EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

19 Şubat 2008

BU GÜN İŞE GELDİM, DÜNDENKALAN İŞLERLE ÇOK YOĞUNDUM KİMSEYİ GEZEMEDEN GİDİYORUM. BENİ MERAK EDEN HEPİNİZE ÖNCELİKLE TEŞEKKÜRLER VEEE EN ÇOK SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM.
DÜN NEZLE GRİPDEN ÇOK TANSİYONUM ÇOK DÜŞMÜŞ
9:4 OLMUŞ
EVE GİTTİM YATTIM DİNLENDİM...
AKŞAM BİRAZ BİRAZ GÖZÜMÜ AÇMAYA BAŞLADIM.
NEZLE HAFİF VAR AMA BENİ DEVİREN TANSİYONMUŞ BULUNDU.
DÜN EVE HEMENCECİK BİR TANSİYON ALETİ ALINDI.
ŞİMDİ SANBAH AKŞAM DURMADAN ÖLÇÜLECEK.
ŞİMDİ HER SABAH EVDEN ÇIKMADAN VE VE HER AKŞAM YATMADAN TANSİYON, ATEŞ VE KİLO ÖLÇÜMÜ VAR. ARADADA ATEŞ VE TANSİYON ÖLÇÜLÜYOR AMA ONLAR DURUMA VE İHTİYACA GÖRE DEĞİŞİYOR...
ŞİMDİLİK İYİYİM...
BİZE İYİ BAKMAYA ÇABALIYORUM AMA İŞTE HER ŞEY HER ZAMAN İSTEDİĞİM GİBİ OLMUYOR... ŞİMDİLİK BİZE KOCACIŞ BAKMAKDA...

3 yorum:

Sibel Bay dedi ki...

Merhaba şeker meleğim((: Sabah sabah ne güzel yorumlar bunlar böyle, nasıl içten yazmışsın canım benim((: Nasıl merakla okuyorum yazılarını biliyor musun hem de bu ara(anladın sen onuu hiih);)
Demek tansiyonmuş seni üzen sebep!! En azından problemin kaynağı belli ve de siz bilinçli anne-baba adayları hassasiyetinizle erken tanıyı koyabilmiş olduğunuz için ne mutlu miniğee:))
Canım benim iyi bak kendine ve meleğine. Kocaman öpüyorum ikinizi de:)))

angel dedi ki...

Şekercim,tansiyon gebelikte en korkulan ve sıkıntı yaratan durumdur..beraberinde ödem şişkinlik gelirki bunlar hiç istenmez...ama düşük olması yüksege göre avantaj,az ama sık yiyerek hem bulantılarından,hem gaz probleminden kurtulabilirsin...tansiyonda dengede kalır:)
Ben hamileliğimde beslenme çantasıyla dolaşıyodum:))ceviz ve kuru üzüm bile vardı desem diğerlerini saymama gerek kalmaz sanırım:)))
öpüyorum seni...

deep note:Sanırım masallardan gelen bi aşk yaşadıgım:))
hani gökten 3 elma düştü... diye bitenlerden:)
Gurur konusuda halledildi...şimdilik iyiyiz:)

Adsız dedi ki...

deniz33
şekerim pembem
ya noldu bana bi bilsem
hiç içimden gelmiyor ki
kendi sayfama yazı bile atmak
düşün bide siz gibi kendim yazmıyorum
çalıntı hep :D:D:D
geçmiş olsun
büyük sorunlar değil pembem
hamileliğin olağan durumlarını yaşıyosun
o yüzden umarım sıkıntıya girmezsin
allah tan senle ilgilene bi kocan var
ben yapayalnızdım tüm hamileliğim boyunca o koca şehir istanbulda :(:(:(
çokkkk öptüm şekerim :)
kendinize ii bakın