EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

4 Şubat 2008

10 GÜNDÜR HAYATIMI BİR BAŞKA YAŞIYORUM ARTIK...



BENDEN 10 GÜNDÜR HABER BEKLEYEN ASLIYA DA YAZAMADIM

YAZAMADIM YAZMADIM... ???

ÇÜNKÜ ÖYLE ESTİ!!!

ÇÜNKÜ BUNDAN SONRA BİR SÜRE ESTİĞİ GİBİ YAŞAYACAĞIM...

ÖYLEDE YAŞAMAM GEREKLİ, ÖYLEDE YAŞAMALIYIM ZATEN... ???

GİTMEDİM SAYFAYI BOŞATTIĞIM İÇİN SADECE BİLGİYDİ

DİNLEMEYE ÇEKİLMİŞDE SAYILMAM...

BURADAN ÇIKARDIĞIM YAZDIKLARIMDAN UZAK KALMAM GEREKİYOR BENİ BEKLEYEN HAYATTA



ÇÜNKÜ BEN HAYATIMI ARTIK İKİ KİŞİLİK YAŞAYACAĞIM...



BUNU DR UN EKRANINDA GÖRENE KADAR BEKLEDİM KİMSELERE SÖYLEMEDİM..

AKSİLİKLERDEN BIKMIŞTIM...

TAHLİLLER BELİRTİLER BANA YETMEDİ...





AMA GEÇTİĞİMİZ HAFTA SONUNDA BEN ONUN KALP ATIŞLARINI (5+6)GÖRDÜM...

ONUNLA TANIŞTIK...



BEN TANIŞTIĞIMIZDA BOL BOL GÜLDÜMMM

KOCACIŞIN GÖZLERİ DOLDU...

ŞU AN 7+2 YİZ BİZ

ARTIK BİZ DİYE BİR SÖYLEM GELİŞTİRDİM. KOCACIŞDA BAYILDI BUNA...

BEN YOK ARTIK BİZ VARIZ...

BENİM İÇİMDE ŞU AN VARLIĞINI HİSSEDEMESEMDE MİNİCİK BİR CANLI VAR. ORADA YAŞAMAYA SARILMAYA ÇALIŞAN KALBİ ATAN, BENİM VAR OLABİLİCEN BİR CANLI...



ÇOK HEYECANLI, BİRAZ ENDİŞELİ, BİRAZ...

EN ÇOKDA YEPYENİ BİR HAYAT BENİ BEKLİYOR ASLINDA DÜŞÜNÜNCE KISACIK BİR SÜRE, AMA KISALIĞINA GÖRE ÇOK ÖNEMLİ BİR SÜRE...

İNŞALLAH BAŞLAYAN TAHLİLLER YÜZÜMÜZÜ GÜLDÜRMEYE DEVAM EDER...

BU HAFTA İLK TARAMA TESTLERİMİZ BAŞLIYOR. İNŞALLAH SONUÇLAR HEP OLUMLU OLUR...

BEN GÜLEN BİR HAMİLEYİM ŞİMDİLİK ...

ANCAK BENİ GERECEK ŞEYLERDE DİREK SON NOKTAYA VARIYORUM.



EV VİTAMİN BARA DÖNDÜ, KOCACIŞ ÖĞRENDİĞİ GÜNÜN SABAHI BENİ KAPTI DOĞRU PAZARA HER TÜRLÜ MEYVE, SEBZE DOLDURULDU, ORADAN MARKETE AMMA ORGANİK ÜRÜNLER BÖLÜMÜNE:))))))))

EVDE MUTFAK ÇOK KOMİK

HER KASEDE BİR SÜRÜ MEYVE VAR... BİR KOCA KASADE GREYFURT MESELA HER SABAH SIKILMAK İÇİN, YANINDA PORTAKALLAR.. YANINDA YEŞİL ELMA, YANINDA MUZ, NAR HATTA VE HATTA HİNDİSTANCEVİZİ VE ARADIĞIM ( YAZMIŞTIM YA SİZE )İÇİN AVAKADO NE OLUR OLMAZ BELKİ ARADIĞIMDADA HAMİLEYİMDİR NEME LAZIM DİYEREK :)))))))))

ŞU AN TEK SORUNUMUZ VAR, BUNCA SEBZE VE MEYVEYE RAĞMEN GAZ, VE KABIZLIK... DUYDUĞUM DOĞAL OLAN HER ŞEYİ DENİYORUM. HALA DOĞRU DÜRÜST BİR ÇÖZÜM BULAMADIM...



