EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

18 Şubat 2008

bu gün pazaretsi iş eçok zor geldim
zor bir pazar geçirdim
cumartesi akşamı sanırım üşüttüm
pazar sabahı şiddi bir baş ağrısı, baş dönmesi ile uyandım
hazır kahvaltıyı biraz yiyebildim. doğru koltuğa gittiğimi haztırlıyorum gerisi yok. kocacış yapmış ne yapmışsa... uyudumuyandım durumlarındaydım bütün gün ensem tutulmuş, başım ağrıyor gözümde değil simler simden ipler uçuyor görmüyorum... hafif terliyorum tam terlemeden oda duruyor. kocacış meyce suları sıkıyor ama içim bulanıyor.
akşam üzeri biraz kek yiyebildim... uyumuşum...
tv de bir filmler başlıyor bir daha gözümü açtığımda bir başkasının başına denk geliyorum...
akşam yemeğini yine kocacış hazırlamış bensiz... sofraya zor oturdum.. kaltım doğru banyoya tüm yediklerim çıktı... yine yattım titiriyorum içerisi 25 C olmuş ben klimanın altında örtünmüş ama titriyorum dudağımda kocaman birde uçuk atmış... en kötüsü çok kötü değilim normal zamanda iki ağrı kesici, sırtıma bir pomat, boğaz spreyi burun spreyi biraz pastil bir duş falan toparlanıtım ama şimdilerde tek bir bir hap içmemeye niyetli olduğumdan süründükçe süründüm... dr a sormadık ama en son boynuma vick pomat sürdük biraz yumuşasın diyerek. içerisinde bir şey yok sadece mentol dedik ama dilerim gerçekden sorun olmuyordur. yine sabaha karşı karşı uyandım koltukda saat 3 olmuş. zorla kalkıp yatağa yattım. sabah zamanında uyanamadım işe geç kaldım. sonra kendimede kızdım keşke bu sabah gelmeseydim diyerek...
cumartesi günüm iyi geçmişti ama...
kendimi bir toparlayayım onuda o zaman anlatırım...

3 yorum:

angel dedi ki...

sondan başlıyorum yazmaya,
evet keşke hiç kalkmasaymışsın..
üşütmüşün sen şeker..
ama agrı kesici yazmışsın??bak bu hiç olmadı ama vicks masumdur hariçten oldugundan...
işler çok yogun bu ara:(
ama konuşuruz ilk fırsatta;)

zehra dedi ki...

dikkat et kendıne sekerım tabı bebıse de aman havalarda ıyıce bozdu kıyamam ben sıze:))
................
mutlu ,saglıklı ,huzurlu
,aşk dolu ,sevgi dolu
cok guzel bir hafta
diliyorumm

Sibel Bay dedi ki...

Şekeeer:(( Çok üzüldüm rahatsızlığına geçmiş olsun. Şimdi nasıl oldun acaba merak ettim iyice!! Bu dönem ilaç kullanamaman çok kötü işte allah size kuvvet versin meleğinle. Ben de aynı durumdaydım haftasonu ama çabuk toparlandım. Herşeyden önce dinlenmen şart tabii.
İyi haftalar canım iyi haberlerini bekliyorum...