EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

8 Şubat 2008

içimdeki canlı


ilk tanıştığımızda 2mm di, inanılma zgörünmez gibi, ona rağmen kalbinin attığını görebildik.


şu an 1cm i geçmiş olması gerekiyor normal gelişim sürecine göre dr gitmemize daha iki hafta var, iki hafta sonra tekrar görebileceğiz. ama şimdilik bildiğimiz kol ve bacakları tomurcuklanma olarak görülmeye başlandı. biz göremesekde...


bana hiç rahatsızlık vermiyor maşallah diyeyim.


bulantım neredeyse yok gibi iki sabahdır çok hafif var gibi ama sanırım o daha çok akşamdan aç yatmışım gibi bir şey. bu gün hafif bir baş dönmesi oldu... ama genelde sakin rahat sorunsuz geçiriyorum maşallah, allah sonuna kadar böyle nasip etsin inşallah. hiç kız kardeşi olmamış benim çocuğum en çok teyzeye sahip olacak demiş lale abla... çok hoşuma gitti bu:))))))


VEEEE TAM BURADA ASLI DAN GELEN HABERLE ASLI YA DÖNDÜM
VEE FLASH HABER
ANGEL VE ATEŞİN SESİNİN AŞKIII İLE YANKILANDI DÜNYAMMM
ASLIII VE ŞAİT YAZAR AŞKI İLE BİR ANDA ŞOK OLDUMMM
AMA NE Mİ DEDİM ASLI YA SANA AŞK YAKIŞIR DEDİMMMM
NE YALAN SÖYLİYEYEİM
NE ZAMAN NASIL GELİRSE GELSİN, BENCE AŞK GÜZEL ŞEY
MADEM YAKALADIN TUT TADINI ÇIKAR DEMİ AMA

AY BU YIL NE GÜZEL BAŞLADIIII
BANA BEBEK GETİRDİ
ASLIYA AŞK GETİRDİ
SİZLERE DE GÖNLÜNÜZDE HER NE GEÇİYORSA, SİZE YAKIŞACAK HAYATINIZI DOLDURACAK GÜZELLEŞTİRECEK ŞEYLER BİR DOLU DİLİYORUMMMM
MUTLU HABERLERLE GİRDİĞİMİZ BU HAFTA SONUDA MUTLU GEÇSİN.
GÖNLÜMÜZCEE

BU YAZIDA ORTASINDAN AŞK GEÇEN BİR YAZI OLDU BÖYLECEEE

5 yorum:

angel dedi ki...

:)))harikasın kankaaa
hem içerden hem dışardan canlı yayın:))))
yemekten sonra görüşmem vardı
devam edemedik:(neyse arkası yarına olsun diyelim...

deep note:ASLI nda dünyanın TEMEL inde aşk var!!!!!!!!!!!

laleninbahcesi dedi ki...

lale teyze geldiiii. Kıs bi bakmışın Aslıyla biz kafa kafaya verip bebek görmeye gelmişiz oraya:)). Blogda ne güzel bi rüzgar var, aşk , bebek aman nazar değmesin. Baş ucuna bi karaker koy tuzlu tabii, sabah kalkınca bir iki tane ye hemen yatakta. Benim de hiç problemim olmadı. Ama kocam pek özendi aş eren kadınlara:)). Öptüm seni şekerim pembem

laleninbahcesi dedi ki...

yaw şu karaker olayına bittim . Öz türkçede kraker deriz tabiki ayol. Hadi bi daha öptüm

velinkam dedi ki...

Ayyyy bebişin hayırlı olsunn ahh ne kadar güzeell çok çok sevindim :)) Aşklar bebekler ay ne güzel blog halleri bunlar yaw çok sevdim :)))

Sibel Bay dedi ki...

Darısı benim başıma iş bile kabulüm şöyle en bombasından;) İkiniz adına da çok mutluyum ikinizde yüreğime indirdiniz zaten hiç konuşmayın hehehe... Kızlaar dileyin hadi bana da bişiler Sibel sıkıldı. Öptüm şans melekleri:))