NEYSE İŞTE SORUNLARI UNUTUYORUM HEMENCECİK

ARTIK BU SAYFA PEMBE GİTSİN İSTİYORUM O NEDENLE HAYATIMIN ÖNCEKİ DÖNEMİNİ YAŞAMIMDADA BU SAYFADADA ŞİMDİLİK DONDURDUM...

HATIRLADIĞIMDA BENİ GEREBİLCEK ŞEYLERDEN UZAK DURUYORUM...

HABERLERİ SEYRETMİYORUM

GAZETELERİN EKLERİNİ OKUYORUM

FİLMLERİ YUMUŞAK SEÇİYORUM...

MÜZİKLER ONA KEZA...

YENİ HAYATIMIN BU HALİNDENDE MEMNUNUM. ALLAH BİR AKSİLİK VERMESİN VE SONUNA KADAR HAYIRLI GİTSİN DİLİYORUM....

7 yorum:

angel dedi ki...

BİNGOOOO!!GÜNLER ÖNCEDEN İÇİME DOĞMUŞ SANKİİİİ...Pazartesiye bambaşka bi şeker görmek istiyorum diye yazdım,sen çift porsiyon geldin:)))Şekerimmmmmmmmmm hani hep derim ya aglamayı agyanı sevmem diye yemin ederim gözlerim doldu!!!!!!!!!

Doğumda beraberiz sana sözzzzz
bi elimde kamera,diğeri senin elini tutacak...

İlknurundünyası dedi ki...

Ne kadar sevindim ne kadar mutlu oldum anlatamam.Emin ol bebeğin de seninle gülen bir bebek şimdi...
Sen ne hissedersen o da onu hissediyor bunun için bol bol gül ki sonunda mutlu bebeğin olsun.
2008 sana şans getirdi şekerim, inşallah sağlıklı bir şekilde sorunsuzca geçirirsin bu dönemi, biliyorsun bu dönem biz kadınlar için Allah'ın en büyük hediyesi...
Tekrar tekrar hayırlı olsun gözün aydın...

Sibel Bay dedi ki...

Hehehe bu harika bir haber:)) Ne güzeelll... Aslışş "koşş koşş" dedi pembeye, koşa koşa geldim nefes nefeseyim:)) Kim bilir nasıl heyecanlısındır senin adına çok mutlu oldum. 2 hamile blog arkadaşım doğurdu onlarla an be an yaşadık. Şİmdi seninle yaşayacağız izin verdiğin sürece. Kendine ve meleğe iyi bak canımsın sevgilerimle...

laleninbahcesi dedi ki...

hehehehhee kaymaklı ekmek kadayıfı, duble hem de. Bayıldım, bu habere. Şimdi artık hep pembe bakıyorsun hayata, pembe gözlükler alıyorsun hatta kendine tamam mı?. O kadar sevindim ki anlatamam. Artık karabulutların yerine pembeleri geldi. Senin beceremediğini bak minicik misminicik pembecik yaptı .Öptüm seni milyonlarca kez kutladım, şekerimpembem

Adsız dedi ki...

şekerim pembem
inan diken diken oldum ya :(
kendi hallerim geldi aklıma
neler hissettiğini anlamak çok güzel :)
şekerim çokkkkk mutlu oldum
umarım hayatında hep böyle güzellikler olsun
allah ım sağlıklı bi bebiş versin pembeme :)
tebrik ederim pembem

Adsız dedi ki...

şekerim pembem
inan diken diken oldum ya :(
kendi hallerim geldi aklıma
neler hissettiğini anlamak çok güzel :)
şekerim çokkkkk mutlu oldum
umarım hayatında hep böyle güzellikler olsun
allah ım sağlıklı bi bebiş versin pembeme :)
tebrik ederim pembem
deniz33

Adsız dedi ki...

canımmmmmmmmmmmmm......
Allah sağ salim versin eline bebeğini.. çok sevindim... ne mutlu size. sana bebeğine babasına... aile olmak ne güzeldir değil mi. belli ki içinde olması bile ne çok heyecanlandırmış seni. bir de eline aldığını düşün ne büyük bir mutluluk olsa gerek. darısı çocuk sahibi olmak isteyen herkesin başına... Allah yanınızda olsun. dilerim bizi unutmazsın artık ;)))

çok öpüyorum İKİNİZİ DE :))))))