EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

15 Şubat 2008


ben birden düşündüm
pek yapmam ama bu döneme uygun bir şarkım olmalı, bu dönemi onunla geçireceğim. yıllar sonrada bir yerde karşıma çıkınca bana bu dönemimi hatırlatacak. ama en çok şimdiki ruh halime uyacak bir şarkı olmalı diyordum. ilk şarkıyı kocacış seçti. öyle ruh halimle falan alakalı değil. direk dinlenecekler listesinin en çok dinlenenler sıralamasından girdi hayatıma. her gece şehrazat dinliyorum nerdeyse. her ne kadar şophen tercih ederim desemde o dinletiyorda dinletiyor ileride şehrazat duyduğumda binbir geceyi değil direk hamileliğimi hatırlayacağım. çünkü binbir gece haftada bir gece , şehrazat bizim evde neredeyse hergece (artık).
ama demek istediğim bu değildi, elbette şehrazat gibi bir çok eser var dinlediğim gerek klasiklerden olsun, gerek güncel şeylerden...
ama geçen gece yarısı birden karşıma çıkan eski bir şarkı işte bu dedirtti bana. beni bu anlatıyor dinlerken de bana başka şeyler anlatıyor... o şarkıyı ilk kez dinlediğimdede beni yakamıştı ama hislerimin şimdi anladıklarımla hissettiklerimle alakası yoktu aslında. ardından klibini izlemiş ve o nednelede şaşırmıştım ben hiç böyle düşünmemeiştim diye bana bunu anlatmamıştı diyerek. o anki hisslerime uymamıştı klip. ama çokda güzeldi yinede etkilenmiştimde o şarkıdan ...
aradan epey zaman geçti şarkıyı hep sevdim ama başka şarkılar da hayatıma girdi.
ve evet işte bahsettim geçen akşam gece yarısından sonra MELEK...
candan erçen klibi melek ile rüyamın içinden çıkmış gibi karşımdaydı.
aslında gerçekden tv karşısında uyumuştum veee gözlerimi bu şarkıya aralamıştım...
o an beni anlatmak istediği anlamı ile, klibi ile tam o olarak işte o an yakaladı...

... zor günlerimde çıkageldin...
yüzümü güldürdün, başımı döndürdün, acımı dindirdin...
eğlendirdin, sakinleştirdin, ehlileştirdin...
gelemeseydin, yetişemeseydin, beni bulamasaydın, ne yapardım.....
...

bende içimde büyüttüğüm bebeğime günü geldiğinde sağ sağlim, sağlıkla hoşgeldin melek demek istiyorum. bu nedenle hamileliğim sağlıkla devam ettiği sürece bu klib bana hedefimi gösterecek, her içim bulandığında, uyukladığımda karnım sancıdığında gaz beni sıkıştırdığında bunların hedefini bana en iyi bu klibin hatırlatacağına karar verdim. dilerim öylede olur. o mutlu sona ikimizde sağlıkla ulaşırız... dualarım hep onun için... sizin iyi dileklerinizide hissediyorum sağ olun...


hem biliyormusunuz klipdeki beyazlığa ve içindeki pembeliğede pek bir bayılıyorum.....

5 yorum:

angel dedi ki...

Yazını okurken dedim ki,
şarkıdan ötesi var!!!
belkide bi annenin bebgine verebilecegi en anlamlı hediye!!
GÜNLÜK!!!!
İlk heyecan,test sonuçları,bulantıların,korkuların...hepsini topla bak alt alta ne çıkıyo!!!ilk anılarınız:))
öptümmmmmm

deep note:Kelimeleri bi araya bi getirebilsemde ah bi yazabilsem şekerim:))ama şimdilik iyiyiz;)

zehra dedi ki...

�ark� se�imi superrrr olmus heyecanla bekl�yorum bu bes�s� :))cok gar�p d�m� yuzunu dah� gormed�g�m b�r�n�n bebeg� �c�n bu kadar heyecanlanmak ama seker�m sen� kend�me cok yak�n h�ssed�yorum �y� vars�n k�z f�st�k:))) bu arada konuyu �y�ce sapt�rd�m b�r cuma kutlay�m dem�st�m :))) mutlu cumlara can�m guzel haftasonlar�

Adsız dedi ki...

deniz33
şekerim :)
evet ayenn dediğin gibi oluyor :)
bizim şarkımız o zman çokk meşhurdu
tarkan kuzu kuzu :)
hamileleiğim boyunca bunu dinledik
denizim doğduktan sonrada
ne zaman o şarkı çıksa ağlamasına bile mola verirdi :)
tanıdık geliyo sanırım sonradan ;)
öptümmmmmmm
şeker anne

Adsız dedi ki...

süper... süper... süper... sectiğin şarkıyı ben de ne zamn dinlesem hep birilerine hoşgeldin demek istiyorum. evli değilim ama bir meleğim olsun çok istiyorum ben de. anne olmak anneliğe adım atmak ne güzeldir. şimdi içinde bir tohum yeşeriyor ne mutlu sana sağ salim kucağına aldığında dilerim bu sarkı ilham verir sana.

özlemişim pembeliğini, samimiyetini.. neyse artık burdaym görüşürüz bol bol :)))
öpüyorum sizi ;)

Sibel Bay dedi ki...

Hamilelik döneminde klasik müzik dinlemek bebek üzerinde rahatlatıcı bir etki yarattığı gibi tüm yaşantısı boyunca da bu etkiyi ruh halinde yaşıyormuş.
Kızım olursa diye "Melek" ismini hep düşünmüşümdür kendi kendime hehe:)) Minik meleğini de seni de öpüyorum canım:))