER NE KADAR İKİNCİ KATARAK AMELİYATINI GEÇİRİYOR OLSADA AKLIM ONDA. AMELİYATINDAN ZİYADE ÇOK HEYECANLI BENİM MİNİK KUŞŞUM HEYECANDAN AMELİYATA ZOR GİRİYOR TANSİYONU YÜKSELİYOR ÇARPINTISI OLUYOR. HEYECANDAN ERTELENEBİLİYOR O BUNDA DAHA BİR STRES YAPIYOR FALAN. O NEDENLE BU GÜN PEKDE GÜLESİ HALDE DEĞİLDİM AMA...
BENİ GÜLDÜRDÜLER:)))))))
ALLAH HEPİMİZE GÜLDÜRSÜN NE DİYEYEİM
BOL KAHKAHALI GÜNLER HEPİMİZE

5 yorum:

angel dedi ki...

Korkacak hiç ama hiç birşey yok şekerim,çok basit bi operasyon katarak,maksimum 1 saat sonra alırsınız iyi haberlerini:)gönlünü ferah tut,sen dua et,tansiyon ataga geçmesin...
Teşhisim dogru çıkınca,dedim ki
geçenlerde Sibel Can da Seda Sayan için,
Gözlerinde annelık ışıgı gördüm,seda hamile:)demişti
benımkıde ona döndü:))sibel anlarda aslı anlmazmı:))
geçmiş olsun şekercim...

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım merhaba, ilk önce babaannene geçmiş olsun diliyorum... Canım yarın ki buluşmaya geliyorsun değil mi?? Umarım bir aksilik yoktur yarın saat 14'de gelmeni ümit ediyorum, sevgilerimle...

İlknurundünyası dedi ki...

Babaannene geçmiş olsun dileklerimi ilet lütfen içini ferah tut arkadaşım,sanırım insan yaşlandıkça ölüm korkusu daha da artıyor ve onun için ameliyatlardan daha çok korkuluyor aynı sorunu biz babaannemde ve yakın aile dostlarımızda yaşadık ama sonrasında onlar da korkularının daha doğrusu heyecanlarının yersiz olduklarını söylediler.
O bahsettiğin yorum bana da geldi geçenlerde ve ben onaylamadım çünkü mp3 falan yazıyordu olur ya belki virüslüdür falan dedim hem ingilizce yazıyor hem de bana yorum yazmış üstelik de kapatılmış ya da iptal edilmiş bir blog şaşırıp onay vermemiştim.
Bir sürü fotoğraf ekledim bana uğrarsan bak kızlarıma gösteri resimleri falan var
Mutluluk ve neşe dileklerin için teşekkür eder kat be kat fazlasını sana yürekten gönderirim şekeriiimmm:)))

Sibel Bay dedi ki...

Şekeer hehe bana da bir kere bi bey uğramıştı ingilizce bir yorum bırakıp kaçmıştı:) Sonra baktım amca Brezilya'lı yorum da Türkiye'nin aldığı bir maçla ilgiliydi:)) Amma ilgi alanımdı yani!! Ama güzel bir anı işte. Bir de çözebilseydim dilini de!!
Babaannene çok geçmiş olsun birtanem. Sen de iyi bak kendine veee unutmaa yarın buluşmadayım ben ya senn!!
Sevgiler...

laleninbahcesi dedi ki...

gül sen gül bazen o yabancı maillerde neler çıkıyor şaşrsın)). Açmadan siliyorum artık. Babannen ile ilgili gelişmeyi yukardaki yazında okudum çok üzüldüm . Öptüm seni şekerim pembem