EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

25 Nisan 2008

ÜZGÜNÜM...
ARKADAŞLAR DÜN AKŞAM HASTANEDE ALDIĞIM HABER HİÇ DE İYİ DEĞİLDİ...
BU SABAHI HASTANADE BABANEM VE DR İLE GEÇİRDİM.
NE YAZIK Kİ AMELİYATIN BAŞARISI SÖZ KONUSU BİLE DEĞİL.
ARTIK O GÖZ IŞIĞI GÖREMİYOR...

ŞİMDİLİK HERKESE GÖNLÜNCE, GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLİYORUM...

3 yorum:

Sibel Bay dedi ki...

Yaa:(( Canımm ne desem boş biliyorum ama allah önce babaannene ve sonra da size sabır versin. Sizin desteğiniz çok önemlidir şimdi tabi. Güçlü olup destek çıkmalısınız. Sen de dikkat et kendine ve gelemezsen eğer anlarım seni şeker:((
Çok öpüyorum seni canım...

İlknurundünyası dedi ki...

Çok üzüldüm arkadaşım,inan nasıl teselli verilir verilir bilmiyorum ama Allah babaannene ve sizlere sabır versin.Ama anladığım kadarıyla tek gözü değil mi?
inşallah düşündüğüm gibidir.
Geçmiş olsun,sabır ve sağlık diliyorum.

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem çok üzüldüm. Ama diğer göz sağlam değilmi. Sizin desteğinizle iki gözü de görürü gibi hissedecektir eminim.Çok çok öptüm seni