EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

21 Şubat 2008

bu gün ikinci kontrolümüze gidiyoruz.
aslında pazartesi tansiyon hareketlendiğine erkene çekerek gitmeyi planlamıştık ancak doktorumuzda bu son hava muhalefetinde istanbulda mahsur kalmıştı:))))))
bu gün birazdan işten çıkarım, ama randevum akşam üzeri... o zamana kadar biraz teyzemle takılabilirim...
ama itiraf ediyorum bu ikinci karşılaşmamız için bu sabahtan beri, hatta belkide daha önceden heyecanlıydım:)))
bakalım ne kadar büyümüş,
ama en çok dua ettiğim bir aksilik çıkmasın lütfen...
size haberler ve gezmeler yarına kalıyor bu durumda...

14 yorum:

zehra dedi ki...

biran once haber bkl�yorummmmm:))))
..........
YA�ASINNNNNNNNNNNNNN
bu g�n cumaaaa haftanin beklenen g�n����
mutlu sagl�kl� huzurlu a�k ve sevgi dolu g�zel bir hafta sonu diliyorummmmm

İlknurundünyası dedi ki...

Canım benim sen içini ferah tut inşallah iyi geçer karşılaşmanız aslında kötü geçmesi için de bir sebep yok ki,ne güzel kendini heyecan içinde bekleyen bir annesi ve dualar eden bir sürü teyzesi var değil mi:))
Tansiyon bir çok anne adayının sorunu ama çaresi de var artık biraz dikkat ve dinlenmeyle geçecek bir sorun.Size mutlu haftasonları diliyorum iyi bak size olur mu?Öpüldünüz...

angel dedi ki...

Güzel haberlerini bekliyorum şeker
aklım sende...

Adsız dedi ki...

eee anne bebiş nasılsınız bakalım... ben biliyorum çok iyisiniz, hersey yolunda...ne güzel yeni bir hayat yeşeriyor içinde.. sağlıkla, mutlulukla canım. öpüyorum en kocamanından sizi :)))

Adsız dedi ki...

minik bebiş ve annnesine sağlıklı günler dileğiyle..

İlknurundünyası dedi ki...

canım kontrolünüz nasıl geçti yeni yazı eklemeyince aklım sende kaldı dilerim herşey yolundadır.

laleninbahcesi dedi ki...

eee nasıl geçti kontrol. Merak ediyorum seni. Tansiyonuna aman dikkat şekerimpembem. İkinize de sağlıklı günler, haftalar aylar yıllar . Öptüm seni

Sibel Bay dedi ki...

Ama çok gün olmuş şekerpembem nerdee!! Vallahi merak ettim, dört gözle iyi haberler bekleniyor bilesin.
İyi haftalar şeker:))

*İyisiniz di mii!!! İyi bakın birbirinize.

zehra dedi ki...

meraktan oldummm art�k haber bekl�yorummmm:)))) umar�m hersey yolundad�r:)
...............
nihayet pazartesi geldiiiii buda �una i�aret cuman�n gelmesine sadece 5 g�n kaldiiiii
mutlu haftalar:))

zehra dedi ki...

meraktan oldummm art�k haber bekl�yorummmm:)))) umar�m hersey yolundad�r:)
...............
nihayet pazartesi geldiiiii buda �una i�aret cuman�n gelmesine sadece 5 g�n kaldiiiii
mutlu haftalar:))

laleninbahcesi dedi ki...

ŞEKERİMPEMBEM HADİ AMA HEPİMİZ MERAK EDİYORUZ SENİ. öPTÜM

Adsız dedi ki...

nasıl gecti kontrol? hersey yolunda mı? öpüyorum ikinizi de :))

Adsız dedi ki...

nasıl gecti kontrol? hersey yolunda mı? öpüyorum ikinizi de :))

Adsız dedi ki...

Bloğunuzdaki paylaşımlar bizim için çok önemli Beton buz olarak bloğunuzu yakından takip ediyoruz. Paylaşımlarınızın devamını dileriz