EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

12 Ocak 2010

inversiyon9 -II

dün gece yarısını geçmiştiki ben hala internette inversiyon9 araştırması yapıyordum. benimle birlikte eski iş yerimden arkadaş, bir başka arkadaş daha M S N de hem konuşup hem araştırma yaptık gece yarısına kadar. kocacış daha erken terk etti diğer bilgisayarı, arkadaşlar gece yarısını geçe bıraktılar ben 02:00 yi geçiryordu yatmaya gittiğimde. yattımki bebeğim uyumuyor sürekli hareket halinde, karnımda aşırı bir gerginlik beni endişendirdi iyice...
araştırmalarda önceleri pek bir şey bulamadık, şöyle yüzeysel bir kaç bilgi... sonraları çok kötü şeyler okudum... çok kötü oldum... sonra neredeyse tüm tezleri, yazıları okudum... sonra o arada kocacış ABD de gen mühendisi olan kuzenine mail attı yatmadan... ben yine okumaya devam ettim... dediğim gibi çok yüzeyselle çok karamsar arası bir kaç yazı okuyunca uyuyabildim...
sabah kalktık evde akşam ki okuduklarımızı değerlendirdik birazcık daha sukunetle... sonra maile baktık, oda bizden detaylı bilgi istiyor... detaylı bilgi şu an için üniversitede olunca gidip öncelikle konuşmaya, sonra ne gerekire orada karar vermeye, karar verdik ve çıktık...
hastaneye girdik bana direk sizden kan alınacak buyrun dendi, yooo dedim biri önce bana bilgi verecek. bir süre bizim tahlilimizle ilgilenen dr u bekledik. gelince önce bir sitem ettim. evet ben ettim önceki gece çok sinirlenen kocacış değil, ben... girer girmez dün gece uykusuz bıraktınız diye girdim. utandı... utansın zaten... girdi bana inversiyonu anlatmaya başladı, lafını kestim ben inversiyonu sağ olun sayenizde dün gece 02:00 ye kadar öğrendim dedim. siz bana benim bebeğimin özelindeki durumu anlatın. hangi türü, hangi genler de meydana gelmiş... dr şaşırdı... ben sorularıma devam ettim. inversiyon karşılıklı 9.kromozlardan birinin içinden bir parça kopuyor ve ters dönüp aynı yere giriyor ve toplumda sağlıklı bireylerde sıklıkla görülen bu duruma inversiyon deniyor ki bu anlatılan klasik inversiyon. benimkininde klasik olduğunu öğreniyoruz. klasik olmasa idi canlı doğum şansı olmuyor... neyse ilk nefesi alıyoruz. bizim konu hakkında detaylı bilgimize şaşıran dr. konuyu rahatlatmak adına sözde söylemeleri yasak olan cinsiyeti bilip bilmediğimizi soruyor... yine sinirleniyorum. siz yasal nedenlerle söyleyemiyordunuz ya biz öğrendik sağ olun dedim... sonrasında bana en kötü senaryoyu söyleyin diye başladım. öğrendim eğer kocacışta yada bende çıkarsa sorun değil. bu inversiyon bizden bebeğe geçmiş oluyor ve bebeğin sağlıklı olduğu garanti oluyor tamam. ancak ikimizdede çıkazsa hiç bir yerde bulamadığım durum. yani ilk kez bebekte çıkacaksa, ne sorun çıkaracak? bunun cevabı çok kötü, çünkü bunun yanıtını dr da bilmiyormuş. evet şaka gibi senede 250 den fazla bu vakka ile karşılaşmış olmalarına karşın anne ve babadan birinde olmadığı durumla hiç karşılaşılmamış üniversite... işte lafın bitti yerde kaldım... sonrasında ben kan verdim... kocacış özel labratuvarlar daha ekonomik olduğu için üniversitede vermedi. ben sosyal güvence kapsamında verdiğimden verdim. haftaya benimki ile birlikte ikisinin sonucunu alacağım. şu an başka yerle konuşmak için elimizde rapor yok bekliyoruz ve ne kadar gariptirdik ilk defa kendimizde bir kromozonsal aksilik olması için dua ediyoruz.... yani bu durum bize kırk yıl sonra kromozon yapımızı araştırttı... vee dipsiz kuyu gibi bir konuya daldık... karamsarlıklara daldık... korkulara daldık...
bu gün hastane çıkışı bir şeyler atıştırdım, sonra kocacış beni hemen hastanenin arkasında forum bornova ya götürdü, yağmur çiselerken burada ne işimiz var derken beni mother&care e soktu. aslında daha alışveriş yapmama kararı almışken, minicik bady lerden 1 paket aldık:)))) biraz daha ileriki aylarda, hemen doğduğunda gerekecekler kadar alışveriş yapma kararı almıştık ama bu günkü yaşananlardan sonra hem ben öyle bir mağaza gezeyim diye, hemde özellikle bu gün oğluşuna bir şeyler almış olmak istedi sanırım:))) minicik te olsa... bu bize her şeyin yolunda olduğu hissimi verecek diye düşündü bilmiyorum. ama orada beşikleri gezmek, o sırada karnıma dokunmak fena gelmedi hani:))))))))) gerçi bol mantolarla pek anlamıyabiliyorlar ama:))))))))
dilerim bu ufak tebessüm haftayada hala dudağımda olur...

1 yorum:

İlknurundünyası dedi ki...

AHH CANIM DİLERİM TEBESSÜM HİÇ EKSİK OLMAZ. BEN DAHA MI ŞANSLIYMIŞIM NE HİÇ BİLMEDİK U GENETİK ARAŞTIRMALARI ASLINDA İŞİN DETAYINA İNDİKÇE CANI SIKILIYOR İNSANIN.
BOŞVER ANNELERİMİZ BİLİR MİYDİ BÖYLE ŞEYLERİ DE VE TAKMA KAFANA MİNİK OĞLANCIĞA MASALLAR OKU AMA BEYAZ ATLI PRESLİ OLANLARDAN, O DA SENİ ÖYLECE KURTARSIN:))
ÖPÜYORUM SENİ CANINI SIKMA DEMEK NE DERECE ETKİLİ OLUR BİLMEM AMA BUGÜN KİTAP OKU, MÜZİK DİNLE RUHUNU DİNLENDİR BEBEĞE DE SANA DA İYİ GELECEK GÖRECEKSİN.
BAK NE DİYECEM BENİM İZMİR ÖZLEMİM AZDI İYİCE BİR İKİ FOTOĞRAF EKLESENE HANİ ŞÖYLE DENİZ MANZARALI, NE DERSİN?
ÖPÜYORUM.