EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

12 Şubat 2008

ben o cümleye bayıldım...
BEBİŞE İYİ BAK...:))))))


ben aslında zor kadınım...
öyle kapılıp gidemem her şeylere, hatta hiç bir şeye...
yenilikleri severim, ama öyle kendimi çokda değiştiririm sanmayın. saçımın rengini, makyajımı kıyafetimin tarzını değiştiririm de kendimi, içimi hislerimi öyle değiştiremem.. istesemde yapamam... yapılsada olmaz...
evlendim
evlenmeye bir şey dediğim yokda öyle hemencecik biz olamadım. karı koca olamadım..
farkındayım biraz kocacışı suçladım biraz şartları suçladım...
benimki garip bir evlilik oldu bize uygun , standartlara bile yaklaşmayan. dalgalandı ama devam etti yoluna...
o sırada bana sorsalardı ki birileri mutlaka sordu. eğer içten yanıt veridysem benimkocama çocuk doğrulmaz dmeişimdir. o istemiyor, o istemez, onun zaten var, o o heyecanı yaşamış tatmış, yaşamış, tüketmiş, bitirmiş falan derdim.. ve kesinde demişimdir zaten. hatta belkide kocacışa demişimdir...
hamile kaldığımı öğrendiğim sabah kocacışı aramadım. o gece o yoktu yine arayıp söylemedim. ertesi günde. o sanki heyecanımı elimden alacaktı. vereceği tepki beni incitecekti sandım.
ertesi günün akşamıda öylesine söyledim zaten. adam 10-15 dk idrak edemedi. ama şimdi benim tanıdığım bunca yıllık arkadaşım, uzun yıllardır sevgilim 2 yılı aşkın süredir kocam olan adamı meğer ben hiç tanımamışım. benim heyecanlanmaz benim sevinmez dediğim adam yarım saat içerisinde belkide benden hazla havaya girdi. şimdi bize siz nasılsınız diyor. her aradığında bebişide soruyor, ve giderken bebişe dikakat et, iyi bak diyor...
düşündüklerimden resmen utandım. haksızlık etmişim...
ikimiz arasında gizli bağ, çok derinlerde tıkılmış, sıkışmış kalmış...
şimdi benim bebişle kurduğum aslında reellikden uzaklaştırmaya çalıştığım pembe ve biraz ütopik dünyamda bizim aramıza gelen kocacış sanki yıllar öncesinden çıkıp gelmiş gibi...
yeni bir bebek bize yeni bir ilişki ve aslında hiç inanmadığım ama yaşadığım aile olma duygusunu bir anda kazandırdı.
bunlar denilince oncacık şeye bunca yükü yüklemeyin derdim ben eskiden.
aslında biz yüklemedikde.
ondan böyle bir şey beklemedik onu hayatımıza davet ederken...
ama o daha gelirken eli dolu geldi bize... şimdiden neşe getirdi, başka bir yaşam getirdi...
"herşey önce o" derken ki kocacışın gözlerinde gördüklerim beni nasılda mutlu etti...
eskiden benden başka bir şey için bunu dese ne hissederdim ki? ama şimdi mutlu oluyorum:)))

8 yorum:

angel dedi ki...

Bak şimdi,BEN DEMİŞTİM demek hiç istemezdim ama diyorum işteeee
BEN SANA DEMİŞTİMMMMMMMM:))
Erkeklerin önceleri gözünü korkutur bebek lafı!!hele ki bi de
Bay M gibi önceden yaşamışsa bu heyecanı,daha bi geriden bakar:) ama ...aması,senin yazdıkların işte şekerpembem...
afallar,şaşırır,ne yapacagını bilemez...Bi de kucagına alınca gör sen Onu...inan bana hayal bile edemzsin;)
öptüm siziiiiiiiiii...

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem ya, bir zamanlar sayfana geldiğimde buradan hep , seni sıkılmış görmenin üzüntüsüyle giderdim. Şimdi gülücükler açıyor sayfada, aman Allah nazarlardan saklasın. Aman bebişe dikkat:))))). Bir de kız olursa valla sen kocanı artık zor ele geçirirsin. Öptüm seni

Adsız dedi ki...

şekerrrrriiim pembem
oyyyy oyyy oyyy yerim ben sizi :)
valla lale ablanın dediği gibi
hep mutlusun
allah ım hiç bozmasın
okuyorum bitanem sizleri
ama bi türlü msj iletemiyorum
delirecem valla
aslım diyoki
o kadar greksiz insan yollayabiliyo
seninkimi kabul olmuyo
valla öle :(
ayyyy sen onu kucağına al bi
içine çek o missss kokuyu
çokkkk ii bak kendine ve,
minicik küçücük pembişe
:)
öptümmmmmm
deniz33

velinkam dedi ki...

Ayy negüzel neşeniz hiç bitmesin :))bir de kucağınıza alınca neler olacak kimbilir ayy çok heyecanlı :)))Bebişe ve kendine iyi bak :)

zehra dedi ki...

her ne kadar sadece bir degil 365 gunun sevgi gunu olduguna �nansamda maksat eglenmek olsun :) senin e�inin ve bebi�in sevgililer g�n�n�z kutlu olsun :)))

angel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
angel dedi ki...

şekerim,ben yazımda dedimki,
"evlenenler,askerin karavanadan düşmesi gibi,düşsün sevgililer gününden":))
Lale itiraz etti:))düşemem dedi!!
ortak bi paydada birleştik biz,
deliye hergün bayramya bize niye hergün sevgililer günü olmasın??demi ama:))
Hani dedim haber veriym:))
öptümmmmmmmmmm

Sibel Bay dedi ki...

Seviyor-seviliyorsun:)) Bundan daha güzel bir şey olabilir mi!! Sevgililer gününde okunabilecek en duygusal yazıyı okudum galiba canım benim. Önyargılardan hep uzak ol emi!! Hele ki seni ve bebişinizi düşünen bu adamı bir daha yalnız bırakma. Öpüyorum pembem sevgiyle...