EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

28 Şubat 2008

üzgünüm
çokdahada üzgündüm
ne yazıkki buluşmamız gerçekleşmedi ben oradaydım, aslında oda oaradaydı ancak istenildiği gibi değil, o minicik şey içimde yaşamakdan ve bu dünyaya gelmek vaz geçmiş...
ikinci buluşmamızda orada duruyordu ama sadece duruyordu,,
benim içimde büyütmeye çalıştığım hatta büyüttüğümü sandığım sıralarda o çokdan vazgeçmişmiş...
kalbi durmuş, gelişim durmuş o orada öylece kalakalmış... ben ona korku ile baktım ama artık o bunu hissedemiyecekti...
yaşımdan dolayı en çok korktuğum, her geçen gün riskin artığını bilerek daha çok korktuğum şey başıma gelmişmiş meğer...
o yaşamdan vaz geçmiş olsada biz ondan öyle kolay vazgeçemedik...
perşembe akşamı evimizi size anlatmama gerek yok sanırım...
cuma da vazgeçemedik ondan...
ancak doktor vazgeçememe şansım olmadığını ve bir an önce müdahale etmesi gerektiğini söyledikçe... pazartesi akşamı yapılan müdahale ile ayrıldık... hastaneden geldiğimden beri yatıyorum... iyimiyim? sağlık açısından doktor bir sorun yok diyor...
benim yada bizim açımızdan....
........

hepiniz kalın sağlıcakla, sevdiklerinizle, gönlünüzce olsun her şey...

8 yorum:

angel dedi ki...

Tüm bunları konuştuk...ama nedense sanki okuyup inanmak,belkide inanmamak istedim...
Dedimya sana zaman...geçecek ve ben yanındayım...

Sibel Bay dedi ki...

Yok yaaa, olamaz yaa:(((
Sadece iki cümleni okudum canım telim çaldı ve başımı ellerimin arasına alıp oturup kaldım. Başka bişey söyleyemiyorum, okuyamıyorum da üzgünüm bitanem. Çok üzgünüm. Sadece geçecek ve yaşam yüzüne gülecek ama sabır olur mu!! Sabır....

Güneşli Günler dedi ki...

Üzüldüm... :( Rabbim sana güç versin, sabır versin, yeni yeni umutlar bahşetsin sonu mutlu olan...

İlknurundünyası dedi ki...

Çok üzüldüm,içim burkuluyor bunları yazarken ama umudunu kaybetme canım,o bebeğin kısmeti bu kadarmış ama Allah sana anne olmayı nasip edecek ben içimden hep bunu duyuyorum.
Sabır diliyorum sana ve umut
öpüyorum

laleninbahcesi dedi ki...

şekerimpembem nasıl üzüldüm anlatamam. Bir arkadaşımın başına geldi. Önce çok üzüldü, sonra hemen doktoruyla konuştu. Neden olduğunu çözdüler. Protein takviyesi falan yapıldı. Şimdi bir oğlu var yaşı da 42 idi. Sakın yaş falan düşünme. Sakın vaz geçme. Öptüm seni çok çok

zehra dedi ki...

gecmi� olsun can�m ben�m ne den�r bu durumda b�lm�yorum ama em�n�m bu gunler cokcok yak�nda cok uzaktak� kotu gunler olarak kalacak hersey yoluna g�recek buna em�n�m ne olur fazla uzme y�pratma kend�n�

Adsız dedi ki...

şekerim
pembemmm
meleğim söledi :(
cok üzüldüm bitanemm :(
nolur kendini salma olurmu?
geçmiş olsun
öptümmm
deniz 33

Adsız dedi ki...

ne demek gerek ya da ne yazarsam sana biraz olsun iyi gelir. iyi gelir mi bilmiyorum. sabır diliyorum sadece. üzüldüm hem de çok... ama Allah biliyor ve o meleği yanına aldı. çok zor ama dayanmalısın...
geçmiş olsun canım...